تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۴۰۰۷۲۲
در کارگروه ستاد خدمات سفر دنا مطرح شد

افتتاح پارک اسکان دنا

۰
افتتاح پارک اسکان دنا
کبنا ؛محمود باقری مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد در این نشست هدف از برگزاری این نشست را آمادگی دستگاهای خدمات رسان برای تعطیلات عید فطر عنوان کرد و اظهار داشت: ستاد هماهنگی خدمات سفر یک ستاد دائمی است و مخصوص یک فصل خاص نیست،زیرا استان کهگیلویه بویراحمد در تمام فصول سال میزبان گردشگران داخلی و خارجی است.


دبیر کارگروه ستاد هماهنگی خدمات سفر در استان کهگیلویه بویراحمد با بیان اینکه گردشگری  یکی از سه محور توسعه در استان است اظهار کرد: در چند سال اخیر با تلاش های صورت گرفته رونق خوبی در بخش در آمد زایی گردشگری برای مردم رقم خورده است.

 باقری با بیان اینکه دولت تدبیر و امید زیر ساخت های بزرگی را در استان برای رفاه گردشگران فراهم ساخته است، تصریح کرد: ایجاد چهار پارک اسکان در شهرستانهای استان نمونه ای از ایجاد زیر ساخت های گردشگری در کهگیلویه بویراحمد است.


وی با اشاره به اینکه شهرستان های بویراحمد و دنا در فصل های بهار و تابستان میزبان گردشگران زیادی از داخل و خارج کشور هستند اظهار کرد: برای رفاه حال گردشگران در شهرستان دنا پارک اسکان با اعتبار بالغ بر یک میلیارد و دویست میلیون تومان ایجاد کردیم که بزودی با حضور مسئولان استانی و کشوری افتتاح می شود.

 باقری همچنین با اشاره افزایش چشمه های سرویس بهداشتی در کوه گل سی سخت افزود: خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده دیگر شاهد مشکلات گذشته در مناطق گردشگری شهر سی سخت نخواهیم بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از آمادگی ستاد هماهنگی خدمات سفر برای میزبانی از گردشگران در تعطیلات عید فطر خبر داد و گفت: در این تعطیلات با تکشیل کمیته های بازرسی و نظارت به دنبال ارایه بهترین خدمت به مسافران و گردشگران هستیم.

 در این نشست نیز ایلخانی بخشدار مرکزی شهرستان دنا، بخشدار پاتاوه و نادیا صداقت سرپرست فرمانداری شهرستان دنا از اقدامات خوب میراث فرهنگی در ایجاد زیر ساخت های گردشگری شهرستان دنا تقدیر کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1