تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۴۰۰۸۶۰
رئیس شورای اسلامی کهگیلویه و بویراحمد:

مردم «پاتاوه» برای صدور «قبض برق» به شهر سی‌سخت آمد و رفت می‌کنند

۴
۰
مردم «پاتاوه» برای صدور «قبض برق» به شهر سی‌سخت آمد و رفت می‌کنند
کبنا ؛رضا دلشادیان صبح امروز در جلسه شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مدیران عامل شرکت برق و شرکت آب و فاضلاب شهری این استان برگزار شد، اظهار کرد: راه‌اندازی سیستم جامع صدور قبوض انرژی در شهر پاتاوه ضروری است، چرا که مردم این شهر برای دریافت قبض برق خود مجبور هستند به شهر سی‌سخت آمد و رفت کنند که این کار موجب بروز مشکلات برای مردم خواهد شد.
رئیس شورای اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد راه‌اندازی تلفن 121 و اپراتور در شهر پاتاوه را ضروری دانست.
 رضا دلشادیان در بخش دیگری از سخنان خود به سهم آب استان از رودخانه‌ها و سدها اشاره کرد و از نمایندگان، استاندار و مدیران ارشد این استان خواست، تلاش کنند تا سهم آب استان را برای تخصیص آب شرب، کشاورزی و صنعتی از رودخانه‌ها و سدها بگیرند.
وی به مشکلات آب شرب «پاتاوه» اشاره کرد و گفت: شهر پاتاوه به دلیل موقعیت جغرافیایی و اینکه در یک سراشیبی قرار داد، بخشی از خانه‌های مسکونی در طول روز آب ندارند و بیشتر در آخر شب و بعد از آن، آب شرب به آنان می‌رسد.
عضو شورای اسلامی شهر پاتاوه گفت: ایجاد یک حلقه چاه آب نیاز ضروری این شهر می‌باشد که از مسوولان انتظار می‌رود در این خصوص تدابیر لازم را داشته باشند.
وی بر فرهنگ‌سازی الگوی مصرف آب و برق از طریق رسانه‌ها، نماز جمعه‌ها و صدا و سیما تاکید کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری در گفتگو با سایت کبنانیوز با تاکید به اینکه مسئولین و مردم موضوع کلاهبرداری با شیوه و شگردهای جدید را جدی بگیرند و مواظب فریب کلاهبرداران چرب¬زبان باشند، گفت؛ در فصل بهار جاری فردی با معرفی خود مبنی بر اینکه نماینده فلان بانک است در پوشش کاذب پخش زنده برنامه رادیو جوان، با تلفن همراه احدی از هم استانی¬ها تماس برقرار کرده و بیان نموده شما به فلان مناسبت برنده چند میلیون تومان وجه نقد و نیز کمک هزینه سفر به کربلا شده¬اید و از این طریق نقشه خود را در قالب تبریک و ادعای خوشحالی کم نظیر برای استفاده و بهره برداری از طعمه بکار می¬گیرد.
وی در ادامه این گفتگو افزود؛ فرد تماس گیرنده با قاطعیت چنین وانمود می¬نماید که برنامه مذکور در حال پخش است و صحنه برنده شدن شما را به عنوان مشتری خوشانس شنوندگان رادیو می¬شنود، سعی می¬کند با حرف¬های فریبنده و ظریف ذهن و فکر قربانی خود را به شدت تحت تاثیر این شادی و نشاط برنامه قرار داده و نقشه شوم خود را پای دستگاه عابر بانک عملیاتی نماید.
محمود مومن نسب، با اشاره به اینکه، تماس گیرنده در ادامه از صاحب کارت درخواست می¬کند برای اینکه وجه نقد و هزینه سفر یکجا به حسابش واریز گردد، لازم است از حساب خود موجودی بگیرید، اظهار داشت؛ کلاهبردار با زبان جذاب و شیرین طوری صاحب حساب را در شرایط مطلوب برنامه قرار می¬دهد که کمترین تردید و شک به خود راه ندهد.
مدرس پدافند غیرعامل؛ بیان نمود؛ از آنجای که فرد قربانی، اسیر اخلاق و رفتار زیبا و امیدوار کننده کلاهبردار قرار می¬گیرد به صورت ویژه به توصیه¬های او گوش فرا می¬دهد و مطالبی را که تماس گیرنده پشت تلفن می¬گوید عمل می¬کند.
این مقام مسئول افزود؛ در همین حین صدای پیامک روی گوشی تلفن صاحب حساب، وی را برای مدتی کوتاه خوشحال و قانع می¬کند که مبلغ به حسابش واریز شده و با شوق سرگرم پاسخ به ادامه صحبت های تماس گیرنده می شود، غافل از اینک بیش از دها میلیون تومان از موجودی وی برداشت کرده است.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی، با اضافه کردن این مطلب که کلاهبردار معمولاً دقایقی و بعضا در حد نیم ساعت فرد قربانی را با گفتگو و صحبت های گوناگون سرگرم می کند، گفت؛ در اینگونه کلاهبرداری¬ها که در نتیجه حملات الکترونیکی یا هک¬های احتمالی و یا سایر موارد مشابه پیش می¬آید، احتمالا سیستم خودپرداز بانکی تا لحظاتی دچار اختلال غیر عادی و نمایش اطلاعات درهم ریخته و غیر مرتبط شود.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی با تاکید بر ضرورت ارایه و افزایش گستره آگاهی و اطلاع رسانی هرچه بیشتر مراکز ذی ربط به مردم، برخی از راهکاری موثر برای مقابله با این طیف کلاهبرداران را توجه به موارد زیر برشمردند؛
اولاً؛ مدیران و دست اندرکاران رادیوجوان شکایتی را علیه کلاهبرداران در مراجع قضایی مطرح کنند و به جد تا حصول نتیجه پیگیر آن باشند
ثانیاً؛ برخورد قانونی با اهمال احتمالی اپراتور متخلف تلفن همراه در فروش و واگذاری سیم کارت¬های بدون هویت یا دارای هویت جعلی و استفاده از اسناد و مدارک دیگران
ثالثاً؛ بانک¬ها در افتتاح حساب دقت بیشتر نمایند که افرادی با مدارک جعلی اقدام به افتتاح حساب نکنند
رابعاً؛ بانک¬ها سیستم¬های اعلام هشدار و امنیت ساز بر روی کارت¬های بانکی به منظور اعلام هشدار در قبال اعمال شماره های غیر مرتبط، کپی کارت و در صورت امکان بر روی عابر بانک¬ها و حتی دستگاههای pos پیش بینی و نصب کنند
خامساً؛ خسارت دیده براساس لیست تراکنش و کدهای برداشتی، دستگاههای pos یا کارت خوان خریدهای اینترنتی و حساب فرد یا افراد نزد بانک¬ها تا پیدا نمودن سرنخ¬های اساسی کلاهبرداری مراتب را از طریق دستگاه قضایی و انتظامی ردیابی و پیگیری نمایند.
تا کی باید لال باشید
Iran, Islamic Republic of
نمایندگا. استان فکری بحال ارقام سرساماور برق در مناطق گرمسیری کنید. مردم نان شب ندارند بعد با وجود داشتن چند سد اما قبض بالای 300باید پرداخت کنند. خبرنگار استان هم فقط دنبال سیاسیون هستن یا اصلاح طلب چکار میکنه یا اصولگرا هیچ کدوم فک مردم مظلوم استان نیستند.
Iran, Islamic Republic of
کبنا خیلی پستی و منافع طلب چرا کامنت که حاوی توهین نیست نمیذاری و سلیقه ایی عمل میکنی! همین شماهای که مث مگس دور ور ....هستین نمیذاری مدیران کار درست انجام بدهند. حمایت کنید ازشون
رستگار
Iran, Islamic Republic of
بنظر من که یکی از مدیران بازنشسته هستم وکوله باری از تجربه ام انتخاب یک کاردان بهداشتی به عنوان معاون عمرانی مشکل ار نا توانی شما تحصیل کردهای استان که غیره تخریب همدیگر کار مثبتی انجام نمی دهید
اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

اختلاف 49 میلیونی حقوق این دو نفر

جلسات بررسی حداقل دستمزد کارگران در حالی این روزها برگزار می‌شود که رقم‌ها به نظر می‌آید ...
آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

آیا آمریکا همچنان مدینه فاضله جهانی است؟

دوره حضور دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور آمریکا در قدرت، با این کشور کاری کرده که دیگر ...
ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

ترامپ: من رئیس‌جمهورم پای بایدن به کاخ سفید نخواهد رسید / ترس واشنگتن از هواداران مسلح ترامپ

 در صورتي که جنگي در منطقه رخ دهد همه توجه‌ها به اين جنگ منعطف خواهد شد و بالطبع توجه ...
1