تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۴۰
کد مطلب : ۴۰۰۸۱۰
با حضور مسئولان صورت گرفت:

10 کارگاه صنایع دستی در بویراحمد افتتاح شد

۰
10 کارگاه صنایع دستی در بویراحمد افتتاح شد
کبنا ؛مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از برپایی و افتتاح ۱۰ کارگاه تولیدی صنایع دستی در شهرستان بویراحمد به مناسبت هفته صنایع دستی خبر داد.

به گزارش کبنا نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی استان، محمود باقری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت هفته صنایع دستی، سه کارگاه تولیدی صنایع دستی به نمایندگی از 10 کارگاه در شهرستان بویراحمد افتتاح شد.

 
وی با بیان اینکه مناسبت هفته صنایع دستی سه کارگاه تولیدی در زمینه لباس‌های محلی، سنگ‌های تزئینی و تولید گلیم و صنایع داری به نمایندگی از 10 کارگاه در سطح شهرستان بویراحمد افتتاح شد، افزود: این کارگاه ها از سری طرح‌های اقتصاد مقاومتی بوده که برای حمایت از تولید ملی راه اندازی شدند.
 
باقری افزود: با توجه به اینکه در سالی هستیم که با عنوان "حمایت از کالای ایرانی" نامگذاری شده، وظیفه داریم به کسانی که بخواهند در راستای اقتصاد مقاومتی و عمل به شعار سال فعالیت کنند، کمک کنیم.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مواد اولیه این کارگاه های صنایع دستی از استان تامین می‌شود و هیچ وابستگی به خارج ندارند، بنابراین باید به جد حمایت شوند تا در بحث اشتغال و درآمدزایی مثمر ثمر واقع شوند.
 
باقری با بیان اینکه تاکنون 641 پرونده با اعتبار 21 میلیارد تومان به کارگروه اشتغال روستایی معرفی کرده‌ایم، عنوان کرد: از این تعداد تاکنون 215 طرح با اعتبار هفت میلیارد تومان به بانک‌های عامل معرفی و تایید شده‌اند.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1