کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با صدور پیامی:

تبریک «عید فطر» درخشنده‌پور به کهگیلویه و بویراحمدی‌ها

25 خرداد 1397 ساعت 9:24

حال بسیار نیکوست که عید سعید فطر را به یکدیگر تبریک و آن را بزرگ جلوه دهیم. به همین منطور برخود لازم میدانم که این روز پر برکت و خجسته را به همه مسلمانان جهان بالخصوص هم استانی‌های عزیزم تبریک بگویم.


نستور درخشنده‌پور مدیرعامل شهرهای جدید علوی استان هرمزگان، مدیرکل اسبق مسکن و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی عید فطر را تبریک گفت.
متن این پیام به شرح زیر است؛

أَلا وَإِنَّ هذا الْیوْمَ یوْمٌ جَعَلَهُ اللّه لَکمْ عِیدا وَجَعَلَکمْ لَهُ أَهْلاً، فَاذْکرُوا اللّه َ یذْکرْکمْ وَادْعُوهُ یسْتَجِبْ لَکمْ؛
 
هان! امروز روزی است که خدای بزرگ آن را برای شما عید قرارداد و شما را نیز شایسته آن ساخت. پس به یاد خدا باشید تا او نیز به یاد شما باشد و او را بخوانید و دعا کنید تا خواسته‌هایتان را به اجابت رساند.
 ضمن قبولی طاعات و عبادات شما و همچنین تبریک عید سعید فطر به تمام مسلمین جهان - سی روز روزه‌داری را پشت سر گذاشتیم و دل‌ها را از گناه شسته و از آن معبود تبارک و تعالی طلب آمرزش و بخشش کردیم. حال بسیار نیکوست که عید سعید فطر را به یکدیگر تبریک و آن را بزرگ جلوه دهیم. به همین منطور برخود لازم میدانم که این روز پر برکت و خجسته را به همه مسلمانان جهان بالخصوص هم استانی‌های عزیزم تبریک و تهنیت گفته و برای همه آنان عاقبت به خیری، صحت و سلامت در دین، دنیا و آخرت از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
 


کد مطلب: 400774

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400774/تبریک-عید-فطر-درخشنده-پور-کهگیلویه-بویراحمدی-ها

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1