تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۹
کد مطلب : ۴۰۰۸۷۶
در نشست بررسی روند پرداخت تسهیلات عنوان شد

احمدی: به خاطر مبلغی ناچیز وضعیت مردم بحرانی نشود / محبی: اجرای 417 طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد

۱
۰
احمدی: به خاطر مبلغی ناچیز وضعیت مردم بحرانی نشود / محبی: اجرای 417 طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد، جلسه بررسی روند پرداخت تسهیلات، مسائل و مشکلات شبکه بانکی با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد، مدیران بانک‌های عامل و مدیران دستگاه‌های حمایتی استان برگزار شد.
 مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه کمک به توانمندسازی مددجویان یکی از اساسی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است، گفت: ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی از محل منابع کمیته امداد و بانک‌ها یکی از اقدامات مهم در خصوص توانمندی مددجویان و خودکفایی آنان است. 
وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 417 طرح اشتغال‌زایی با اعتبار هفت میلیارد و 770 میلیون تومان برای مددجویان و اقشار نیازمند اجراشده است، افزود: 98 طرح با اعتبار یک میلیارد و 937 میلیون تومان از محل منابع کمیته امداد و 319 طرح با اعتبار پنج میلیارد و 832 میلیون تومان از محل بانکی بوده است. 
محبی با اشاره به اینکه کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد اقدامات مؤثری در زمینه ایجاد اشتغال برای نیازمندان و مددجویان تحت حمایت انجام داده است، اظهار کرد: از محل طرح‌های اجراشده در سال جاری برای 834 نفر شغل ایجادشده است. 
وی با یادآوری اینکه سه هزار و 807 طرح اشتغال از منابع امدادی و بانکی سال گذشته برای مددجویان و اقشار نیازمند اجر شد، گفت: با اجرای این طرح‌ها 63 میلیارد و 225 میلیون تومان هزینه شد و در این زمینه هفت هزار و 614 نفر شاغل شدند. 
محبی به تسهیلات مانده پشت نوبت بانک‌ها اشاره کرد و گفت: هزار و دو پرونده مددجویی با اعتبار 20 میلیارد و 210 میلیون تومان از سال‌های 95 و 96 پشت نوبت دریافت تسهیلات اشتغال بانک‌ها هستند. 
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از تعامل و ارتباط بانک‌های عامل با کمیته امداد تقدیر کرد و افزود: خواسته مهم ما ا از بانک‌ها در نظر گرفتن تسهیلات و منابع بانکی برای اشتغال‌زایی مددجویان هم استانی است تا بتوانیم از این تسهیلات برای کمک به خودکفایی و توانمندسازی آن‌ها استفاده کنیم.
علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این کار گروه ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد کمیته امداد استان گفت: روستاییان ما باید شغل داشته باشند و در این خصوص باید سرمایه‌گذاری لازم انجام شود. 
وی با اشاره به اینکه دغدغه اصلی ایجاد اشتغال و بحث کار و تلاش است، افزود: موضوع ایجاد اشتغال به‌عنوان اولویت اول استان است و همه به‌خصوص بانک‌های عامل باید برای اشتغال و رفع بیکاری تلاش کنیم.
احمدی عملکرد تک‌تک بانک‌ها را مورد بازبینی قرار داد و از آنان خواست که به تعهدات خود که از طرف بانک مرکزی به آن‌ها ابلاغ‌شده عمل کنند تا مردم در دریافت تسهیلات دچار مشکل نشوند.  
وی همچنین به آسیب‌های اجتماعی و شرایط اقتصادی اشاره کرد و گفت: همه ما باید با ایجاد اشتغال پایدار مانع از به وجود آمدن آسیب‌های اجتماعی شویم و عملکرد بانک‌ها تأثیر زیادی بر اقتصاد هر جامعه دارد.
احمدی بابیان اینکه با پرداخت تسهیلات و حل مشکل نیازمندان و زندانیان جرائم غیر عمد کمک زیادی به خانواده آنان می‌شود، تأکید کرد: باید به مسائل ارزشی و انسان دوستانه توجه ویژه شود و به خاطر مبلغی ناچیز وضعیت مردم بحرانی نشود ضمن اینکه تضمین لازم جهت بازپرداخت نیز باید اخذ شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام
کدوم طرح خود اشتغال رایی شما ها با یک وام ۲۰ میلیونی مستمری افراد فقیر و محروم را قطع می‌کنید،وبعد همین افراد توانایی باز پرداخت اقساط وام را ندارند ،شما اگر میخایید طرح خود اشتغال رایی درست کنید بد از پرداخت این وام مستمری این افراد فقیر و بی بضاعت را قطع نکنید تا خودکفا شوند بعد قطع کنید،ولی این روند اشتغال رایی شما نه تنها کمکی به این افراد محروم و بی بضاعت جامعه نمی کند بلکه باعث افزایش آسیب های اجتماعی جبران ناپذیری بین این قشر آسیب پذیر جامعه می شود ،و در آخر سخنم را با جمله ای از امام خمینی به پایان می رسانم که خیر و عاقبت شما در این دنیا رسیدگی به حال محرومان و مستضعفان جامعه می باشد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1