کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

هدایتخواه: جشنواره رضوی نباید منحصر به دهه کرامت باشد / کار فرهنگی تداوم لازم دارد

27 خرداد 1397 ساعت 20:12

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: محصول جشنواره رضوی نباید منحصر به دهه کرامت باشد، بلکه این جشنواره باید در موقعیت‌های دیگر و طول سال برگزار شود.


ستار هدایت‌خواه ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان که با حضور استاندار، امام جمعه یاسوج و جمعی از مدیران ارشد استان بر گزار شد، با گلایه از نحوه دعوت از مدعوین، اظهار کرد: انتظار می‌رود که چند روز قبل از برگزاری نشست شورای فرهنگ عمومی استان به اعضای این شورای اطلاع‌رسانی شود تا افراد با برنامه و نظم خاصی در این جلسه حضور پیدا کنند.
هدایت‌خواه به برگزاری جشنواره رضوی اشاره و اظهار کرد: محصول «جشنواره رضوی» نباید منحصر به دهه کرامت باشد، بلکه این جشنواره باید در موقعیت‌های دیگر و طول سال در سایر شهرهای استان برگزار شود.
وی بیان داشت: فرهنگ‌سازی کار مداوم لازم دارد و محدود به یک‌زمان و روز خاص نیست.
وی با اشاره به برگزاری جشن زیر سایه خورشید در استان، بیان داشت:  این جشنواره بین‌المللی از 6 سال قبل در استان به طور مرتب برگزار می‌شود که متاسفانه در سال‌ گذشته به دلیل عدم هماهنگی و هم‌افزایی‌های لازم جشن میلاد امام رضا (ع) با حضور خادمان حرم در استان برگزار شد و به‌ طور همزمان اداره کل فرهنگ و ارشاد استان جشنی با حضور «غضنفر علی‌خانی» برگزار کرد.
هدایتخواه خواستار هماهنگی و هم افزایی در برنامه‌های دهه کرامت شد و افزود: طوری برنامه ریزی شود تا بتوانیم از حضور خادمان حرم رضوی بیشتر استفاده کنیم.

هدایت‌خواه گفت: کاروان فرهنگی زیر سایه خورشید با پرچم متبرک امام رضا (ع) در مناطق روستایی، شهری، بیمارستان‌ها و زندان استان حضور پیدا می‌کنند که امسال بیش از 100 برنامه فرهنگی و مذهبی در سایر شهرهای استان برگزار خواهد شد.

هدایتخواه با اشاره به حضور خادمان حرم رضوی در بیمارستان‌ها، زندان‌ها و روستاها ابراز کرد: امیدوارم مردم استان از این فرصت معنوی بهره وافی و کافی را ببرند و نسبت به ترویج توجه به ساحت امام رضا(ع)گسترش یابد.
نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری همزمان جشن‌های زیر «سایه خورشید» و جشنواره رضوی توسط اداره فرهنگ و ارشاد در دهه کرامت، افزود: در سال‌های گذشته جشن میلاد امام رضا(ع) با حضور خادمان حرم داشتیم و به طور همزمان اداره ارشاد جشن دیگری با حضور غضنفر علیجانی داشت.


کد مطلب: 400825

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400825/هدایتخواه-جشنواره-رضوی-نباید-منحصر-دهه-کرامت-باشد-کار-فرهنگی-تداوم-لازم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1