کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

مردم «پاتاوه» برای صدور «قبض برق» به شهر سی‌سخت آمد و رفت می‌کنند

29 خرداد 1397 ساعت 8:40

رئیس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهر پاتاوه با کمبود آب شرب مواجه است که ایجاد یک حلقه چاه آب برای آن ضروری است.


رضا دلشادیان صبح امروز در جلسه شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مدیران عامل شرکت برق و شرکت آب و فاضلاب شهری این استان برگزار شد، اظهار کرد: راه‌اندازی سیستم جامع صدور قبوض انرژی در شهر پاتاوه ضروری است، چرا که مردم این شهر برای دریافت قبض برق خود مجبور هستند به شهر سی‌سخت آمد و رفت کنند که این کار موجب بروز مشکلات برای مردم خواهد شد.
رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی تلفن 121 و اپراتور در شهر پاتاوه را ضروری دانست.
 رضا دلشادیان در بخش دیگری از سخنان خود به سهم آب استان از رودخانه‌ها و سدها اشاره کرد و از نمایندگان، استاندار و مدیران ارشد این استان خواست، تلاش کنند تا سهم آب استان را برای تخصیص آب شرب، کشاورزی و صنعتی از رودخانه‌ها و سدها بگیرند.
وی به مشکلات آب شرب «پاتاوه» اشاره کرد و گفت: شهر پاتاوه به دلیل موقعیت جغرافیایی و اینکه در یک سراشیبی قرار داد، بخشی از خانه‌های مسکونی در طول روز آب ندارند و بیشتر در آخر شب و بعد از آن، آب شرب به آنان می‌رسد.
عضو شورای اسلامی شهر پاتاوه گفت: ایجاد یک حلقه چاه آب نیاز ضروری این شهر می‌باشد که از مسوولان انتظار می‌رود در این خصوص تدابیر لازم را داشته باشند.
وی بر فرهنگ‌سازی الگوی مصرف آب و برق از طریق رسانه‌ها، نماز جمعه‌ها و صدا و سیما تاکید کرد.


کد مطلب: 400860

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400860/مردم-پاتاوه-صدور-قبض-برق-شهر-سی-سخت-آمد-رفت-می-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1