تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب : ۴۰۰۸۱۸
بقایای پیکر 60 نفر از جانباختگان سانحه هوایی یاسوج تحویل داده شد

تشییع پیکر «نشاطی‌فر» از جانباختگان سانحه هوایی یاسوج

۰
تشییع پیکر «نشاطی‌فر» از جانباختگان سانحه هوایی یاسوج
کبنا ؛«کامروز امینی» افزود: با اعلام نتایج آزمایش‌های انجام شده بروی بقایای پیکرهای یافت شده در ارتفاعات دنا تعداد نمونه‌های بقایا و بافت انسانی پیدا شده جانباختگان پرواز "تهران – یاسوج" به 66 نفر رسید .
 وی اظهارکرد: تا امروز یکشنبه، 27 خرداد ماه 463 بافت انسانی از بقایای پیکر جانباختگان پرواز تهران- یاسوج تحویل پزشکی قانونی شده که متعلق به 66 جانباخته این حادثه هستند.
 مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: تا امروز( یکشنبه، 27خرداد) بقایای پیکر 60 نفر از جانباختگان این سانحه هوایی یا تحویل خانواده‌هایشان شده و یا آماده تحویل است که 46 پیکر از تحویل خانواده‌هایشان شده و 14نفر دیگر یا آماده تحویل و یا در حال تحویل هستند.
 امینی تصریح کرد: پیکر 6 نفر دیگر از جاباختگان پرواز تهران- یاسوج هنوز کامل نیستند که پس از تکمیل شدن بافت‌ها به خانواده‌هایشان تحویل داده می‌شوند.
 وی ادامه داد: از ابتدای شروع عملیات جستجو تاکنون هیچ جسد سالم از جانباختگان پرواز "تهران- یاسوج" تحویل پزشکی قانونی استان نشده است.
 مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هنوز عملیات جستجو در ارتفاعات دنا پایان نیافت، اضافه کرد: اعلام نظر در خصوص پایان عملیات جستجوی بقایای پیکر جانباختگان پرواز "تهران- یاسوج" بر مبنای تصمیم ستاد بحران استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.
 مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مرحوم حاج سید نقی نشاطی فر ازجانباختگان سانحه هوایی "تهران_یاسوج" امروز یکشنبه، 27 خرداد ماه ساعت ۱۸ در بهشت زهرای شهر دوگنبدان برگزار می‌شود.
 امدادگر هلال احمر از استان‌های مختلف و کوهنوردان محلی در محل سقوط هواپیمای "تهران-یاسوج" مشغول جستجوی بقایای پیکر جانباختگان این سانحه هوایی هستند.
 پرواز شماره 3704 شرکت هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه، 29 بهمن تهران را به مقصد یاسوج ترک اما در نزدیکی سمیرم اصفهان از رادار خارج و سقوط کرد و امروز حدود 120 روز(چهارماه) از این حادثه می‌گذرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1