کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرماندار شهرستان بهمئی خبر داد

آتش‌سوزی در 15 هکتار از جنگل‌ها و مراتع بهمئی

27 خرداد 1397 ساعت 10:22

فرماندار شهرستان بهمئی از وقوع یک فقره آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع منطقه سرآسیاب یوسفی این شهرستان خبر داد.


«حکمت‌الله سنایی» در گفت‌وگو با خبرنگاران، افزود: این آتش‌سوزی که از ساعت 16 روز جمعه، 25 خردادماه آغازشده بود، با تلاش نیروهای ادارات، سپاه و مردمی، شوراهای اسلامی، دهیاران شهرستان و نیروهای ستاد بحران استان روز شنبه مهار شد اما به علت وزش باد شدید، کُنده‌های باقی‌مانده دوباره شعله‌ور شدند.
 وی اظهار کرد: شب گذشته نشست ستاد بحران شهرستان بهمئی تشکیل شد و صبح امروز (یکشنبه، 27 خردادماه) بیش از 150 نفر نیرو برای مهار کامل این آتش‌سوزی به منطقه اعزام شدند.
 فرماندار شهرستان بهمئی خاطرنشان کرد: نیروهایی که برای خاموش کردن آتش اعزام می‌شوند با امکانات اولیه و دست‌خالی و با وسایلی مثل بیل، چوب و شاخه درختان اقدام به مهار آتش می‌کنند.

 
سنایی تصریح کرد: دیروز یک فروند بالگرد اورژانس گچساران به منطقه اعزام شد که دو نفر دو نفر نیروها را در چند پرواز به محل آتش‌سوزی انتقال داد.
 وی ادامه داد: امروز یکشنبه، 27 خردادماه از پدافند هوایی شهرستان بهبهان درخواست کمک نیرو و خودرو کرده‌ایم که به کمک ما آمدند.
 فرماندار شهرستان بهمئی عنوان کرد: طبق برآورد اولیه حدود 15 هکتار از جنگل‌های بلوط و مراتع واقع در منطقه به‌طور کامل در آتش سوخت.
 سنایی در خصوص علت آتش‌سوزی تأکید کرد: هنوز علت دقیق آتش‌سوزی مشخص نیست و در حال بررسی است.





 


کد مطلب: 400814

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400814/آتش-سوزی-15-هکتار-جنگل-ها-مراتع-بهمئی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1