کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد:

صادرات ۱۰ میلیون دلار کالا از کهگیلویه و بویراحمد هدف‌گذاری شد

29 خرداد 1397 ساعت 0:46

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدفگذاری ما رسیدن به ۱۰ میلیون دلار صادرات تا پایان امسال است.


 داریوش دیودیده امروز در نشست توسعه صادرات غیرنفتی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه امسال صادرات 10 میلیون دلار کالا از استان هدفگذاری شده است، اظهار داشت: به دنبال یک تشکل صادراتی قوی هستیم که بتواند تا پایان امسال ما را به این هدفگذاری نزدیک کند.
وی با اشاره به ظرفیت استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه گیاهان دارویی، افزود: در سال‌های گذشته عمده صادرات ما در این حوزه بوده است.
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج هم در این نشست گفت: شرکت صادراتی قوی که توان مالی، اقتصادی و دانش فنی داشته باشد و بتواند محصولات ما را خریداری و صادر کند در استان وجود ندارد.
جبار کیانی با اشاره به اینکه روسیه بازار هدف خوبی برای محصولات استان کهگیلویه و بویراحمد است، افزود: ما در زمینه گیاهان دارویی، گل و گیاه، محصولات دامی و باغی به ویژه محصولات ارگانیک باغی می توانیم در روسیه بازار فروش داشته باشیم.
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج با بیان اینکه دو تشکل صادراتی ثبت شده در زمینه محصولات باغی و عسل در استان وجود دارد، ابراز کرد: پیشنهاد می شود که به مجموعه کشاورزان در سراسر استان فراخوان بزنیم و یک شرکت صادراتی قوی را ثبت کنیم که سهام دارانش مجموعه کشاورزان استان باشند.


کد مطلب: 400856

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400856/صادرات-۱۰-میلیون-دلار-کالا-کهگیلویه-بویراحمد-هدف-گذاری

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1