تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۰
کد مطلب : ۴۰۰۸۲۴
در نشست شورای فرهنگ عمومی مطرح شد

انتقاد «احمدی» از فعالیت‌های فرهنگی با پول‌پاشی

۶
۰
انتقاد «احمدی» از فعالیت‌های فرهنگی با پول‌پاشی
کبنا ؛علی‌محمد احمدی ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور مدیران این استان برگزار شد، اظهار کرد: گستره و پیامدهای بحران فرهنگی در جامعه گسترش دارد که نمی‌توان به‌صورت روزمره با این واقعیت‌ها روبرو شویم، و باید این مسائل در شورای فرهنگ عمومی گام‌به‌گام بیان شود و به‌صورت اجرایی به آن عمل کنیم.
احمدی افزود: اگر در هر نشستی معضلات فرهنگی استان مرور شود که همیشه این معضلات باقی خواهد ماند، بلکه باید برای این معضلات اقداماتی صورت گیرد.
وی بیان داشت: برخی از دستگاه‌های اجرایی فرهنگی استان می‌گویند که بودجه فرهنگی اندک است که سال گذشته 22 میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی به نهادهای فرهنگی استان اختصاص داده شد که 70 درصد از این میزان بدون فعالیت‌های فرهنگی برخی نهادها ازجمله بسیج و سپاه، تخصیص یافت، ولی باید از این نهادها پرسید که این اعتباراتی که هزینه شد در عمل خروجی آن چه بوده است، که باید برنامه‌های خروجی محور بدون پول پاشی باشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: دستگاه‌های اجرایی ملزم به اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی هستند، اهمیت این شورای کمتر از سایر شوراهای دیگر نیست و نباید حضور در این شورای را دست‌کم بگیریم.
وی با بیان اینکه نگاه دولت در زمینه مسائل فرهنگی کمتر از حوزه اقتصاد نیست، عنوان کرد: برخی به بهانه کمبود اعتبارات زیر بار مسائل فرهنگی شانه خالی می‌کنند در حالی با تزریق اعتبار هیچ عملکرد مطلوبی ندارند.
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در بحث ساختار مدیریت فرهنگی هم پوشانی وجود دارد ولی هم افزایی نیست، ابراز کرد: فرهنگ و ارشاد اسلامی استان 60 میلیون تومان اعتبار برای ساخت 6 فیلم کوتاه دارند ولی به اندازه 60 میلیارد تومان طرح مسئله کردند.
احمدی در واکنش به سخنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد مبنی بر عدم تشکیل نشست شورای فرهنگ عمومی در برخی شهرستان‌ها افزود: ببنید به بهانه اختلاف سلیقه نشست‌های این شورای مهم را برگزار نمی‌کنند و بعد کمبود اعتبارات را برای فرار از مسئولیت بهانه قرار می‌دهند.
وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی ملزم به اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی هستند، ادامه داد: اهمیت این شورا کمتر از سایر شوراها نبوده و نباید حضور و بحث و تبادل نظر در این شورا را دست کم بگیریم.
نام شما

آدرس ايميل شما

هنرمند
Iran, Islamic Republic of
ارشاد استان.
علی
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد میشود استاندار محترم بصورت یکجا همه مدیران را تعویض کند تا ببینیم مشکلات حل میشود یا این مدل خاص مدیریت بدون برنامه است که فقط میخواد با ایجاد هیاهو وجنجال خود را ناجی وبقیه رانادان وناکارامد معرفی کند تا پایان ماموریت جناب استاندار و........ ازبس توپ وتشر این بابا راشنیدیم خسته شدیم ایشان کی قراره به مردم آرامش بدهند
انجمن
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار لطفا فرهنک وارشاد را به یک نیروی جوان وتوانمند بسپارید این مدیریت غیر خلاق وخسته آبی گرم نمیکنه
Denmark
دقیقا جناب استاندار درست می فرمایند جناب د. و به قول خودش جهت . نموده است .
اداره
خدایی اگر سپاه وبسیج نباشه هیچ اثری از کارهای فرهنگی در استان نیست خدایی ادارات این بودجه فرهنگی را صرف چه میکنند برید از کارمندان ادارات فوق بپرسید
هنرمند
Iran, Islamic Republic of
استاندار محترم به خوبی دریافته است که در.. نیست باید در بعضی ادارات کار را به اهلش سپرد نیروی با انگیزه و خلاق که تنها دغدغه اش کارهای فرهنگی باشد نه..هنگام انتخاباتی و کارهای ساخت و ساز جو حاکم در بعضی ادارات فرهنگی به گونه ای است که مردم هیچ..انگیزه در بین جوانان از بین رفته است و فقط یه مشت کارهای روتین بی نتیجه انجام میگیرد کاش استاندار محترم نیم نگاهی به ادارات فرهنگ می انداخت و انها را در بوته ارزیابی قرار میداد و بازخورد فعالیت های انها و تاثیرات انها در جامعه را می دید چرا در حال حاضر مساجد ما که می توانند محل خوبی برای جذب جوانان باشند دچار رکود و بی رمقی هستند چون برنامه ای برای مساجد وجود ندارد و کلا برنامه ای برای حوزه فرهنگ وجود ندارد فرهنگی که می تواند زمینه و بستر تماام موفقیت ها در بخش های دیگر باشد .
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1