کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور ماموران آبفا صورت گرفت

انشعابات آب غیرمجار چیتاب جمع‌آوری شد/حبس 3 تا 6 سال در انتظار متخلفین

23 خرداد 1397 ساعت 20:23

با حضور نیروهای واحد مشترکین و بهره بردای شرکت آبفای استان کهگیلویه و بویراحمد طرح شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز آب در شهر چیتاب اجرا شد.



امروز و با حضور نیروهای واحد مشترکین و بهره بردای شرکت آبفای استان کهگیلویه و بویراحمد طرح شناسایی و جمع آوری انشعابات غیرمجاز آب در شهر چیتاب اجرا شد.

طهمورث گودرزی با بیان اینکه طرح جمع آوری انشعابات غیرمجاز به صورت مداوم و در تمامی شهرها و روستاهای اقماری تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب استان اجرا می‌شود، بیان کرد: با توجه به بی‌آبی و کاهش منابع تولید آب در شهرهای استان هرگونه اقدام به نصب انشعاب غیرمجاز و دستکاری در تاسیسات آب و فاضلاب تخطی از قانون و تجاوز به حقوق دیگر شهروندان است.

معاون امور مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هرگونه نصب انشعاب غیرمجاز و دستکاری در تاسیسات آب و فاضلاب از 3 تا 6 سال حبس به دنبال دارد تاکید کرد: شرکت آب و فاضلاب استان در این زمینه با هیچ کس مماشات نخواهد کرد و افراد خاطی منتظر برخوردهای قاطع باشند.

گودرزی با بیان اینکه این طرح جمع آوری انشعابات غیرمجاز آب به صورت مدوام و در تمامی شهرهای استان اجرامی شود گفت: از صبح امروز نیز این طرح در شهر چیتاب اجرا شد و ضمن جمع آوری انشعابات غیرمجاز ، افراد متخلف به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.


کد مطلب: 400728

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400728/انشعابات-آب-غیرمجار-چیتاب-جمع-آوری-حبس-3-6-سال-انتظار-متخلفین

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1