کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نماینده کهگیلویه خبر داد:

اخذ مجوز احداث باند اضطراری فرودگاه دهدشت

26 خرداد 1397 ساعت 12:05

نماینده کهگیلویه در مجلس از اخذ مجوز احداث باند اضطراری فرودگاه در دهدشت خبر داد و اظهار کرد:عملیات احداث این باند پس از مشخص شدن زمین آغاز خواهد شد.


نماینده کهگیلویه در مجلس از اخذ مجوز احداث باند اضطراری فرودگاه در دهدشت خبر داد و اظهار کرد:عملیات احداث این باند پس از مشخص شدن زمین آغاز خواهد شد.
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس،افزود: در حال رایزنی با سپاه برای اختصاص زمینی در دشت‌مازه برای احداث باند اضطراری هستیم.
عدل هاشمی‌پور،با بیان اینکه مجوز راه‌اندازی سه باند اضطراری در کشور صادر و در بودجه پیش‌بینی شده است تصریح کرد:یکی از این باندها را مربوط به دهدشت دانست.
هاشمی پور با اشاره به  اینکه خیلی‌ها مأیوس‌اند و تعجب می‌کنند که ما از احداث باند فرودگاه صحبت می‌کنیم، ادامه داد:چرا ما نباید مانند بقیه مردم زندگی کنیم؟ چرا کهگیلویه نباید باند فرودگاه داشته باشد؟چه اشکال دارد باندی که پنج تا 6 میلیارد بیشتر هزینه ندارد برای ورود مهمانان راه‌اندازی شود؟
وی ادامه داد:وقتی وزیری مسؤولی به یاسوج سفر می‌کند مشکلات جاده‌ای اجازه نمی‌دهد برای بازدید از حوزه انتخابیه ما وارد شوند.
عدی هاشمی پور راه‌اندازی این باند را در راستای تسریع و تسهیل در رفت و آمد مقامات و وزرا به حوزه انتخابیه عنوان کرد.
نماینده کهگیلویه بزرگ در پایان مطرح کرد:: برای انتقال بیماران در روستاهای صعب‌العبور نیاز به بالگرد اورژانس داریم اما چون باند اضطراری نداشتیم تاکنون محقق نشده است.


کد مطلب: 400800

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400800/اخذ-مجوز-احداث-باند-اضطراری-فرودگاه-دهدشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1