تاریخ انتشار
شنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۴
کد مطلب : ۴۰۰۷۹۴
همزمان با عید فطر صورت گرفت

خطبه‌های نماز عید فطر در کهگیلویه و بویراحمد

۰
خطبه‌های نماز عید فطر در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
خطبه‌های نماز عید فطر در کهگیلویه و بویراحمد
شخصیت بی‌نظیر مقام معظم رهبری کمتر تبیین شده است
خطیب نماز عید فطر قلعه رئیسی با بیان اینکه امسال 30سال رهبری آیت الله امام خامنه ای بر امت اسلام است بیان کرد: درباره ویژگی‌ها و دستاوردهای این سه دهه در پرتو رهبری مقام معظم رهبری کمتر سخن گفته شد.
 مردم مومن و انقلاب قلعه رئیسی به شکرانه یک ماه روزه داری و عبادت پروردگارشان، نماز عید فطر را با شکوه خاصی برگزار کردند.
  روزه‌داران  درحالی در نماز عید فطر فرصت تطهیر و استغفار دوباره را غنیمت شمردند و بعد از نماز جماعت صبح و خواندن ادعیه‌های مختلف و پرداخت زکات فطریه به ایستگاه‌های برپا شده نماز عید سعید فطر را با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار کردند تا در عید فطر پاداش بندگی به درگاه الهی را دریافت کرده و از درگاه ربوی غفران و بخشش گناهان خود را طلب کنند.


نماز عید فطر قلعه رئیسی به امامت امام جمعه این شهر حجت الاسلام اسماعیل صلواتی اقامه شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل صلواتی در خطبه‌های نماز عیدفطر قلعه‌رئیسی با تبریک عید سعید فطر و توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: یک ماه بر سر سفره برکت، رحمت و مغفرت خداوند متعال مهیمان بودیم و با لطف و رحمت از ما پذیرایی کرد که از جمله آن سوغاتی‌ها رضایت و خشنودی خدا است و باید تلاش کنیم این هدایا و سوغاتی‌ها را برای همه سال حفظ کنیم و از دست آوردهای این ماه مواظبت کنیم.
امام جمعه قلعه رئیسی در خطبه دوم با توصیه به رعایت تقوی الهی عید فطر را روز عیدی گرفتن از خداوند متعال دانست و افزود: روز عید فطر عید بندگی و همدلی، وحدت و یکپارچگی است و روز زدودن کینه‌ها و کدورت‌ها است.
وی به سالروز شهادت شهدای موتلفه اسلامی اشاره و گفت: شهیدان موتلفه اسلامی نمادهای عزت و اقتدار ملت مسلمان ایران هستند و در سال 1343که قانون ننگین کاپیتولاسیون توسط آمریکا و با هدف سرکوب نهضت اسلامی توسط شاه و حسنعلی منصور تصویب شد.
صلواتی با تقدیر از حضور مردم در روز قدس عنوان کرد: امسال روز قدس در سراسر کشور باشکوه‌تر از قبل برگزار شد و امت ما یک حماسه‌ای خلق کرد لذا از حماسه آفرینی مردم متدین و مومن تقدیر و تشکر می‌کنم و انشالله این حضور باعث بیداری امت اسلام و همه مردمان سایر نقاط جهان و در نهایت موجب اتحاد امت اسلام و نابودی رژیم کودک کش و گرگ صفت را رقم خواهد زد.
امام جمعه قلعه رئیسی با بیان اینکه هفته گذشته شمر زمان نتانیاهو برای حمایت آلمان، فرانسه و انگلیس برای مقابله و پیشرفت با نظام جمهوری اسلامی و گسترش ایران به این سه کشور سفر کرد تاکید کرد: به دنبال دور کردن نیروهای جبهه مقاومت از مرزهای اسرائیل و کاهش نفوذ ایران در منطقه بویژه در سوریه است و هر سه کشور هم اعلام کردند خروج از توافق یک خطای بزرگ است و این سفرها بخاطر فشار روانی ایران از طریق دیپلماسی است و حتی این شمر زمان برای ملت ما ادعای سقایی می‌کند.
وی به طرح‌های قرارگاه خاتم الانبیاء از طریق سردار عبدالهی اشاره کرد و گفت: وجود بزرگترین طرح آبی کشور با عنوان روان آب‌های غرب تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسند همچنین 40طرح در حوزه نفت و گاز، آب و زیرساخت‌های ریلی و جاده است که اینها گوشه‌ای از چند خدمات بزرگی است که از سوی فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء اعلام شد و دشمن این فداکاری‌ها را نمی‌بیند و مشکلات و ناکارآمدی‌ها را می‌بیند و شایعه سازی می‌کند و القای یاس و ناامیدی به مردم و افکار عمومی در راس برنامه‌های دشمن است که باید مواظب باشیم.
صلواتی به روز جهاد کشاورزی اشاره و تصریح کرد: جهاد کشاورزی بازوی نظام اسلامی برای تحقق خودکفایی و پیشرفت عدالت است و جهاد سازندگی با هدف رفع محرومیت و ایجاد اشتغال در روستاها و رشد شکوفایی کشاورزی تاسیس شده است و خدمات جهاد سازندگی در محرومیت‌زدایی بی‌نظیر و در عرصه جنگ نقش چشم گیری ایفا کرد.
خطیب نماز عید فطر قلعه رئیسی با بیان اینکه امسال 30سال رهبری آیت الله امام خامنه ای بر امت اسلام است بیان کرد: درباره ویژگی‌ها و دستاوردهای این سه دهه در پرتو رهبری مقام معظم رهبری کمتر سخن گفته شد و حق ولی زمان این است که همه نخبگان و فرهنگیان و اصحاب قلم و رسانه ها برای تنویر افکار عمومی در این میدان مثل مجاهد فی سبیل الله وارد میدان شوند که به اهم آنها می پردازم.
وی گفت: سوابق، تجارب و کارنامه مدیریتی رهبر معظم انقلاب که امام جمعه تهران با حکم امام راحل؛ امام جماعت مسجد دانشگاه تهران؛ دبیر کل حزب جمهوری اسلامی؛ عضو شورای انقلاب  و نماینده امام در شورای عالی دفاع؛ رئیس شورای بازنگری قانون اساسی؛ نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دوره اول، عضو مجلس خبرگان در دوره اول و دوم، 8سال ریاست جمهوری اسلامی؛ حضور در جبهه جنگ از مهمترین کارنامه موفق و افتخار آمیز برای ایشان رقم خورد است.
صلواتی به قدرت راهبردی رهبر معظم انقلاب هم اشاره و یادآور شد: در عرصه دفاعی و امنیتی ما از رهبری درایت و سیاست و قانون گرایی و تدبیر و جامع نگری سراغ داریم.
امام جمعه قلعه رئیسی در پایان از همه کسانی که در طول این یک ماه رمضان در برنامه‌های فرهنگی همکاری و تلاش کردند تشکر کرد و گفت: از بسیج، شهرداری و شورای شهر، روحانیت و مجموعه فعالان فرهنگی تشکر می‌کنم.
 
تصویب FATF در مجلس شورای اسلامی خودزنی و خود تحریمی است
 
امام جمعه دیشموک گفت: تصویب FATF در مجلس شورای اسلامی خودتحریمی و اجرای این کنوانسیون نه تنها موجب رفع موانع همکاری ایران با بانک‌های خارجی نمی‌شود بلکه موجب افزایش اثرگذاری تحریم‌های ثانویه آمریکا خواهد شد.
حجت‌الاسلام علی‌اکبر راوند صبح امروز در خطبه‌های عید سعید فطر دیشموک ضمن توصیف ماه مبارک رمضان اظهار کرد: مردم سعی کنند مساجد را همانند ماه مبارک رمضان خالی نگذارند.
وی در ادامه گفت: تصویب لایحه FATF در مجلس شورای اسلامی خودزنی و تحریم خود است و این کار باعث تحریم خودمان در داخل است و اجرای این کنوانسیون نه تنها موجب رفع موانع همکاری ایران با بانک‌های خارجی نمی‌شود بلکه موجب افزایش اثرگذاری تحریم‌های ثانویه آمریکا خواهد شد.
راوند عنوان کرد: صحبت‌های نتانیاهو در خصوص رفع مشکل کم آبی و خشکسالی در ایران برای گمراهی است و ادعای رفع مشکل کم آبی در ایران مضحک است.
خطیب نماز عید سعید فطر شهر دیشموک گفت: نتانیاهو اگر می‌خواهد ادعای خود را ثابت کند رفع مشکل کم آبی خودشان را در دستور کار خود قرار دهد و از سرقت آب اطرافیان پرهیز کند.








عید فطر روز مبارزه با استکبار است
امام جمعه لنده با اشاره به اهداف نماز عید فطر گفت: حضور مقتدرانه و انسجام و یکپارچگی مسلمانان در عید فطررا می‌توان روز مبارزه با استکبار است.
حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل در خطبه‌های نماز عید فطر با تبریک عید سعید فطر اظهار داشت: عید فطر بازگشت به فطرت بوده و تبریک این روز را به کسانی باید بگوییم که توانستند در راه مبارزه با نفس موفق شوند و به راه اصلی برگردند.
وی افزود: حفظ معنویت و حضور در مسیر در گرو تداوم برنامه‌های دینی بوده هر چند مشکلات بسیاری وجود دارد ولی باید مراقبت لازم را انجام دهیم.
امام جمعه لنده تصریح کرد: عید فطر تجلی وحدت و یکپارچگی مسلمانان و عید یک ماه بنذدگی است که با طلوع فجر عید شیرینی و حلاوت آن چشیده می‌شود.
وی با اشاره به وحدت و انسجام مسلمانان در عید سعید فطر خاطر نشان کرد: حضور مقتدرانه مسلمانان در این روز بزرگ را می‌توان روز مبارزه با استکبار و مستکبری و مقابله با توطئه‌های دشمنان و زمسنه‌سازی برای به سرانجام رسیدن انتظار و ظهور حضرت حجت‌(عج) دانست.
خطیب نماز عید فطر شهرستان لنده توجه به مشکلات اقتصادی و اجتماعی را از مهمترین ویژگی‌های عید فطر دانست و گفت: پرداخت زکات فطره از واجبات عید فطر بوده که خود هشدار بزرگی به مسؤولان جامعه اسلامی برای توجه به مبانی اقتصاد اسلامی و معیشت مردم بوده است.
محمودی‌اصل ادامه داد: حمایت از تولید داخلی و مقابله با قاچاق کالا از مصادیق تلاش برای توسعه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی می‌باشد.
وی در ادامه به سخنان اخیر وزیر اقتصاد اشاره و افزود: برخی سخنان مسؤولان شبهاتی را برای مردم به وجود می‌آورد به گونه‌ای که احساس می‌شود فاصله زیادی با عامه مردم دارند و گرفتاری‌های مردم را نمی‌بینند.
امام جمعه لنده خطاب به مسؤولان اظهار داشت: اظهار نظر در خصوص مسائل جامعه باید هوشمندانه و منطبق با ولاقعیت باشد و اجازه ندهیم فاصله مردم و مسؤولان افزایش یابد.
محمودی‌اصل به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص برجام  که فرمودند برجام اروپایی مشکلات ما را حل نمی‌کند اشاره و اظهار داشت: برخی مسؤولان کشور بر خاف واقعیت گفتند که رهبری با مسیر برجام و روند آن موافق بوده ولی مشخص شد که نه تنها موافق نبودند که مواضع و خطوط کلی و قرمز رهبری نیز رعایت نشده که این امر در خصوص قرارداد FTAF تکرار شده  و رهبر معظم انقلاب آن را یک قرار داد استعماری می‌دانند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1