تاریخ انتشار
جمعه ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب : ۴۰۰۷۸۶
به مدت سه شب:

جشن عيد خوبان در یاسوج برگزار می‌شود / با حضور هنرمندان مطرح

۴
۰
جشن عيد خوبان در یاسوج برگزار می‌شود / با حضور هنرمندان مطرح
کبنا ؛
علی‌اکبری‌تبار عصر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک عید سعید فطر به مسلمانان جهان و به ویژه مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: جشن عید خوبان به مناسبت عيد سعيد فطر از ٢٤ الي ٢٦ خردادماه به مدت 3 شب از ساعت 21 در ضلع جنوبی پارک ولایت شهر یاسوج جنب اداره کل ارشاد برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه هنرمندان و خوانندگان مطرح بومی و کشوری در این جشن برنامه‌های متنوعی را اجرا خواهند کرد، بیان کرد: حضور در این برنامه‌های فرهنگی و شاد برای عموم شهروندان و مسافران آزاد است.
این عضو شورای شهر یاسوج در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: یکی از مهمترین دغدغه‌های مجموعه مدیریت شهری یاسوج در دور پنجم بحث مسائل فرهنگی بوده که در این زمینه برنامه‌های مهمی از جمله تاسیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری در دستور کار قرار گرفت.
وی با بیان اینکه در دور چهارم نیز عضو شورای شهر بودم، عنوان کرد: در این دوره کارهای بزرگی از جمله آغاز عملیات اجرایی خیابان 45 متری به طول 5 کیلومتر حدفاصل بنسجان تا پل سوم بشار، اتصال شهرک جوشکاران به پل مختار و... بعد از سال‌ها بلاتکلیفی انجام شده است.
اکبری‌تبار از افزایش 25 درصدی گل‌کاری سطح شهر یاسوج خبر داد و افزود: طبق استاندارد سرانه زباله هر نفر 700 گرم بوده و باید روزانه 40 تن زابله در سطح شهر یاسوج جمع آوری شود در حالی هم اکنون این میزان به روزانه بیش از 200 تن رسیده است.
عضو شورای شهر یاسوج با بیان اینکه ماهیانه بین 600 تا 700 میلیون تومان در حوزه پسماند هزینه می‌شود، ابراز کرد: فعالیت کمیسیون فرهنگی شورای شهر یاسوج نسبت به فعالیت این کمیسیون در 4 دور گذشته قابل مقایسه نیست.
اکبری‌تبار با اشاره به آغاز عملیات اجرایی پروژه اتصال شهرک جوشکاران به پل مختار بعد از 50 سال بلاتکلیفی بیان کرد: همچنین پروژه احداث بزرگترین خیابان شهر یاسوج به طول 5 کیلومتر بعد از 30 سال بلاتکلیفی تعیین تکلیف شد.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر یاسوج با بیان اینکه طرح موضوع اقلیت و اکثریت اعضای شورای شهر نباید بهانه‌ای برای فرار از عماکردها باشد، ادامه داد: همکاران طرح و ایده‌های خود برای توسعه فرهنگ شهرنشینی و عمران شهری ارائه کنند مگر امکان دارد گروه اکثریت چشم و دهان اقلیت را ببندند.
اکبری‌تبار یاسوج را دومین شهر مهاجر پذیر کشور دانست و گفت: انتظار می‌رود تمامی دستگاه‌های اجرایی برای ساختن پایتخت طبیعت تعامل و همکاری داشته باشند زیرا شهرداری به تنهایی مسئول نیست بلکه سایر حوزه‌ها از جمله بهداشت در این زمینه باید پاسخگو باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جطور است مناظره اى بين شما و مسئول قبلى اين كميسيون بركزار شود تا مشخص شود از لحتظ فرهنكى جه زمانى بيشتر كار شده?آقاى اكبرى تبار خدمت حيزى نيست كه بشود باحرف زدن آنرا انجام داد.بكوييد براى توسعه فضاهاى فرهنكى مثل مساجد و حسينيه ها وكمك به ساخت آنها جه اقداماتى انجام داده ايد ?بكوييد در بحث ساختن المان هاى دينى وملى جه كارهايى انجام داده ايد?بكوييد در بحث كمك به مجموعه ورزشى فرهنكى شهردارى ياسوج كه منحلش كرديد جه خدماتى داشتيد?بكوييد در بخث ايجاد زيرساخت ها براى مسافرين و كردشكران غيراز آثاربجا مانده از كذشته جه كارى كرديد? كار فرهنكى كه فقط جشن مرفتن نيست ابن قسمت راحتشه مهندس شما در اين شهر با اشغال كردن بعضى جايكاه ها درست ضد فرهنك عمل كرديد با بى عملى تان
Romania
جمع کن
رشید
Iran, Islamic Republic of
فعلا کیوسک های شهر بین فامیل توزیع کن وخودت واکبری با راهنمای.ی جانتان کار کنید خدا کریمه جناب. فعلی
بویر
Iran, Islamic Republic of
حاکم شهری که بود لر سر ان شهر .. بود با این ..ی که داریم مطمئن باشین ره به جایی نخواهیم برد
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1