تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۲
کد مطلب : ۴۰۰۸۷۸
مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

اجرای پروژه حدف کپی کارت ملی در ادارات کهگیلویه و بویراحمد

۳
۰
اجرای پروژه حدف کپی کارت ملی در ادارات کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: به زودی پروژه حذف دریافت کپی کارت ملی و شناسنامه در دستگاههای اجرایی استان اجرا می‌شود.
عباس رسولی افزود: در این پروژه که در راستای توسعه دولت الکترونیک، مقابله با جعل و در راستای رضایتمندی مردم شریف و تکریم ارباب رجوع صورت می‌پذیرد، پس از مراجعه فرد متقاضی به دستگاههای اجرایی جهت دریافت خدمات خود، چنانچه نیاز به ارائه کپی کارت ملی و شناسنامه باشد، فقط با ارائه اصل مدارک گفته شده و انجام استعلام به صورت الکترونیک از پایگاه ثبت احوال نیاز به ارائه کپی مدارک شناسایی نبوده و دستگاه‌ها نمی‌بایست کپی مدارک مورد نظر را دریافت نمایند.
رسولی بیان کرد: این پروژه در دو فاز در دستگاههای اجرایی استانی و سپس ادارات شهرستانی، اجرایی خواهد شد و مدیران و روسای دستگاههای استان ملزم به اجرای این پروژه خواهند بود.
مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اجرای این پروژه پس از تأکید و دستور رئیس جمهور محترم و وزیر محترم کشور و همچنین ابلاغ و دستور استاندار محترم در جلسه شورای اداری که در تاریخ خرداد ماه برگزار شد شروع گردیده است.
وی اظهار امیدواری کرد که تا پایان تیرماه حداقل در ده دستگاه اجرایی استان و بانک‌ها این طرح اجرایی شود و تا پایان تابستان در تمامی دستگاههای اجرایی استان و اغلب ادارات شهرستان نسبت به ارائه این خدمت مفید به مردم شریف استان اقدام خواهد شد.
رسولی افزود: در این زمینه پس از طرح موضوع در جلسه شورای اداری خرداد ماه و ابلاغ و دستور استاندار محترم در هفته گذشته جلسه‌ای با حضور معاونین پشتیبانی و توسعه مدیریت و مدیران فناوری اطلاعات تمامی دستگاههای اجرایی استان در استانداری برگزار گردید و چگونگی اجرا و ابعاد مختلف پروژه مورد بررسی قرار گرفت و استقرار سیستم‌های نرم افزاری مورد نیاز در دستگاه‌ها و آموزش‌های لازم از هفته جاری در دستور کار این مدیریت قرار گرفته است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

لنده
Iran, Islamic Republic of
درود برمدیرجوان وخوش اخلاق و خوش فکر وخلاق استانداری
محمد
Iran, Islamic Republic of
درود برمهندس رسولی
متين
Iran, Islamic Republic of
جناب آقاي مهندس رسولي انساني شريف و متعهد و متخصص هستند. ان شالله موفق باشند.
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1