تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۹
کد مطلب : ۴۰۰۸۵۹
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد:

امنیت و آرامش جامعه نتیجه کار خوب دستگاه قضایی است

۱
امنیت و آرامش جامعه نتیجه کار خوب دستگاه قضایی است
کبنا ؛ حجت الاسلام و المسلمین مزارعی با اشاره به اینکه مجموعه دستگاه قضایی در استان یک سال پر کار و پر زحمت را سپری کرد، افزود: اطلاع رسانی بخش عمده‌ای از تلاش‌های هر سازمان است که باید فعالیت‌هایمان را به نحو مطلوب منعکس کنیم البته نحوه کار ما به گونه‌ای است که نمی‌توانیم همه آنها را به جهت محرمانه بودن منتشر کنیم.
وی اظهارکرد: امنیت و آرامش حاکم بر جامعه نتیجه کار خوب دستگاه قضایی است و همین موضوع سبب شده ضمن اینکه افزایش جمعیت کیفری در سال گذشته نداشته‌ایم تکرر جرایم و حرفه‌ای عمل کردن مجرمین نتوانسته جمعیت کیفری را افزایش دهد.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد همدلی، هماهنگی و رفاقت مجموعه شورای قضایی را ستود و خاطرنشان کرد: در مجموعه شورای قضایی استان هر مسئول قضایی و اداری مستقل است اما همه در حکمید واحده هستند و هیچگونه تک روی صورت نمی‌گیرد و همه در جهت رفع برخی نارسایی‌های دیگر اعضا تلاش می‌کنند.
مزارعی ضمن گرامیداشت یاد و نام شهید مظلوم آیت اله دکتر بهشتی معمار دستگاه قضایی تصریح کرد: هفته قوه قضائیه فرصت مغتنمی برای انتشار و بازگو کردن فعالیت‌های قوه قضائیه است و در استان کهگیلویه و بویراحمد بیشترین دغدغه ما این است که مجموعه شورای قضایی گامهای محکمی در جهت پیشبرد اهداف بزرگ قوه قضائیه در استان بردارد تا در خدمتگزاری به مردم موفق باشند.
وی به برخی از ویژه برنامه‌های بزرگداشت هفته قوه قضائیه در استان اشاره کرد و ادامه داد: به منظور تجلیل از مقام شامخ شهیدان، گلباران گلزار شهدای یاسوج مرکز استان و دیگر حوزه‌های قضایی استان انجام می‌شود. در این هفته نشست خبری با اصحاب رسانه برگزار می‌شود و به دیدار تعدادی از خانواده‌های معظم شهیدان کارکنان دستگاه قضایی استان می‌رویم.
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: به منظور دسترسی مردم و با توجه به شرایط روز جمعه، ملاقات مردمی در روز جمعه آینده در مصلی حضرت امام (ره) یاسوج و دیگر حوزه‌های قضایی نیز انجام خواهد شد.
حجت الاسلام غلامرضا مزارعی افزود: مسئولان و مقامات ارشد استان از زندان مرکزی یاسوج بازدید می‌کنند و از نزدیک با فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی اداره کل زندانهای استان در خصوص زندانیان آشنا خواهند شد.
وی در پایان از برگزاری یادواره شهید مظلوم آیت اله دکتر بهشتی در این هفته نیز خبر داد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1