کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خبرهای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد

بانوی ملی پوش دوومیدانی استان عازم مسابقات بین‌المللی ترکیه شد

24 خرداد 1397 ساعت 1:52

خبرهای ورزشی کهگیلویه و بویراحمد


چهار تیم مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان ادارات در یاسوج مشخص شدند
مسئول کمیته فوتسال و کارکنان هیات ورزش‌های همگانی استان گفت: با برگزاری چهار بازی، تکلیف چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان ادارات در یاسوج مشخص شدند.
 
چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان ادارات در یاسوج مشخص شدند.
 
آرمان حاتمی مسئول کمیته کارکنان و فوتسال هیات ورزش‌های همگانی استان با بیان این خبر افزود: از مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان ادارات در شهر یاسوج چهار بازی در سالن نه دی مجموعه کوثر بانوان برگزار شد و تیم‌های حوزه علمیه، آموزش و پرورش استان، آموزش و پرورش عشایر و آموزش و پرورش شهرستان با برتری مقابل حریفان خود راهی مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها شدند.
 
حاتمی افزود: در بازی‌های برگزار شده این مرحله تیم حوزه علیمه با نتیجه 4 بر 3 مقابل دانشگاه علوم پزشکی پیروز شد.
 
آموزش و پرورش استان با نتیجه 5 بر 1 تیم شهرداری را شکست داد.
 
آموزش و پروش عشایر با پنج گل از سد تیم مدیریت درمان تأمین اجتماعی گذشت و تیم آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با چهار تیم تیم بانک مهر اقتصاد را در هم کوبید.
 
مسئول کمیته کارکنان و فوتسال هیات استان ادامه داد: از مرحله نیمه نهایی این مسابقات امشب چهارشنبه 23 خرداد ماه و از ساعت 21 تیم‌های حوزه علمیه با آموزش و پرورش استان و در دومین دیدار دو تیم آموزش و پرورش شهرستان و عشایر به مصاف هم می‌روند تا تکلیف دو تیم فینالیست این رقابت‌ها مشخص شود.
 
این مقام مسئول افزود: دیدار فینال و رده بندی این مسابقات روز جمعه هفته آینده با حضور شبکه استانی دنا در سالن نه دی مجموعه کوثر بانوان برگزار و به تیم‌های اول تا سوم این مسابقات و تیم‌های برتر مسابقات والیبال بانوان و آقایان لوح قهرمانی و هدایایی اهدا می‌شود.
 
 
  تجلیل از جوانان برتر دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان
در آئینی و با حضور نظری معاون سیاسی امنیتی استانداری، علوی مدیر کل ورزش و جوانان و معاونین اداره کل از جوانان برتر دستگاه‌های اجرایی استان و سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان تجلیل شد.
 
در مراسمی از جوانان برتر دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های مردم نهاد جوانان استان تجلیل شد.
 
در این آئین که در محل سالن امفی تئاتر اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان از توجه دستگاه ورزش و جوانان به نشاط و امید در جوانان خبر داد.
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان بر استفاده از ظرفیت و پتانسیل‌های موجود در حوزه جوانان استان در رشد و تربیت و موفقیت افکاری و نیروی جوانان و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایجاد گسترش فرهنگ عمومی تاکید کرد و از حضور جوانان و نیروی جوان در پست‌های دستگاه ورزش و جوانان استان خبر داد.
 
مدیر ارشد ورزش و جوانان جوانان را رکن‌های اصلی و اساسی جامعه امروز دانست و خواستار مشارکت نیروی‌های جوان در اعتلاء و رشد و شکوفایی ورزش استان در کشور شد.
 
این مقام مسئول از حضور بانوان پرتلاش استان در عرصه‌های مختلف فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی و انتخاب طرح یکی از برنامه سمن‌های مردم نهاد استان به عنوان طرح ملی در وزارت ورزش و جوانان کشور در بحث اشتغال و کارآفرینی در حوزه خیرین خبر داد.
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان توجه به حوزه فرهنگی و جوانان را یکی از اولویت‌های کاری خود برشمرد و از شناسایی نخبگان جوانان برتر استان و معرفی به کشور خبر داد.
 
محمد کاظم نظری معاون سیاسی امنیتی استانداری ضمن تشکر از دستگاه ورزش و جوانان در برگزاری مراسمات فرهنگی و ورزشی و توجه به امر جوانان، از خلاء الگوسازی در حوزه جوانان گلایه کرد و خواستار الگوی پذیری جوانان از نخبگان برتر و قهرمانان ورزشی شد.
 
نظری بر نقش رسانه، مطبوعات در شکل گیری، تقویت و رشد فضای جوانان استان تاکید کرد وخواستار تقویت حوزه جوانان دستگاه‌های اجرایی و بها دادن به ظرفیت هاو پتانسیل‌های جوانان شد.
 
در این مراسم از 18 جوان برتر دستگاه‌های اجرایی و 20 سازمان مردم نهاد استان با اهدا لوح تقدیر و هدایای نقدی تجلیل شد.
 
 
 
اولین آکادمی پتانک در یاسوج افتتاح شد
با حضور مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد، معاون توسعه ورزش و جوانان، رئیس هیات بولینگ و بیلیارد، مسئولین ستادی اداره کل، اولین آکادمی پتانک در یاسوج افتتاح شد.
 
اولین آکادمی پتانک در یاسوج افتتاح شد.
 
در این آئین که در محل زمین‌های خاکی مجموعه شهدای دولت آباد یاسوج و با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان، حکمتی اصل معاون توسعه ورزش، عنبری رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان و مسئولین ستادی ورزش و جوانان استان برگزار شد، اولین آکادمی پتانک در یاسوج افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
 
آکادمی پتانک استان با اعتبار 10 میلیون تومان در زمینی به مساحت 400 متر احداث شده است.
 
شاپور عنبری رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان در این آئین ضمن تشکر از حمایت‌های مدیر کل ورزش وجوانان استان در راه اندازی این آکادمی گفت: آکادمی پتانک یاسوج بعد از استان‌های تهران، شیراز، بوشهر، چهارمین اکادمی افتتاح شده در کشور می‌باشد.
 
عنبری افزود: رشته پتانک از کشور فرانسه وارد کشورشده و این رشته حدود 16 سال در ایران مشغول فعالیت است.
 
رئیس هیات استان ادامه داد: این بازی در زمینی به مساحت‌های 15 در 4 متر بصورت استاندار و 12 در سه متر در حال برگزاریست.
 
وی ادامه داد: رشته پتانک در زمینی به مساحت 6 تا 10 متر برای آقایان و 5 تا 8 متر برای بانوان برگزار می‌شود.
 
این مقام مسئول افزود: در حال حاضر در شهرهای یاسوج و گچساران این رشته در حال فعالیت است و امیدوارم با حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان در دیگر شهرهای استان این رشته فعال شود.
 
عنبری از کسب مقام‌های قهرمانی توسط بانوان ورزشکار استان در مسابقات قهرمانی کشور در بوشهر و شیراز خبر داد
 
و افزود: آزاد قشقایی، خدیجه مظهری و الهام داوود وندی در مسابقات قهرمانی موفق به کسب مقام‌های اول و سوم مسابقات در بخش بانوان شدند و جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کردند.
 
علوی مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ضمن تشکر از هیات بولینگ و بیلیارد استان گفت: بعد از فدراسیون بولینگ و بیلیارد کشور، کهگیلویه وبویراحمد اولین استانی است که اکادمی پتانک دران احداث شده است.
 
مدیر کل ورزش وجوانان استان افزود: با توجه به نوپا بودن این رشته در استان، با حمایت فدراسیون و هیات استان تلاش خواهیم کرد زمینه فعالیت این رشته در دیگر شهرهای استان مهیا کنیم.
 
این مقام مسئول جوانان استان را دارای ظرفیت و پتانسیل در رشته‌های ورزشی دانست و از حضور سه ملی پوش هم استانی در رقابت‌های قهرمانی جاکارتای اندونزی خبر داد.
 
در این مراسم توسط مدرس و قهرمانان این رشته مقررات و قوانین برگزاری این رشته به شرکت کنندگان آموزش داده شد.
 
آکادمی پتانک شهر یاسوج در محل چمن شماره 2 مجموعه شهدای دولت آباد یاسوج احداث شده است.
 
 
توسعه زیر ساخت‌های ورزشی و عمرانی کهگیلویه وبویراحمد
در دیدار علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان با نظری معاون سیاسی امنیتی استانداری د رخصوص توسعه زیر ساخت‌های عمرانی و ورزشی استان تاکید شد.
 
توسعه زیر ساخت‌های ورزشی و عمرانی ورزش کهگیلویه وبویراحمد اولویت دستگاه ورزش و جوانان استان است.
 
در این نشست که با حضورنظری معاونت سیاسی امینتی استانداری، علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان، حکمتی اصل و شاکری معاونین ورزش و جوانان استان در محل اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد، مدیر کل ورزش و جوانان استان ضمن تشکر از حمایت‌های احمدی استاندار استان و نظری معاون سیاسی امنیتی استانداری از اعتبار 3 میلیارد تومانی از محل اعتبارات 27 درصد ارزش افزوده و استانی برای تکمیل هتل ورزش خبر داد و گفت: از این مبلغ تاکنون 1 میلیارد و 700 میلیون تومان برای این پروژه تخصیص اعتبار داده شده است.
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان از پیگیری تکمیل و احداث سرای کوهنوردان شهر سی سخت از محل اعتبارات سفر هیات دولت خبر داد و افزود: سالن ورزشی روستای گنجه ای بزرگ از محل اعتبارات سفر هیات دولت با پیشرفت 90 درصد در حال احداث می‌باشد و در آینده نزدیک افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
 
علوی از تشکیل ستاد ساماندهی بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی از سال 1395 در اداره کل ورزش و جوانان استان خبر داد و تصریح کرد: از انقلاب اسلامی ایران تاکنون ورزش استان شاهد حضور یک ملی پوش در بازی‌های آسیایی بوده‌ایم، ولی به فضل الهی در باری‌های آسیایی جاکارتای اندونزی حضور سه ملی ورزش کهگیلویه وبویراحمد در این رقابت‌ها قطعی شده که این امر می‌تواند زمینه رشد و ارتقای ورزش استان در کشور باشد.
 
محمد کاظم نظری معاون سیاسی امنیتی استانداری از تلاش‌های دستگاه ورزش و جوانان استان در توجه به رشد و اعتلای ورزش استان در کشور تقدیر کرد و اظهار امیدواری کرد و اظهار امیدواری کرد با حمایت مسئولین استانی و کشوری شاهد رشد و شکوفایی و اعتلای ورزش استان در کشور باشیم.
 
نظری از حمایت استانداری استان از دستگاه ورزش و جوانان و برنامه‌های حوزه فرهنگی خبر داد و خواستار توجه و برنامه ریزی بیشتر در اجرای برنامه‌های ویژه جوانان شد.
 
 
 
  چهار تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی والیبال جام رمضان ادارات در یاسوج مشخص شدند
با برگزاری دو دیدار از مرحله گروهی، تکلیف چهار تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال جام رمضان ادارات در یاسوج مشخص شدند.
 
در دو دیدار برگزار شده مرحله گروهی این مسابقات دو دیدار در سالن شهید پایدار یاسوج برگزار شد و تیم‌های آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و استان برابر حریفان خود تیم‌های تیم‌های دانشجویان علوم پزشکی و مخابرات استان صاحب برتری شدند.
 
در این بازی‌ها تیم‌های آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و استان در دو ست برابر تیم‌های دانشجویان علوم پزشکی و مخابرات صاحب برتری شدند.
 
با برگزاری این مسابقات تکلیف چهار تیم مشخص شد و تیم‌های آموزش و پرورش استان، دانشجویان علوم پزشکی، آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و شهرداری راهی مرحله نهایی این مسابقات شدند.
 
در مرحله نیمه نهایی این مسابقات امشب تیم‌های آموزش و پرورش استان با دانشجویان علوم پزشکی وآموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با شهرداری به مصاف هم می‌روند.
 
این مسابقات زیر نظر هیات ورزش‌های همگانی استان و شهرستان بویراحمد با همکاری هیات والیبال استان در حال برگزاریست.
 
 
  هشت تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی فوتسال جام رمضان مشخص شدند
هشت تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتسال جام رمضان ادارات در یاسوج مشخص شدند.
 
هشت تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی فوتسال جام رمضان مشخص شدند.
 
از مرحله یک شانزدهم نهایی فوتسال جام رمضان ادارات در شهر یاسوج چهار بازی دیگر برگزار شد و تکلیف هشت تیم صعود کننده به یک هشتم نهایی مسابقات مشخص شد.
 
در دومین شب مرحله یک شانزدهم نهایی فوتسال جام رمضان ادارات در شهر یاسوج چهار بازی در سالن نه دی برگزار شد و تیم‌های مدیریت درمان تأمین اجتماعی، آموزش و پرورش عشایر، آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد و بانک مهر اقتصاد با برتری برابر حریفان راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند.
 
در اولین بازی تیم مدیریت درمان تأمین اجتماعی با نتیجه 6 بر صفر تیم بانک کشاورزی را شکست داد.
 
دید آر دو تیم آموزش وپرورش عشایر با دادگستری با برتری 5 بر 2 تیم آموزش و پرورش عشایر به پایان رسید.
 
تیم آموزش و پرورش شهرستان با نتیجه 2 بر 1 بر تیم بانک ملی پیروز شد و دیدار دو تیم بانک مهر اقتصاد با بانک مسکن در ضربات پنالتی با برتری 3 بر 2 تیم بانک مهر اقتصاد به پایان رسید.
 
در ادامه این مسابقات امشب سه شنبه 2 2 خرداد ماه وا زساعت 21 تیم‌های علوم پزشکی با حوزه علمیه، شهرداری با آموزش و پرورش استان، مدیریت تأمین درمان اجتماعی با آموزش و پرورش عشایر و آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با بانک مهر اقتصاد به مصاف هم می‌روند.
 
این مسابقات زیر نظر کمیته فوتسال و کارکنان هیات ورزش‌های همگانی استان و شهرستان بویراحمد در حال برگزاریست.
 
 
  استارت رقابت‌های تنیس در یاسوج زده شد
با حضور علوی مدیرکل، رئیس هیات تنیس استان و جمعی از روسای هیات های استانی، ورزشکاران و اهالی تنیس، مسابقات تنیس  جام رمضان در یاسوج آغاز شد.
 
در آئینی و با حضور علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان، مسابقات تنیس جام رمضان در یاسوج آغاز شد.
 
در مراسم افتتاحیه این مسابقات که در محل زمین خاکی تنیس شهر یاسوج برگزار شد، فرخ افتخاری رئیس هیات تنیس استان ضمن تشکر از حضور مدیر کل ورزش و جوانان و شرکت کنندگان گفت: این مسابقات صورت آزاد در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود.
 
افتخاری افزود: در بخش آقایان 8 شرکت کننده ودر بخش بانوان 6 شرکت کننده حضور دارند و بصورت دو حذفی با هم رقابت می‌کنند.
 
رئیس هیات تنیس استان از برگزاری کلاسهای داوری و مربیگری در این رشته در تابستان امسال خبر داد و تصریح کرد: با توجه به زیر ساخت‌ها و امکانات موجود در حال حاضر با حمایت علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان این رشته در دو شهرستان بویراحمد و گچساران در حال فعالیت است و تلاش داریم در آینده نزدیک این رشته را شهرستان‌های استان فعال کنیم.
 
علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز از تلاش در جهت توسعه ورزش و زیرساخت‌های عمرانی در سطح استان خبر داد و اولویت ورزش و جوانان را نگاه به قهرمانان و ملی پوشان در بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی دانست.
 
مدیر کل ورزش و جوانان استان از توجه ویژه دولت تدبیر و امید به ورزش بانوان خبر داد و گفت: ورزش بانوان در استان با توجه به ظرفیت و پتانسیل موجود از جایگاه ویژه ای برخورد است و امروز شاهد حضور و درخشش بانوان استان در میادین جهانی و بین المللی و تیم‌های ملی خبر داد.
 
 
پیگیری رقابت‌های فوتسال جام رمضان ادارات در یاسوج
در اولین شب دور دوم و حذفی رقابت‌های فوتسال جام رمضان ادارات در شهر یاسوج چهار بازی برگزار شد و تکلیف چهار تیم صعود کننده به یک هشتم نهایی این مسابقات مشخص شد.
 
در اولین شب رقابت‌های فوتسال جام رمضان ادارات در شهر یاسوج چهار بازی در سالن نه دی مجموعه کوثر بانوان برگزار شد و تیم‌های علوم پزشکی، حوزه علمیه، شهرداری و آموزش و پرورش استان با برتری برابر حریفان راهی مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات شدند.
 
در اولین بازی این مرحله تیم علوم پزشکی با نتیجه 5 بر 2 تیم بهزیستی را شکست داد.
 
حوزه علیمه با نتیجه یک بر صفر بر تیم راه و شهرسازی غلبه کرد.
 
شهرداری در ضربات پنالتی و با نتیجه 4 بر 2 از سد تیم دانشگاه فرهنگیان گذشت و تیم آموزش و پرورش استان با برتری 5 بر 4 در ضربات پنالتی برابر نیروی انتظامی راهی مرحله بعدی این مسابقات شد.
 
در دومین شب مرحله حذفی این مسابقات امشب دوشنبه 21 خرداد ماه تیم‌های مدیریت درمان تأمین اجتماعی با بانک کشاورزی، دادگستری با آموزش و پرورش عشایر، بانک ملی با آموزش و پرورش شهرستان و بانک مسکن با بانک مهر اقتصاد با هم دیدار می‌کنند.
 
این مسابقات زیر نظر هیات ورزش‌های همگانی استان و شهرستان بویراحمد در حال برگزاریست.
 
 
 
افتتاحیه مسابقات والیبال ویژه بانوان در شهر باشت برگزار شد
به مناسبت ماه مبارک رمضان افتتاحیه مسابقات والیبال ویژه بانوان در شهر باشت برگزار شد.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت گفت: مسابقات به صورت گروهی و با حضور شش تیم در یک گروه برگزار می‌شود.
مهدی عسکری هدف از برگزاری این دوره از مسابقات ایجاد شورواشتیاق وهمچنین ایجاد انگیزه در بین بانوان برای پرداختن به ورزش و فعالیت‌های بدنی است.
 
عسکری افزود: انجام رشته ورزشی خصوصاً به صورت گروهی نشاطی را به همراه می‌آورد که توامان با تخلیه انرژی، از بین بردن انرژی‌های منفی، فراموشی مقطعی زندگی پرمشغله امروزی و شادی است
 
وی ادامه داد: زنان از لحاظ مادری در جامعه سهمی بزرگ دارند، ورزش آن‌ها را برای انجام وظایف مقدس مادری آماده تر ساخته و باعث می‌شود نسلی سالم و فعال و نیرومند بوجود آورند.
 
عسکری بیان داشت: اگر جامعه از زنان غافل بماند و برای آن‌ها امکاناتی در حد توانائی فراهم نکند ضررهای غیر قابل جبران دامنگیرجامعه خواهد شد.
 
وی اظهار داشت: زن اگر وجودش ضایع شود تنها برای خودش نیست بلکه به کل جامعه ضرر می‌رسد و خانواده‌ها که ارکان جامعه‌اند متزلزل و بی ثبات و غیر قابل دوام خواهد شد.
 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت بیان کرد: بدیهی است که در یک جامعه انقلابی عدم توجه به موقعیت خاص زن کاری غیر انقلابی است. پس وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی باید زمینه ساز همه فضائل و مکارم اخلاقی و انسانی برای زنان باشد و نسل انقلاب را در راه رسیدن به همه کمالات انسانی یاری و مدد رساند.
درپایان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت از مسئول هیات های ورزشی بانوان شهرستان باشت زارع پور تقدیر و تشکر کرد.
 
 
 استفاده از ظرفیت بانوان برای ارتقای ورزش
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به نقش مؤثر بانوان در توسعه و ترویج ورزش همگانی، بر توجه و تلاش برای استفاده از این ظرفیت مهم برای ارتقای ورزش در جامعه تاکید کرد.
 
سید محمدتقی علوی امروز در گفت‌وگو با پایگاه خبری ورزش استان اظهار کرد: بانوان به عنوان مادران و رکن اصلی خانواده نقش موثری در فرهنگ‌سازی دارند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به بروز و توسعه برخی آسیب‌های اجتماعی در جامعه کنونی، خاطرنشان کرد: مادران و بانوان می‌توانند در این حوزه نقش‌آفرینی کنند.
 
وی یکی از موارد ضروری و مورد نیاز برای پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی میان مردم به خصوص نسل جوان را ورزش و توسعه فرهنگ ورزش در جامعه عنوان کرد و بیان داشت: بانوان با نفوذی که بر دیگر اعضای خانوده دارند می‌توانند نقش اصلی را در این حوزه ایفا کنند.
 
این مسوول در ادامه با اشاره به نقش مؤثر بانوان در توسعه و ترویج ورزش همگانی، بر توجه و تلاش برای استفاده از این ظرفیت مهم برای ارتقای ورزش در جامعه تاکید کرد.
 
علوی در بخش دیگری از سخنان خود به پتانسیل و ظرفیت بالای بانوان استان در رشته‌های مختلف ورزشی اشاره کرد و گفت: بانوان هم‌استانی تاکنون استعداد و توانایی‌های خود را در میادین مختلف ملی و بین‌المللی به خوبی نشان داده‌اند.
 
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این قشر تقریباً با دست خالی و با کمترین امکانات تمرینات خود را انجام می‌دهند، گفت: توسعه و ارتقای ورزش در هر دو بخش بانوان و آقایان نیازمند توجه و حمایت همه مسوولان و مدیران ارشد استان است.
 
وی ضمن تقدیر از تلاش‌های همه ورزشکاران استان، یادآور شد: امیدواریم با حمایت و توجه به ورزشکاران شاهد ارتقای ورزش استان و رسیدن آن به جایگاه واقعیش در کشور باشیم.
 
علوی، کهگیلویه و بویراحمد را دارای ظرفیت‌های مطلوب و مستعد راه‌اندازی و توسعه رشته‌های ورزشی متعددی مانند شنا، کوهنوردی، صخره‌نوردی و قایقرانی دانست و گفت: نبود حامی مالی، کمبود امکانات و تجهیزات مناسب و کافی مهم‌ترین مشکل پیش روی علاقمندان و فعالان این رشته‌های ورزشی است.
 
 
تیم‌های صعود کننده به مرحله حذفی فوتسال جام رمضان مشخص شدند
مسئول کمیته فوتسال هیات ورزش‌های همگانی استان گفت: با برگزاری مرحله گروهی مسابقات فوتسال جام رمضان، تکلیف شانزده تیم صعود کننده به مرحله بعدی این رقابت‌ها مشخص شد.
 
با برگزاری مرحله گروهی مسابقات فوتسال جام رمضان، تکلیف شانزده تیم صعود کننده به مرحله بعدی این رقابت‌ها مشخص شد.
 
آرمان حاتمی مسئول کمیته کارکنان و فوتسال هیات ورزش‌های همگانی استان با بیان این خبر گفت: با برگزاری 70 بازی در دور مقدماتی، تکلیف تیم‌های صعود کننده به مرحله بعدی و حذفی مسابقات فوتسال جام رمضان در یاسوج مشخص شد.
 
حاتمی افزود: در آخرین شب مرحله گروهی این مسابقات شب گذشته پنج بازی برگزار شد و تیم‌های حراست، صنعت و معدن، دانشگاه فرهنگیان، آموز ش و پرورش عشایر و جهاد دانشگاهی برابر حریفان خود صاحب برتری شدند.
 
مسئول کمیته فوتسال هیات ادامه داد: مرحله حذفی مسابقات فوتسال جام رمضان ادارات در شهر یاسوج از امشب یکشبنه 20 خرداد ماه پیگیری می‌شود و طبق برنامه تیم‌های علوم پزشکی با بهزیستی استان، حوزه علمیه با راه و شهرسازی، دانشگاه فرهنگیان با شهرداری و آموزش و پرورش استان با نیروی انتظامی به مصاف هم می‌روند.
 
این مقام مسئول تصریح کرد: چهار دیگر مرحله یک شانزده نهایی این مسابقات فردا شب برگزار خواهد شد و طبق برنامه تیم‌های مدیریت درمان تأمین اجتماعی با بانک کشاورزی، دادگستری با آموزش و پرورش عشایر، بانک ملی با آموزش و پرورش شهرستان و بانک مسکن با بانک مهر اقتصاد به مصاف هم می‌روند.
 
رقابت‌های فوتسال جام رمضان ادارات در شهر یاسوج زیر نظر کمیته کارکنان و فوتسال هیات ورزش‌های همگانی استان و شهرستان بویراحمد در حال برگزاریست.
 
 
  پیگیری رقابت‌های والیبال جام رمضان ادارات در شهرستان بویراحمد
 
در ادامه مسابقات والیبال جام رمضان ادارات در شهر یاسوج، دو بازی در سالن شهید پایدار برگزار شد.
 
در ادامه مسابقات والیبال جام رمضان ادارات در شهر یاسوج دو بازی در سالن شهید پایدار برگزار شد و تیم‌های دانشجویان علوم پزشکی و شهرداری برابر حریفان خود تیم‌های دانشگاه علوم پزشکی و بنیاد مسکن صاحب برتری شدند.
 
در اولین بازی شب گذشته تیم دانشجویان علوم پزشکی در دو ست تیم دانشگاه علوم پزشکی را شکست داد و دیدار دو تیم بنیاد مسکن و شهرداری با برتری دو بر یک تیم والیبال شهرداری به پایان رسید.
 
در ادامه این مسابقات فردا شب یک شنبه 20 خرداد دو بازی در سالن پایدار برگزار می‌شود و طبق برنامه تیم‌های علوم پزشکی استان با جوانان هیات والیبال و مخابرات استان با بنیاد مسکن به مصاف هم می‌روند.
 
مسابقات والیبال جام رمضان ادارات و نهادهای شهرستانی و استانی در یاسوج با حضور 8 تیم در دو گروه در حال برگزاریست.
 
این مسابقات زیر نظر هیات ورزش‌های همگانی استان وشهرستان با همکاری هیات والیبال شهرستان بویراحمد در حال برگزاریست.
 
 
بانوی ملی پوش دوومیدانی استان و کشور عازم مسابقات بین المللی ترکیه شد
رئیس هیات دوومیدانی استان از حضور بانوی پرتاب گر ملی پوش استان و کشور در مسابقات بین المللی ترکیه خبر داد.
 
بانوی ملی پوش پرتاب نیزه کهگیلویه وبویراحمد و کشور عازم رقابت‌های بین المللی ترکیه شد.
 
تیم منتخب دوومیدانی بزرگسالان ایران راهی کشور ترکیه و شهر استانبول شد.
 
تیم‌های دوومیدانی کشور با هدف ارزیابی عملکرد ورزشکاران امروز شنبه 19 خرداد ماه عازم کشور ترکیه و شهر استانبول محل برگزاری تورنمنت ترکیه می‌شود.
 
سحر ضیایی عضو تیم دوومیدانی بانوان کشور از استان کهگیلویه بویراحمد در ماده پرتاب نیزه در این مسابقات حضور دارد.
 
تورنمنت بین المللی دوومیدانی ترکیه روز 20 خردادماه به میزبانی کشور ترکیه و شهر استانبول برگزار می‌شود و تیم ملی دوومیدانی کشور با 11 ورزشکار در این رقابت‌ها حضور دارد.
 
 
 
  پیگیری رقابت‌های فوتسال جام رمضان ادارات شهرستان بویراحمد
در ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان ادارات در شهرستان بویراحمد پنج بازی دیگر برگزار شد.
 
مسابقات فوتسال جام رمضان ادارات شهرستان بویراحمد با برگزاری پنج بازی پیگیری شد.
 
در بازی‌های انجام شده شب گذشته که بعد از تعطیلات شبهای پر فیض لیالی قدر در سالن نه دی مجموعه کوثر بانوان شهر یاسوج برگزار شد تیم‌های بانک کشاورزی، علوم پزشکی، دانشگاه آزاد برابر حریفان صاحب برتری شدند و دو دیدار با تساوی به پایان رسید.
 
تیم بانک کشاورزی با نتیجه 6 بر 4 برابر تیم استانداری صاحب برتری شد.
 
دیدار دو تیم علوم پزشکی با محیط زیست و دانشگاه آزاد با ورزش و جوانان با برتری سه بر صفر تیم‌های علوم پزشکی و دانشگاه آزاد به پایان رسید و جدال تیم‌های راه و شهرسازی با امور مالیاتی و مخابرات با بانک مسکن با تساوی دو بر دو به پایان رسید.
 
در آخرین شب مرحله گروهی این مسابقات امشب شنبه 19 خرداد ماه پنج بازی در سالن نه دی برگزار می‌شود و تکلیف شانزده تیم صعود کننده به مرحله بعدی مشخص می‌شود.
 
در اولین بازی امشب تیم‌های حراست با دارایی استان، صنعت و معدن استان با بانک ملت، شهرک‌های صنعتی با دانشگاه فرهنگیان، آموزش و پرورش عشایر با دامپزشکی استان و ارشاد اسلامی با جهاد دانشگاهی به مصاف هم می‌روند.
 
مسابقات فوتسال جام رمضان ادارات در شهرستان بویراحمد با حضور 35 تیم در هفت گروه در حال برگزاریست و از هر گروه دو تیم برتر راهی مرحله بعدی این مسابقات می‌شوند.
 
این رقابت‌ها زیر نظر کمیته فوتسال کارکنان هیات ورزش‌های همگانی استان و شهرستان بویراحمد برگزار می‌شود.
 
 
 
پیگیری رقابت‌های فوتسال جام رمضان بعد از لیالی قدر
رئیس هیات ورزش‌های همگانی شهرستان بویراحمد گفت: رقابت‌های فوتسال جام رمضان ادارات در شهر یاسوج که بدلیل تقارن با شبهای لیالی قدر بمدت پنج شب تعطیل بود از فردا شب پیگیری می‌شود.
 
رقابت‌های فوتسال جام رمضان ادارات در شهر یاسوج از فردا شب پیگیری می‌شود.
 
عبدالله حسینی رئیس هیات ورزش‌های همگانی شهرستان بویراحمد با بیان این خبر افزود: رقابت‌های فوتسال جام رمضان ادارات در شهر یاسوج بدلیل شبهای قدر بمدت پنج شب تعطیل بود و این رقابت‌ها از فردا شب جمعه 18 خرداد ماه پیگیری می‌شود.
 
حسینی ادامه داد: در ادامه این مسابقات فردا شب جمعه 18 خرداد ماه و از ساعت 21 پنج دیدار در سالن نه دی مجموعه کوثر بانوان برگزار می‌شود و طبق برنامه تیم‌های بانک کشاورزی با استانداری، راه و شهرسازی با امور مالیاتی، مخابرات استان با بانک مسکن استان، علوم پزشکی استان با محیط زیست استان و ورزش و جوانان استان با دانشگاه آزاد سما به مصاف هم می‌روند.
 
رئیس هیات ورزش‌های همگانی شهرستان بویراحمد تصریح کرد: با برگزاری دو شب باقی مانده از مرحله گروهی این مسابقات تکلیف شانزده تیم راه یافته به مرحله حذفی این مسابقات مشخص خواهد شد.
 
وی ادامه داد: شانزده تیم صعود کننده به مرحله بعدی این رقابت‌ها بصورت حذفی با هم پیگیر می‌کنند تا تکلیف تیم قهرمان این مسابقات مشخص شود.
 
این مقام مسئول از برگزاری دیدارهای رده بندی و فینال این مسابقات بعد از ایام تعطیلات عید سعید فطر خبر داد و گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته توسط کمیته فوتسال هیات ورزش‌های همگانی استان و شهرستان بویراحمد، دیدار رده بندی و فینال این مسابقات همراه با اهدا جوایزی دیگر مسابقات بعد از تعطیلات عید سعید فطر با حضور مسئولین استانی و شهرستان بویراحمد برگزار خواهد شد.
 
 
 35 تیم در فوتسال جام رمضان شهر یاسوج حضور دارند
 
 رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان از حضور 35 تیم در رقابت‌های فوتسال جام رمضان در شهر یاسوج خبر داد و گفت: همایش بزرگ پیاده روی خانواده با حضور شبکه سوم سیما تیرماه در یاسوج برگزار می‌شود.
 
محمد علی رهامی رئیس هیات ورزش‌های همگانی کهگیلویه وبویراحمد در مصاحبه زنده با برنامه همراه با ورزش شبکه دنا گفت: این هیات بمناسبت ماه مبارک رمضان برای ایجاد شور و نشاط و شادابی در بین کارکنان دولت در تمامی شهرستان‌ها اقدام به برگزاری مسابقاتی در رشته‌های تحت پوشش از جمله فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، دارات و شطرنج در بخش آقایان و بانوان تحت عنوان مسابقات جام رمضان کرده و این مسابقات بعد از افطار در حال برگزاریست.
 
مشاور فدراسیون ورزش‌های همگانی اظهار کرد: این مسابقات در شهر یاسوج در رشته‌های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، شطرنج و دارات در بخش بانوان و آقایان در حال برگزای است که در رشته فوتسال ۳۵ تیم از ادارات استان در هفت گروه پنج تیمی در سالن نه دی با هم رقابت می‌کنند.
 
وی افزود: مسابقات والیبال در بخش آقایان در هشت تیم و در بخش بانوان با حضور ده تیم در حال اجرا می‌باشد.
 
رهامی از برگزاری همایش بزرگ پیاد ه روی خانواده با حضور شبکه سوم سیما در شهر یاسوج خبر داد و تصرح کرد: در تیرماه همایش پیاده روی خانواده را با حضور شبکه سوم سیما در شهر یاسوج برگزار خواهیم کرد وتا پایان سال جاری انشا الله با حمایت مسئولین استانی و کشوری شاهد برگزاری دو همایش بزرگ پیاده روی خانواده با حضور شبکه سوم سیما در استان خواهیم بود.
 
رئیس هئیت همگانی بیان داشت: در سال ۹۷ اجرای بیش از ۱۵۰ همایش پیاده روی در دستور کار هیات قرار گرفته که انشالله اجرایی خواهد شد.
 
رهامی ضمن تشکر از حمایت علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون ورزش‌های همگانی کشور اظهار داشت: در سال ۹۶ هیات ورزش‌های استان توانست در بین استان‌های کمتر برخوردار رتبه دوم را کسب کند.
 
این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به اینکه استاندار ورزش دوست استان بعنوان سفیر ورزش همگانی در استان انتخاب شده و همچنین نظر به برگزاری جلسه شورای ورزش همگانی با حضور استاندار استان، معاونین، ریاست فدراسیون ورزش‌های همگانی، علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان و مدیران عضو شورا و اعضا هیات ورزش‌های همگانی استان و تاکیدات احمدی استاندار استان در زمینه همکاری دستگاه‌های اجرایی استان با هیات همگانی، امید است در سال ۹۷ شاهد رشد و شکوفایی و توسعه چشمگیر ورزش همگانی استان باشیم.
 
مرد اول و زحمتکش هیات همیشه در صحنه همگانی استان تصریح کرد: در تمامی شهرستان‌ها با حضور مسئولین برنامه اختتامیه مسابقات جام رمضان با حضور مسئولین استانی، مدیران دستگاه‌های اجرایی، بازیکنان، مربیان، سرپرستان، اصحاب رسانه و دعوت از عموم مردم ورزش دوست شهر یاسوج در یکی از سالن ورزشی برگزار خواهد شدو از تیم‌ها و نفرات برتر رقابت‌های ماه مبارک رمضان تجلیل خواهد شد.
 
 
پیگیری مسابقات فوتسال جام رمضان ادارات در یاسوج
در ادامه رقابت‌های فوتسال جام رمضان ادارات در شهر یاسوج پنج بازی برگزار شد.
 
در ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان ادارات در شهر یاسوج پنج بازی برگزار شد.
 
در دوازدهمین شب برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان ادارات در شهر یاسوج، پنج بازی در سالن نه دی برگزار شد و تیم‌های بانک مسکن، بهزیستی، بانک مهر اقتصاد، حوزه علمیه و شهرداری برابر حریفان خود صاحب برتری شدند.
 
در اولین دیدار شب گذشته، تیم بانک مسکن با سه گل بر تیم جهاد دانشگاهی پیروز شد.
 
بهزیستی استان با نتیجه 7 بر 2 برتیم بانک صادرات غلبه کرد.
 
دیدار دو تیم بانک مهر اقتصاد با امور آب منطقه ای با برتری 6 بر 2 بانک مهر اقتصاد به پایان رسید.
 
تیم حوزه علمیه بدلیل عدم حضور تیم تعزیرات حکومتی، سه بر صفر برنده اعلام شد و تیم شهرداری با پیروزی 5 بر 2 مقابل تأمین اجتماعی استان بعنوان تیم دومی گروه راهی مرحله بعدی این مسابقات شد.
 
رقابت‌های فوتسال جام رمضان ادارات در شهر یاسوج بدلیل تقارن با شبهای لیالی قدر به مدت پنج شب برگزار نمی‌شود.
 
 
  برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان ادارات در شهر گچساران
در ادامه رقابت‌های فوتسال جام رمضان ادارات دو بازی در سالن پدخندق شهر گچساران برگزار شد.
 
در ادامه رقابت‌های فوتسال جام رمضان ادارات در شهر گچساران دو بازی برگزار شد و تیم‌های نظام مهندسی و آموزش و پرورش برابر حریفان خود تیم‌های دانشکده نفت و اورژانس صاحب برتری شدند.
 
تیم دانشکده نفت با نتیجه 1 بر 5 مغلوب تیم نظام مهندسی شد و تیم آموزش و پرورش گچساران با نتیجه 6 بر 3 بر تیم اورژانس غلبه کرد.
 
رقابت‌های فوتسال جام رمضان ادارات در شهر گچساران زیر نظر هیات ورزش‌های همگانی این شهر در حال برگزاریست.
 
 
 
 برگزاری مسابقات فوتسال محلات در دهدشت با چهار بازی
 
در ادامه رقابت‌های فوتسال جام رمضان ادارات در شهر دهدشت، چهار بازی در سالن شهید باهنر این شهر برگزار شد.
 
در چهارمین شب مسابقات فوتسال جام رمضان محلات در شهر دهدشت چهار بازی برگزار شد.
 
در اولین بازی شب گذشته تیم فوتسال گلزار در یک بازی یک طرفه با 18 گل تیم ایران خودرو را در هم کوبید.
 
گردان امام حسین با سه گل بر تیم بابک غلبه کرد.
 
دیدار دو تیم جانبازان و بیلیارد با برتری سه بر دو تیم بیلیارد به پایان رسید و تیم پرسپولیس با نتیجه چهار بر یک تیم راک را شکست داد.
 
این رقابت زیر نظر هیات ورزش‌های همگانی شهرستان کهگیلویه در حال برگزاریست.
 
 
 
 پیگیری مسابقات فوتسال جام رمضان ادارات در یاسوج
در ادامه رقابت‌های فوتسال جام رمضان ادارات در شهر یاسوج پنج بازی برگزار شد.
 
در ادامه مسابقات فوتسال جام رمضان ادارات در شهر یاسوج پنج بازی برگزار شد.
 
در دوازدهمین شب برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان ادارات در شهر یاسوج، پنج بازی در سالن نه دی برگزار شد و تیم‌های بانک مسکن، بهزیستی، بانک مهر اقتصاد، حوزه علمیه و شهرداری برابر حریفان خود صاحب برتری شدند.
 
در اولین دیدار شب گذشته، تیم بانک مسکن با سه گل بر تیم جهاد دانشگاهی پیروز شد.
 
بهزیستی استان با نتیجه 7 بر 2 برتیم بانک صادرات غلبه کرد.
 
دیدار دو تیم بانک مهر اقتصاد با امور آب منطقه ای با برتری 6 بر 2 بانک مهر اقتصاد به پایان رسید.
 
تیم حوزه علمیه بدلیل عدم حضور تیم تعزیرات حکومتی، سه بر صفر برنده اعلام شد و تیم شهرداری با پیروزی 5 بر 2 مقابل تأمین اجتماعی استان بعنوان تیم دومی گروه راهی مرحله بعدی این مسابقات شد.
 
رقابت‌های فوتسال جام رمضان ادارات در شهر یاسوج بدلیل تقارن با شبهای لیالی قدر به مدت پنج شب برگزار نمی‌شود.


کد مطلب: 400736

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400736/بانوی-ملی-پوش-دوومیدانی-استان-عازم-مسابقات-بین-المللی-ترکیه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1