تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۳
کد مطلب : ۴۰۰۷۲۳
پاسخ رئیس شورای شهر دوگنبدان به رئیس شورای شهر یاسوج

شورای شهر دوگنبدان پاسخ رئیس شورای شهر یاسوج را داد

۱۸
۰
شورای شهر دوگنبدان پاسخ رئیس شورای شهر یاسوج را داد
کبنا ؛ سیدناصر حسینی رئیس شورای شهرد وگنبدان با ارسال متنی نسبت به اظهارات سید هدایت اکبری رئیس شورای یاسوج در جلسه شورای ترافیک،[کلیک کنید] واکنش نشان داد که صرفاً در راستای تنویر افکار عمومی منتشر می‌شود.

متن ارسالی به شرح زیر می‌باشد.
 ضمن عرض سلام و درود و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان عزیز و هم استانی‌ام.
در پی درج خبر با عنوان «اکبری دو باره «تهدید» کرد / اعتبارات «یاسوج» ضد و نقیض است / ابهام در اعتبارات خیابان بلادیان گچساران» [کلیک کنید] لازم دیدم در خصوص سخنان جناب آقای سید هدایت اکری ریاست محترم شورای شهر یاسوج در جلسه شورای ترافیک آن شهر درباره توزیع اعتبارات مناطق نفت خیز و نیز طرح خیابان بلادیان جهت تمویر افکار عمومی جامع استان چند نکته را عرض نمایم.
۱-در خصوص نحوه توزیع اعتبارات نفت با مطالعه‌ای از بودجه سالیانه دولت از سال ۱۳۹۳ تاکنون به شفافیت در نحوه توزیع رسید. این اعتبارات در سال ۱۳۹۳ بر اساس شاخص‌هایی در استان‌های نفت خیز توزیع می‌شد، اما در قانون بودجه سال ۱۳۹۴ بندی اضاف شد که بر اساس آن سهم یک سوم استان صرفاً به مناطق نفت خیز تعلق می‌گرفت و تا سال ۱۳۹۷ چنین بوده کما اینکه در بودجه سال ۱۳۹۷ هم تبصره‌ای اضافه شد که مشخص می‌کند اعتبارات نفت صرفاً به شهرها و مناطق نفت خیز تعلق می‌گیرد لذا از جناب آقای اکبری ریاست محترم شورای شهر یاسوج انتظار می‌رفت که با مطالعه و آگاهی بیشتری از قوانین بودجه و نحوه توزیع اعتبارات صحبت کند.
2-در خصوص خیابان بلادیان شهر دوگنبدان ایشان عرض کرده‌اند که اعتبارات این پروژه از محل اعتبارات استانی می‌باشد. جهت تنویر افکار عمومی مردم استان باید عرض کنم که این طرح که شامل تبدیل خیابان بلادیان به پیاده رو با معماری ترکیبی اسلامی، ایرانی است و علاوه یر نگاه تجاری جنبه رفاهی و زیباشناختی نیز دارد. این طرح با پیش بینی ۳۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار شروع شده که ۲۰ درصد این میزان از سوی شهرداری دوگنبدان و ۷۰ درصد آن را شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران از اعتبارات ملی تامین کرده و با توجه به طرح بازنگری طرح تفصیلی بافت فرسوده شهری دوگنبدان مصوب کمیسیون ماده ۵ مورخ ۱۳ /۱۰/ ۱۳۹۴ و نشه های به پیوست آن خیابان بلادیان بهینه شماره ۱-۷ آن نقشه بوده و همانطور که مستحضرید طرح بافت فرسوده شهر دوگنبدان مصوب هیئت دولت و پایلوت کشوری می‌باشد چرا که ارائه تسهیلات بانکی به شهروندان شریف در محدوده طرح تا قبل از اجرا در شهر دوگنبدان مختص به مناطق و شهرهایی بوده که دچار خسارت ناشی از زلزله شده‌اند و در شهر دوگنبدان اولین بار در کشور قبل از اینکه حادثه‌ای متوجه شهروندان شریف گردد این طرح به میمنت حضور جناب آقای دکتر تاجگردوون در مجلس شورای اسلامی و نماینده توانمند و مقتدر این شهرستان صورت پذیرفته است.
 من الله التوفیق و علیه التکلان
 -------------------------------------
 سید ناصر حسینی
رئیس شورای شهر دوگنبدان
------------------------------------
نام شما

آدرس ايميل شما

علی بابا
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید ناصر حسینی.
این ... از طرف یاسوجیها همیشه بوده و خواهد بود.هر پیشرفتی در گچساران باعث آزرده شدن خاطر مرکز استان میشه.سالها پول نفت رو میخوردن و حالشو میبردن.
باید متوجه شده باشن که این تو بمیری از اون تو بمیریها نیست .غیر از دکتر تاجگردون ... باشه که دیگه شما بتونید به گچساران زور بگید و ازشون استفاده کنید.دوست عزیز جناب آقای اکبری یه مقدار مطالعه کنی هم بد نیست.
با امید ... گچساران از این استان
سهیل
Iran, Islamic Republic of
سلام
به نظر بنده یاسوج باید چشمش و دستش را از بودجه نفتی که مختص گچساران هست بردارد و کوتاه کند...البته طبیعی هست که تو این چندسال بدلیل آگاهی مردم و شهریاری مانند دکتر تاجگردون یاسوج نتوانسته گچساران را غارت کند و خودرا آباد واین امر باعث ناراحتی مسئولین مختلف در یاسوج شده...منطقی باشید و حق نفت متعلق به اشخاصی هست که دود گاز و گرما میخورند
س ح
Germany
اولا درمتن نوشته اند عرض كردند كه بايد بفرماييد ايشان فرموده اند...ثانيا درجواب اونايي كه كامنت گذاشتند كه اين تو بميري و،،،،پس ازين ببعد هيچ گچساراني حق نداره ادعاي مديركلي داشته باشه و...
بازاری
Iran, Islamic Republic of
جونم به نفس سید ناصر
بویراحمد سرحد
Iran, Islamic Republic of
ای .. کوچنی؟ ای ... چه وت بگوم؟
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای اکبری
بهتره به فکر مسائل مربوط به شهر یاسوج باشی
مردم گچساران در دمای بالای ۴۵ درجه و در هوای آلوده ناشی از دود چاه های نفت و گاز زندگی میکنند.
که امثال شما هرگز حاضر نخواهید شد در این شرایط زندگی کنید.
سال ها با درآمد نفت این شهر، استان کهگیلویه و بویراحمد بخصوص شهر یاسوج آباد شده.
پس کمی براساس عدالت و وجدان قضاوت بکنید
احمدی
Iran, Islamic Republic of
عجب جوابی
احسنت بر سید ناصر
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
خوش بحال مردم گچساران
که چنین رییس شورای متعصب دارند
گچساران
Iran, Islamic Republic of
این همه سال بودجه نفت را می بردید کافی نیست؟ همه امکانات و مراکز آموزشی و دانشگاه، بهداشتی و غیره را در یاسوج با پول همین نفت بنا کردید.
هم ولایتی
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید ناصر حسینی. به امید گچسارانی پیشرفته و متمدن با اتحاد و همدلی
شهروند
Iran, Islamic Republic of
نيازي به پاسخ شما نبود
دوگنبدان
Iran, Islamic Republic of
این. است که بودجه مخصوص گچساران به یاسوج داده شود. شما که میگید شورای شهر هستید. می گویید حقتان را از تهران بگیرید. باید با انها چانی زنی کنید نه با مسئولین گچساران.
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
ای سی ناصر حنای شما دیگه رنگی ندارد. بر همگان روشن است این نت های کپی برداری را از کی.
Iran, Islamic Republic of
اخی چر. هر روز ول میکنه میاد یاسوج دنبال چیه کور خونده عامو
آرویی
Iran, Islamic Republic of
درود جناب حاج حسینی ریاست محترم شورای شهر گچساران و هزاران درود نثار نماینده با تدبیر و پرتلاش وبا سیاست شهرمان که به حق مایه افتخار استان هست
بختیار رضوانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید ناصر و افرین بر جواب قاطعانه ی شما و. مسئولان یاسوجی را نکوهش می کنم سی و چهارسال کل بودجه ی استان. هزینه شد وتبدیل شد به یک شهر وسیع و بقیه ی مردم استان حسادت نکردند پنج سالی به همت نماینده ی شایسته و توانمند جناب دکتر تاجگردون گچساران کمی به حق خودش رسید و درپایان خواهشمندم از دکتر ظفری شهردار جهادی و شایسته و توانمند حمایت بیشتر کنید وبا کمی تعامل و انعطاف باهم همکاری کنید تا مردم گچساران نتیجه ی این همکاری را ببینند و رضایت داشته باشند
گچساران
Iran, Islamic Republic of
جمله اخر خیلی معنی داشت
نماینده مقدر در مجلس را خوب ادا کردی ،
وقتی نماینده توانمند داشته باشی ، بودجه به شهرت سرازیر میشه .
خسته نباشی دکتر تاجگردون
کالی
Iran, Islamic Republic of
جونوم من نفست آقا سید دست دراری
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1