تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۳
کد مطلب : ۴۰۰۸۲۸
امام‌جمعه شهر یاسوج

مردم در حرف و عمل ما تناقض نبینند ایمانشان قوی‌تر خواهد شد

۰
مردم در حرف و عمل ما تناقض نبینند ایمانشان قوی‌تر خواهد شد
کبنا ؛آیت‌الله سید علی‌اصغر حسینی امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان، اظهار کرد: سخنرانی خوب هرچند که متکی به آیات قرآن باشد، باید به آن عمل شود و صرفاً اعتقاد کافی نیست و باید به آن عمل کنیم.
آیت‌الله حسینی افزود: اگر مردم از تک‌تک ما مسئولین از روحانیون تا مدیرکل، استاد دانشگاه و اشخاصی که مردم از آن‌ها انتظار دارند، عمل نبینند، این سخنرانی‌ها هم هیچ فایده‌ای ندارد و مردم به هیچ‌کدام آن عمل نمی‌کنند.
وی تصریح کرد: اگر استاندار، رئیس‌جمهور و مدیرکل‌ها ساده زیستی را پیشه کنند و اسراف نکنند، به خدا مردم هم یاد می‌گیرند، مردم نگاه کسانی می‌کنند که از آن اشخاص انتظار دارند.
وی بیان داشت: باید برای فرهنگ‌سازی تلاش کنیم، وقتی فرهنگ استان کاشان این است که نباید تحت پوشش کمیته امداد باشند به‌هیچ‌وجه تحت پوشش نمی‌روند، اما از آن‌طرف در استان ما برای تحت پوشش باهم رقابت می‌کنند.
داریوش مثنوی معاون هماهنگ‌کننده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست گفت: دلیل افزایش بیکاری نوع نگرش جوانان استان به مشاغل است که متأسفانه جوانان شغل دولتی را اشتغال می‌دانند و به سراغ واحدهای تولیدی نمی‌روند و از آن‌طرف شاهد افزایش سن ازدواج و کاهش نرخ زادوولد در استان هستیم.
مثنوی بیان کرد: با این بحران‌هایی که در جامعه وجود دارد، باید آینده کشور را شاداب کنیم و این موضوع را از شعار به عمل دربیاوریم.
وی اظهار داشت: اعضای شورای فرهنگ عمومی برای حوزه فرهنگ تلاش کنند تا جلساتی که برگزار می‌شود خروجی محور باشد و مردم از اطلاعات جلسات بهره‌مند شوند.
وی افزود: روزانه شاهد آسیب‌های اجتماعی هستیم، جوانی که شغل دارد دنبال هرج‌ومرج‌ها نمی‌رود که باید برای این معضلات چاره‌ای بیندیشیم.
وی گفت: آداب‌ورسوم گذشته مردم استان به فراموشی سپرده‌شده، اما جوانان استان از این رسوم شناختی نداشته و امکان انتقال فرهنگ به نسل آینده وجود ندارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1