تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب : ۴۰۰۸۱۵
آخرین جزئیات از یک عملیات پلیسی در کهگیلویه و بویراحمد تشریح شد

چگونگی قتل و سرقت از «طلافروشی» یاسوجی

۴
۳
چگونگی قتل و سرقت از «طلافروشی» یاسوجی
کبنا ؛دو روز پیش طی یک عملیات پلیسی هماهنگ سارقان قاتل طلافروشی یاسوج به دام افتادند تا پس از اعلام برخی جزئیات مشخص شود که این سارقان به عکس آنچه معمول سرقت‌ها بوده است ابتدا قتل انجام دهند تا پس از آن اقدام به سرقت نمایند. چرا که معمولاً در قتل‌های اینچنینی مشخص می‌شد که سارقان در پایان و یا حین سرقت به دلایلی مانند مقاومت فرد اقدام به قتل می‌کردند اما در این پرونده سارقان پس از ربودن طلافروش و قتل وی به مغازه آمده و اقدام به سرقت می‌نمایند.
حجت الاسلام و المسلمین «غلامرضا مزارعی» در این خصوص اظهار کرد: سارقین طی یک نقشه از پیش طراحی شده با استفاده از خلوتی بازار و شرایط جوی بارانی و تغییر پوشش ساعت ۱۴ روز ۳۰ دی ماه سال گذشته اقدام به قتل یکی از فروشندگان طلافروشی رضوی هنگام مراجعت به منزلش در شهر یاسوج می‌کنند.
 رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: سارقان ابتدا با ربودن طلافروش، وی را به خارج از شهر یاسوج برده و با اسلحه به قتل رسانده و با برداشتن کلید و ریموت کنترل مغازه و تغییر پوشش، وارد مغازه شده و مقداری از طلاهای مغازه را به سرقت برده و متواری شدند.
 مزارعی با بیان این‌که هیچ گونه ردی از سارقان در دست نبود، تصریح کرد: از لحظه وقوع حادثه این پرونده با مدیریت دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و همکاری نیروهای پلیس آگاهی و اطلاعات و پیگیری‌های شخص سردار فرماندهی انتظامی استان در دستور کار قضایی، امنیتی، اطلاعاتی و پلیسی ویژه قرار گرفت و روز پنجشنبه، ۲۴ خرداد ماه به میمنت ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر دستگیر و به سرقت اموال مسروقه اعتراف کردند.
 وی با اشاره به این‌که در خصوص میزان اموال مسروقه و کشف آن اخبار تکمیلی اعلام خواهد شد، ادامه داد: در همین رابطه مجدداً از دادستان محترم عمومی و انقلاب مرکز استان، سردار فرماندهی انتظامی استان، پلیس آگاهی و اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان (عج) تقدیر و تشکر می‌کنم.
 
یک عملیات غافلگیرانه و موفق
سردار مهدی انصاری هم در این خصوص اظهار داشت: از زمان وقوع این حادثه موضوع به طور ویژه در دستور پلیس قرار گرفت.
وی افزود: این پنج نفر قاتل و سارق طلافروش میدان هفت تیر یاسوج با تلاش و رصد اطلاعاتی دقیق نیروهای انتظامی کهگیلویه وبویراحمد و با هماهنگی و همکاری رئیس دادگستری استان و دادستانی، سربازان گم نام امام زمان (عج) و پلیس راه استان در چند عملیات جداگانه دستگیر شدند.
سردار انصاری بیان کرد: امروز در چند عملیات غافلگیرانه به طور همزمان و جداگانه در شهر یاسوج، محور مواصلاتی یاسوج به اصفهان و شهرک صدرا شیراز در استان فارس این جنایتکاران دستگیر شدند.
وی عنوان کرد: از این افراد چندین قبضه سلاح گرم، به همراه مقدار قابل توجهی مهمات کشف و چهار دستگاه خودروی سواری توقیف و روانه پارکینگ شد.
اول بهمن سال گذشته خبری مبنی بر سرقت از طلافروشی و گروگانگیری صاحبان آن در میدان هفتم تیر یاسوج در رسانه‌ها منتشر و یک روز پس از وقوع این حادثه جسد مرد طلافروش در پارک جنگلی یاسوج و در خودروی شخصی‌اش کشف شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
حاج آقا بیش از نود درصد کار را بچه های نیروی انتظامی انجام دادند.؟ چرا هر وقت هر کاری . مگر نیروی انتظامی خودش سخنگو نداره ؟
Romania
اکثر کارها رو ستاد خبری انجام میده که مخلصانه دارن کار میکنن واقعا انسانهای پاکی هستن .. درود بر این سربازان گمنام.. هرچند منکر زحمات نیروی انتظامی نمیشه شد ولی اینو بدونین که در زمان عملیات از نیروی انتظامی استفاده میشه وگرنه طول این مدت ستاد خبری رو این پرونده کار کرده و ردشونو پیدا کرده
اردشیری دهدشتی
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکر از همه دست اندر کاران از آمر تا عامل ، تقاضا داریم در اسرع وقت وبرای عبرت مردم، همه دزدهای دستگیر شده در ملء عام اعدام شوند .
United States
ای کاش از تلاش و کوشش وبی خوابی پرسنل پلیس آگاهی استان در مرحله شناسایی _دستگیری _ومراحل تحقیق وبازجویی و نگهداری متهمین فوق وکشف سرقت هم نامی برده می شد و یادی ازآنان توسط مسئولین استان می شد نه درحد حرف و هرکس تفصیر برای خودش انشا اله اجر وپاداش انان نزد خدا محفوظ خواهد بود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1