کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیر فرودگاه یاسوج مطرح کرد

لغو پروازهای «آتا» به یاسوج

23 خرداد 1397 ساعت 11:23

مدیر فرودگاه یاسوج عنوان کرد: در اوایل سال جاری مجدداً مسیر تهران-یاسوج در این فرودگاه توسط آتا برقرار شد اما اخیراً آتا اعلام کرده است که به دلیل مشکلاتی که برای ناوگان امبرائر این شرکت به وجود آمده است به‌صورت موقت پروازها لغو خواهند شد.


مدیر فرودگاه یاسوج عنوان کرد: در اوایل سال جاری مجدداً مسیر تهران-یاسوج در این فرودگاه توسط «آتا» برقرار شد اما اخیراً «آتا» اعلام کرده است که به دلیل مشکلاتی در ناوگان امبرائر به وجود آمده است به‌صورت موقت پروازها لغو خواهند شد.
 علی محسنیان در خصوص آخرین وضعیت پروازهای فرودگاه یاسوج پس از سانحه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج که در مقطع زمانی پروازهای این فرودگاه قطع‌شده بود، توضیح داد: با دستور شخص وزیر راه و شهرسازی و پیگیری‌های صورت گرفته از نیمه اردیبهشت‌ماه سال جاری مجدداً پروازهای این فرودگاه توسط شرکت هواپیمایی «آتا» برقرار شد.
 وی در ادامه مطلب فوق افزود: در فاز اول مقرر بود که شرکت «آتا» هفته‌ای چهار پرواز با ناوگان امبرائر در مسیر تهران-یاسوج-تهران برقرار کند.
 مدیر فرودگاه یاسوج با اشاره به این مسئله که چندین هفته این پروازها برقرار شد، خاطرنشان کرد: در روزهای اخیر شرکت هواپیمایی «آتا» اعلام کرده است که به دلیل مشکلاتی که برای ناوگان امبرائر این شرکت به وجود آمده است به‌صورت موقت پروازها لغو خواهند شد. 
او در ادامه گفت: «آتا» اعلام کرده است مشکلات ناوگان امبرائر تا چند روز آینده حل خواهد شد و مجدداً پروازهای این شرکت به یاسوج برقرار می‌شود؛ ضمن اینکه این مشکل تنها مختص فرودگاه یاسوج نیست و پروازهای «آتا» با ناوگان امبرائر در تمام فرودگاه‌ها لغو شده است.
 
محسنیان در پاسخ به این سؤال که «نتایج مذاکره با شرکت آسمان برای برقراری پرواز ای‌تی‌آر به کجا انجامید و آیا این شرکت قصد برقراری مجدد پروازها به این فرودگاه را دارد؟» عنوان کرد: مذاکرات و رایزنی‌های برای از انجام پرواز، با شرکت‌های هواپیمایی ازجمله آسمان صورت گرفته است؛ در رایزنی‌های با آسمان درباره استفاده از ناوگان فوکر 100 برای برقراری پروازها به این فرودگاه انجام‌شده است.
 
او تأکید کرد: شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران به‌خوبی تمام امکانات و تجهیزات عملیاتی را متناسب برای فرودگاه یاسوج آماده کرده و همه ملزومات برای برقراری پروازها مهیاست.
 


کد مطلب: 400718

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400718/لغو-پروازهای-آتا-یاسوج

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1