کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نماینده شهرستان کهگیلویه در مجلس

برای مردان بزرگ بن‌بستی وجود ندارد

25 خرداد 1397 ساعت 14:09

نماینده شهرستان کهگیلویه در مجلس گفت: آمده‌ام که سخت کارکنم نه کار را سخت کنم. برای مردان بزرگ بن‌بستی وجود ندارد؛ یا راهی می‌سازند یا راهی می‌یابند.


عدل هاشمی‌پور صبح امروز در جمع نمازگزاران عید فطر دهدشت در تشریح گزارش عملکرد ۲ ساله خود به‌عنوان نماینده مردم در مجلس، فراهم ساختن زیرساخت‌ها را از اولویت‌های اساسی برای توسعه دانست و گفت: در راستای تأمین این زیرساخت‌ها مسئولان و مقامات کشوری را به شهرستان دعوت کردم تا از نزدیک شاهد مشکلات باشند.
نماینده مردم کهگیلویه در مجلس بابیان اینکه حضور مسئولان کشوری در شهرستان باعث شد همکاری خوبی در جهت رفع مشکلات داشته باشند، افزود: پروژه‌هایی بر اساس اولویت شروع‌شده و در حال کار است.
هاشمی‌پور، تصریح کرد: برای پیشبرد این طرح‌ها با توجه به محدود بودن منابع مالی دولت از بخش خصوصی، ظرفیت خیرین و مؤسساتی ازجمله بنیاد برکت و بنیاد مستضعفان که در کارهای عام‌المنفعه فعالیت دارند کمک گرفته می‌شود.
وی، بابیان اینکه طرح‌های در دست اجرا با تعامل و پیگیری‌های مجدانه با دولت و با رعایت عزت و مصلحت و اصول است، گفت: تا کنون یک هزار و ۲۰۰ نفر در طرح‌ها و پروژه‌ها به کار مشغول شده و تعدادی هم در سایر استان‌ها بکار گرفته‌شده‌اند.
عدل هاشمی‌پور، از محور پاتاوه به دهدشت، جاده سوق به دهدشت، جاده دهدشت به چرام، جاده دم عباس به محور پاتاوه، جاده قلعه‌رئیسی به دهدشت، جاده دیشموک به قلعه‌رئیسی، احداث پل سردو، پل تنگ چویل، جاده‌های روستایی، آسفالت معابر روستایی، تأمین قیر رایگان برای شهرداری‌ها، گازرسانی به دیشموک و چاروسا، آب‌رسانی از سد کوثر، پتروشیمی، نیروگاه پادوک، باند اضطراری فرودگاه، اورژانس هوایی، روشنایی ورودی‌های چهارگانه دهدشت به پروژه‌های در حال کار در شهرستان کهگیلویه نام برد.
وی، بیان کرد: تا زمانی که به‌طور اساسی زیرساخت‌ها فراهم نشود نباید انتظار پیشرفت و توسعه داشت.
هاشمی‌پور بابیان اینکه در کمیسیون انرژی مجلس به‌عنوان نایب‌رئیس این کمیسیون موقعیت خوبی برای پیگیری طرح‌های شهرستان دارم، گفت: آمده‌ام که سخت کارکنم نه کار را سخت کنم. برای مردان بزرگ بن‌بستی وجود ندارد؛ یا راهی می‌سازند یا راهی می‌یابند.
وی، تأکید کرد: اگر با همدیگر متحد باشیم کارهای بزرگ‌تری می‌توان انجام داد.
حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی در خطبه‌های نماز عید فطر دهدشت ضمن تبریک این عید بزرگ اظهار داشت: بار معنوی ماه رمضان را حفظ کنیم و از این ذخیره معنوی که در طی ماه به دست آوردیم حراست داشته باشیم.
امام‌جمعه دهدشت، بابیان اینکه نباید با سهل‌انگاری و بی‌توجهی این سرمایه معنوی را از دست دهیم، گفت: عید فطر پاداش یک ماه روزه‌داری و بندگی خداوند است.
حسینی با استناد به حدیثی از امام رضا (ع) در بیان ویژگی‌های انسان خوب، تصریح کرد: اگر کار خوبی انجام دهند بشارت و نورانیت در خود احساس می‌کنند.
وی، افزود: انسان‌های خوب اگر گناه کردند استغفار می‌کنند، وقتی خداوند نعمتی به آن‌ها عطا فرمود شاکر هستند، در همه عرصه‌ها و مشکلات زندگی صبورند و اگر خشمگین شدند می‌بخشند.
حسینی، در بخش دیگری از سخنانش از مبلغان دینی که در ماه رمضان به ارشاد مردم، تبیین دین و تبلیغ احکام پرداختند، از هیئت‌امنای مساجد و همه‌کسانی که در برگزاری محافل معنوی فعالیت داشتند، قدردانی کرد.
وی، بابیان اینکه پدران و مادران به تربیت دینی فرزندان و رشد علمی خود توجه داشته باشند، گفت: سرمایه دنیوی و اخروی ما همین فرزندان هستند اگر در مسیر عبودیت و علم قرار نگیرند از بین خواهد رفت.
خطیب نماز عید فطر دهدشت به وضعیت مسکن در دهدشت اشاره کرد و بابیان اینکه اجاره مسکن کمرشکن شده از صاحبان املاک خواست نسبت به همنوعان خود ترحم داشته باشند.
حسینی گفت: البته مسئولان هم باید برای رونق ساخت‌وساز در این شهر چاره‌اندیشی کنند تا مشکل مسکن کمتر شود.وی، بابیان اینکه کمک به توسعه شهر سبب مهاجرت معکوس خواهد شد، افزود: مسئولان نسبت به رفع مشکلات مردم ازجمله گرانی، اشتغال، کنترل بازار دقت لازم را داشته باشند.
 


کد مطلب: 400781

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400781/مردان-بزرگ-بن-بستی-وجود-ندارد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1