تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۵
کد مطلب : ۴۰۰۸۶۵
در سه ماهه اول سال اتفاق افتاد

کشف 1477 کیلوگرم مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد

۱
۱
کشف 1477 کیلوگرم مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛ناصر افسران ظهر امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، با اشاره به اینکه پاکسازی مناطق آلوده شهری، پاکسازی محورهای مواصلاتی و پاکسازی مدارس و دانشگاه سه اولویت اصلی پلیس در حوزه مبارزه با مواد مخدر است، اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون یک تن و 477 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 63 درصد افزایش دارد.
وی با اشاره به اینکه در 3 ماهه اول سال گذشته 905 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشفیات داشتیم، تاکید کرد: مبارزه با قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر به جد در دستور کار بوده و به صورت قاطعانه در این زمینه بدون هیچ ملاحضه‌ای ورود می‌کنیم.
افسران یکی از مهمترین اولویت‌های پلیس را پاکسازی مناطق آلوده به مواد مخدر در 3 محور مناطق آلوده شهری، جاده‌های مواصلاتی و مدارس و دانشگاه‌ها دانست و ابراز کرد: در هر ماه 4 مرحله مناطق آلوده پاکسازی می‌شود.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد افزود: سال گذشته 4 تن و 693 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشفیات داشتیم که در این زمینه یک هزار و 864 نفر دستگیر و دستگاه قضایی معرفی شدند.
وی بیان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر در طول شبانه روز به صورت آماده باش بوده تا در صورت نیاز به مقابله با سوداگران مرگ برود که انتظار می‌رود در صورت هرگونه اقدام مشکوک از طریق فرد یا افرادی مراتب به پلیس 110 اطلاع رسانی شود.
افسران با اشاره به اینکه تریاک بیشترین مواد مخدر کشف شده در استان است، گفت: افزایش کشفیات مواد مخدر در استان به دلیل کنترل بیشتر محورها و مناطق آلوده بوده است.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد جزء استان‌های پاک در حوزه مواد مخدر است و پلیس در خصوص مبارزه با این بلای خانمان‌سوزی تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

روایی
Iran, Islamic Republic of
درود بر سرهنگ افسریان از فرماندهان پاک وبا تلاش نیروی انتظامی استان که شایستگی بالایی درعرصه انتظامی استان دارد با آرزوی توفیق برای جناب سرهنگ وهمکارانشان در مواد مخدر استان.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1