تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۲۹
کد مطلب : ۴۰۰۷۰۴
متن کامل سخنان تند رضاتوفیقی در ضیافت افطاری اصلاح طلبان:

سکوت نمی‌کنیم؛ هم حرف می‌زنیم، هم مردم را آگاه می‌کنم، هم تهران می‌رویم و هم تجمع می‌کنیم

۶۷
۲
سکوت نمی‌کنیم؛ هم حرف می‌زنیم، هم مردم را آگاه می‌کنم، هم تهران می‌رویم و هم تجمع می‌کنیم
کبنا ؛سید ضیاء رضا توفیقی در ضیافت افطاری روسای احزاب اصلاح‌طلب و اعضای فعال و موثر ستاد انتخاباتی حسن روحانی در استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: از زحمت‌های که در سال گذشته توسط شما عزیزان کشیده شد، تشکر و قدردانی می‌کنم، راستش خیلی نمی‌توانیم آنچه را که بعد از انتخابات در کشور و استان اتفاق افتاد، توجیح کنیم. دولت روحانی هیچ سنخیتی با رأی مردم ندارد.
رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای روحانی بعد از رأی آوردن در پشت پرده‌ها روشش را پیش برد که نتایج آن تناسبی با رأی مردم ندارد. در استان ما هیچ اتفاق خوبی را نمی‌توانیم نام ببریم که در دولت تدبیر و امید انجام گرفته است. اکثر انتصاباتی که انجام شد، انتصابات در استان برای نظر نمایندگان مجلس انجام می‌شود، اگر مدیران مطلوب است، کار نمایندگان است و اگر مطلوب نیست باز هم کار نمایندگان است. هر آشی که پخته شده است، کار نمایندگان است و مردم باید این را بدانند.
وی با بیان اینکه برخی مدیران ما خوب هستند، اظهار کرد: مدیران در استان ما دو دسته‌اند، یک دسته از آنها مدیران مردمی، کارآمد و توانمند هستند که مجموعه خودشان را خوب اداره می‌کنند، توسعه گرا هستند، اما عده‌ای دیگر این صفت‌ها را ندارند اما فرصت نیز هستند.
رضاتوفیقی گفت: ما به دلایلی در این جلسه در نقد استاندار و نمایندگان سخنی نخواهیم گفت، اما در جای دیگر حرف‌های را می‌زنم.
رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اگر مردم از ما بپرسند چه اتفاق مبارک در استان ما
توسط دولت تدبیر و امید افتاده، ما هیچ جوابی نداریم.
وی با بیان اینکه ما هم صدای مردم هستیم، افز ود: ما برای آزادی و امنیت مردم و سربلندی ملت و پیشرفت ایران اسلامی به آقای روحانی رأی دادیم، ولی متأسفانه آن خواسته‌هایی که اکثریت مردم با رأی 24 میلیونی داشتند، تا الان برآورده نشده است که امیدوارم از این به بعد اتفاق بیفتد. اما با این دولت و این مدیران من منتظر هیچ اتفاق و رخداد مثبت و خوشبین نیستم.
رضاتوفیقی افزود: کسانی که به آقای روحانی رأی دادند و رأی جمع کردند نباید از این تلاش مأیوس شوند، اما ما مجموعه‌ای هستیم در سراسر کشور که برای افتخار ایران و توسعه، پیشرفت این سرزمین تلاش کردیم و خواهیم کرد.
مدیران، استاندار و نمایندگان دوره‌شان تمام می‌شود، اما کسانی که ماندگار هستند و مردم را رها نمی‌کنند و با رأی مردم معامله نمی‌کنند، شاید ما نتوانیم برایشان کاری کنیم، اما برای آزادی و پیشرفت ملت، کشور و استان ما تلاش خواهیم کرد. اما همیشه نامشان در کنار آزادگان این ملت خواهد بود.
وی با بیان اینکه برخی سیاست‌مداران ضعیف ما هم داریم، افزود: مردم همیشه هستند، اما سیاست مداران معامله گر هم بدانند، آنچه می‌ماند این ملت است و آن کسانی که می‌روند، مسوولان هستند و همانطوری که امیرالمومنین علی (ع) می‌فرمایند، موقعیت‌ها می‌آید و می‌رود چرا که اگر موقعیت‌ها و پست‌ها ماندنی بود، دیگران آن را از دست نمی‌دانند که بخواهد به ماها برسد.
 رضاتوفیقی تاکید کرد: مسوولیت ها فرصتی است و مدیران تا فرصت دارند، مردم دار باشند،
خدمت گذار باشند و تاجایی که امکانات اجازه می‌دهد، مطالبات مردم را دنبال کنند.
رئیس ستاد حسن روحانی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ اتفاق مبارکی در استان کهگیلویه و بویراحمد در دولت تدبیر و امید نیفتاده است. این روند، روند مطلوبی نیست. این روند، روند مطلوبی برای مردم نیست، آقای استاندار باید این را بداند اگر سکوت کرده‌ایم، بنا به مصلحت‌ها بوده است، اما من بعد سکوت نخواهیم کرد.
وی گفت: آقای استاندار مدیر بومی استان نیست، گفتم شناخت پیدا کند، استان و مسوولین را بشناسد، تصمیم بگیرد، و تصمیم‌های درستی را بگیرد، ما  هم به عنوان ستاد آقای روحانی صبر کردیم، مسیر درست را طی کند. آقای استاندار بداند که دولت و مجلس دو قوه از هم جدا است.
رضا توفیقی در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: عده‌ای قلم به دست مزدور که بعد از همین جلسه، توهین و اهانت می‌کنند و می‌نویسند و یک سری کانال دارند که معلوم است طرف از کجا تغذیه می‌‍شوند، پول می‌گیرند و این کارها را می‌کنند. از صبح تا شب به دنبال نفاق‌افکنی هستند و تفرقه افکنی می‌کنند. همین فردا خواهید دید که آنها چه می‌نویسند. البته اما سایت‌های خبری داریم که شریف هستند، آدم‌های شریف و خوبی آنها را اداره و ما را هم نقد می‌کنند.
 
رئیس ستاد حسن روحانی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: به نام ستاد آقای روحانی هیچ کسی حق ندارد، له یا علیه کسانی بیانیه‌ای و یا مطلبی صادر کند و در غیر این صورت پیگرد قانونی دارد.
رضا‌توفیقی با اشاره به اینکه در این ضیافت افطاری ما از روسای احزاب
اصلاح‌طلب و قائم‌مقام احزاب، اعضای فعال و موثر ستاد آقای روحانی دعوت کردیم، تصریح کرد: به سایت‌های خبری اعلام می‌کنم که هر بیانیه‌ای و هر تقدیر و تشکری که به نام ستاد آقای روحانی است، انتشار آن خلاف قانون است و از سوی دستگاه قضا آن را پیگیری می‌کنیم.
وی تاکید کرد: اگر از این به بعد هر بیانیه‌ یا تقدیر و تشکر به نام ستاد آقای روحانی باشد بنده وظیفه خود می‌دانم که آن را از مراجع قضایی پیگیری کنم، عده‌ای خیانت می‌کنند و نام روحانی را مصادره و سوء استفاده کنند این کار غیراخلاقی است، ستاد آقای روحانی ارکانی دارد و اینکه هر کسی در گوشه‌ای بیانیه‌ای بدهد و جلسه‌ای تشکیل دهد، درست نیست.
وی در ادامه تاکید کرد: از امروز به بعد فعال خواهیم بود، حق این بود، مدتی سکوت کنیم، کسانی که فعالیت سیاسی کردند در استان اعم از مدیران و سیاستمداران قابل نقد هستند، ولی از این به بعد هم حرف می‌زنیم، هم مطلب می‎‌نویسیم، هم مردم را آگاه می‌کنیم، جلسه تشکیل می‎‌دهیم، هم تجمع می‌کنیم، هم تهران خواهیم رفت، هم با وزارت‌خانه‌ها صحبت خواهیم کرد. از من خواستند که عملکرد مدیران را ارزیابی کنم و به تهران مکتوب کنم (تشویق حضار). من این کار را خواهم کرد و من از آن افرادی که شانه خالی کنند، نیستم. جایی که ایرادی بود، رسماً اعلام خواهم کرد به مردم و بعد به دولت اعلام خواهم کرد.
رضاتوفیقی گفت: بنای ما بر این بود که هر فصلی یک جلسه داشته باشیم و در جلسه‌های بعدی برنامه‌های بهتری خواهیم داشت و صحبت‌های را خواهیم کرد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
برو. نزن
Iran, Islamic Republic of
ای .
!!
United States
خدایی ای اصلاح طلبل استان فقط. همش به اندازه ی علوانی چی وشو ساخته نیابو...منطقیان،لاهوتی،توفیقی و......!بس کنید تو را خدا
Iran, Islamic Republic of
تازه متوجه شدی که . بیش نیست داد وقال دیگه بی اثره 6سال گذشت مثل جلسات دوران ر.
لنده
Iran, Islamic Republic of
شما که دارید رئیس جمهور و دولت راتخریب میکنی چطور غمخوار دولتی
حقیقت
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای کمایی عزیز تصاویر جلسه رو هم بذاریدتشکر ازسایت خوبتون
حسینی
Iran, Islamic Republic of
بابا ول کن اقای توفیقی الان حکومت دراستان دست جناح رقیب است از دانشگاه یاسوج بگیر تا ورزش وجوانان وبقیه نهادهای دیگر
Iran, Islamic Republic of
بابا ول کن اقای توفیقی الان حکومت دراستان دست جناح رقیب است از دانشگاه یاسوج بگیر تا ورزش وجوانان وبقیه نهادهای دیگر
Iran, Islamic Republic of
شما صدای مردم هستید!! مردم باور نمیکنند حالا که دلار با این وضعیت .تورم و...محصول دولتی است که دو دوره مردم را تشویق کردید رای بدهند
رضا خان خیلی دیر شده مردم دستتون را .
همفکر
Iran, Islamic Republic of
درود بردوسید خوشفکراستان جناب رضاتوفیقی وعسکری من هم یکی ازفعالین ستاد استان بودم دوست داشتم بدونم فلسفه دعوتتون چی بود براساس چه شاخصی دعوت فرمودین که عده ای حضورداشتند که حتی لحظه ای هم درستاد حصورنداشتند
آقای توفیقی بدبختی مملکت ماهمین است که امثال شماهاحامی روحانی بودیدکه الان گندزده وتورم به80درصدرسیده ومملکت نابودکردیدتو/ کی بها به حرف شماوامثال شما میدهد/باباجمع کن یه 10نفرآدم بی خاصیت دورخودت جمع کردی مانورمیدی مااصلاحطلبان ساکت نمینشینیم/نشین دهنت بازشدباجون خودت بازی کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای توفیقی ؛
مسئول ستاد ، ارکان ستاد و کل ستاد آقای روحانی و دیگران ، فقط مربوط به ایام انتخابات است وبس !!!
لطفا جنابعالی هم انتقاد پذیر باشید !!
مانور دادن در مورد چنین تشکیلاتی ( ستاد آقای روحانی ) در حال حاضر ، خود غیر قانونی است !!! چون ستاد فقط در ایام انتخابات فعالیت دارد و لا غیر !!!!!
در حال حاضر می توانید مانند دیگران بعنوان فعال سیاسی یا اجتماعی و ... در صحنه های مختلف در سطح کشور و با رعایت موارد قانونی ، فعال باشید اما دقت کنید جناب آقای روحانی در حال سپری کردن دوره دوم ریاست جمهوری است . بنابراین دیگر وازه ای تحت عنوان ستاد آقای روحانی هیچ معنای واقعی ندارد !!
دوست
United States
ببخشید آقای توفیقی چطور حالا متوجه شدی باید احقاق حق کنید توی این مدت توی هیچ تجمعی با مردم نبودیدحالا که قیمت دلار و طلا سر به آسمون کشیده
برو عزیز برو ......خو تی ما با شما نیستیم
محمد
United States
جناب سید رضا توفیقی
حالا که تحریمها افزایش یافته و دلار و سکه سر به آسمون کشیدن میخواهید از مدیرانتان رو نمایی کنید میخواهید بیشتر اصلاح طلبان را بد نام کنید تا شرایط خوبه همه چی آروم نمایندگان باشند وقتی شرایط سخت شد اصلاح طلبان خیلی ساده ای کاش یک کمی فکر داشتی
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
عزیزم جو گیر شدی،مومن مردم دارند از گرسنگی می میرند بعد نشستید تو تهران برای خودتون افطاری میل مبکنید و خودتون را زبان مردم میدانید،؟
جمع کنید این حزب های مسخره تون را که ریشه مردم را دراوردید.نبود منفعت تون جیک نمیزدید.
کم میارند مردم و شهدا و رهبری را پیش میکشند واما
موقع سهم مردم کشکند. مردم را فقط برای رای دادن میخواهید و بس.
فرهمند
France
این هم یه بازی جدیده .انشاالله مردم دوره بعد رای دادن را تحریم می کنن
دهدشت-برقی
Iran, Islamic Republic of
درود بر سید بزرگوار ای کاش از همون ابتداشروع به انتقاد از عملکرد ها می کردی حق اصلاحطلبان بود به راستی که استانداران فقط از نماینده ها اطاعت و معامله می کنندسید عزیز یا علی بگو و حرفت را بزن ولو نتیجه مثبتی نگیری سعی کن اختلاف و شکاف ایجاد شده بین اصلاحطلبان استان را اصلاح کنی مطمئن باش اگر اتحاد باشه نتیجه بهتر خواهد شد
اصغر
Iran, Islamic Republic of
//دقیقا دلیل همین است نیزوی ناتوان و قومیتی معرفی میکنی و انتظار معجزه هم داری رضا توفیقی
مردم
Iran, Islamic Republic of
جناب رضاتوفیق خود جریان شما هم دنبال سهم خواهی هستن این همه از مردم مایه نزارین و برای رسیدن به مقاصد خود انها را سیاهی لشکر قرار ندین اگر راست میگویید چرا در دعوت شما نظرهای شخصی را اعمال کردید چراکه بودند کسانی که در این ستاد حمال بودند و الان یه مشت ادم که فقط حضور فیزیکی داشتند دعوت کردید
در جواب رضا توفیقی
United States
اصلاح طلبها همیشه در حال چالش هستند وقتی شرایط خوب باشه از سوی دولت و وقتی شرایط بد باشه از سوی مردم و در هر دو افرادی مثل شما مقصرید که جلو قرار میگیرید
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
جالبه چطور اقایانون فرزندانشون در سازمان برنامه ریزی و فرمانداری و جهاد کشاورزی .... به خاطر همین دولت و صدقه سر مردم سر کار هستند عیب نیست البته منظور از مدیران خوب ان مدیرانی هست که به این جماعت رسیدن و راه اومدن
بس کنید این همه مردم را برای رسیدن به اهداف شخصی خودتون نکنید
اگر راست میگویید چرا این جریان به اصطلاح مردمی هر جا که یک نفر میخواد مدیر بشه اگر به مذاق اقایون خوش نیومد می افتین دنبالش و نمیزارین کارش انجام بشه
Romania
صبخیر حالا که روحانی دوره اش داره تموم میشه از خواب بیدار شدین
عبداله
Iran, Islamic Republic of
حنای جنابعالی و سی رضا عسکری دیگر رنگی ندارد کم سهم گرفتین که دوباره سهم خواهی میکنی شما به فکر مردم نبوده و نیستید بلکه به فکر خودتون ومنافع شخصی هستید و مردم با چشم بینا می بینند
داود
Iran, Islamic Republic of
اگر عرضه. داشتی چهل ساله یک نماینده اصلاح طلب از کهگیلویه میفرستادی مجلس.توکه در کهگیلویه همیشه بازن ه ای چطور روت میشه حرف بزنی
فتاحی
Iran, Islamic Republic of
چقدر دیر متوجه شدی برادر .صبح به خیر
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمت کند همه کس شما را که گفتید جوابی ندارید .چون کلا این دولت هیچگونه کارکردی ندارد
عبداله
Iran, Islamic Republic of
هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمی گیرد؟؟//
Iran, Islamic Republic of
جناب وقتی تو در زادگهت یک رای نداری چگونه ادعای لیدری اصلاح طلبان را داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کسی برای تو تره هم خورد نخواهد کرد ! برو دنباله استخدام بچه هات! موسی خادمی تمام شد!!!!!!!! چرا نمیخوای بپذیری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خودم
Iran, Islamic Republic of
وای بر کسانی که خواسته های من و اظرافیانم را برآورده نکند. خخخخ
از مردم
Iran, Islamic Republic of
با نام و یاد خدا
جناب سید عزیز مردم الحمدالله آگاهند برخی مسئولین و سیاسیون آگاه نیستند الان هم که میفرمائید فعالیت خواهید کرد بوی کباب به مشام رسیده است و ایام انتخابات به راه!!!!
اصلاح طلب لنده ۷/۴
Iran, Islamic Republic of
جناب رضا توفیق عزیز ، من تعجب میکنم از طرز صحبت کردن شما در بین اصلاح طلبان البته نه اصلاح طلبان واقعی ،آقای رضا توفیق اولا ضمن احترام شما فضای سیاسی استان را مسموم کردید فضای آرام شخص آرام میخواد و شما که بقول خودتون کار ه ای هستید چرا جو سیاسی اصلاح طلبان را اینقدر متشنج کردید مگر شما نماینده همه اصلاح طلبان نیستید،چرا طیف ،طیف میکنید این همه هجمه و جنگ روانی بر علیه استاندار یعنی چی ،چون استاندار شجاع است ،چون استاندار عدالت را رعایت میکنه ،چون استاندارپاک و صادقیست ، شما خود را در چه جایگاهی میبینید که اینقدر به آقایان حمله ور میشید و سکوت نمیکنم ،به تهران میرم ،واقعیت را به مردم میگم ، چون از طیفتون استفاده نمیشه ، چون استاندا ر گوش بگیر حضرتعالی نیست و داره عالی عمل میکنه ، شما از افرادی دارید حمایت میکنید ، که شدند پایگاهی محکم برای نمایند ه ای غیر از اصلاح طلبان ، شما از کسی حمایت میکنید که لیدر های یکی از نمایندگان ادوار گذشته حامی اصلی اون هستند و بهش خط میدن و جلسات متفاوتی با اون داشتند چرا آقای رضا توفیق ؟
مطلع
استاندار از زمانی که اومده فقط داره توپ و تشر میزنه و //میکنه. برخی از دوستان اصلاح طلب از انتصاب یک مدیر میانی چنان مشعوف شدند که گویی شاخ غول شکسته شده. بابا این دولت حاصل رای اصلاح طلبان بوده و همه باید دست به دست هم داد و کل مدیران را از این جریان منصوب کرد. ستاد روحانی و آقای رضاتوفیقی موظف است پیگیر خواسته های بحق مردم و هواداران دولت باشد. متاسفانه استاندار دربست در خدمت نمایندگان است و این اصلا پسندیده نیست...
دوست
آخ و بخت اون اصلاح طلبانی که با یه پست مدیرکلی به سمت استاندار غش کردند. بابا این دولت نتیجه زحمات هواداران و اصلاح طلبان است. باید مثل اصولگراها همه دولت در اختیار ما باشد نه با یک پست همه مارا گول بزند.
سید
Iran, Islamic Republic of
واقعا که /تا پارسال که با همین حرفا مردم رو /زذی بهش رای دادند واقعا" که /
اصلاح طلب
آقای رضاتوفیقی لطفا ادامه بده که جریان واقعی اصلاحات با شما هستند. این کامنتهای منفی هم توسط همون اصلاح طلبان دوزیست و مدیران فرصت طلبی است که خیال میکنند همیشه در بر همین پاشنه میچرخه... حرف دل اکثر حامیان دولت در انتخابات همین بود که روحانی به خواسته ما توجه نکرد و مدیرانی گذاشت که با رای مردم نسبتی ندارند...
کود
Iran, Islamic Republic of
اخه چکاری
کود
Iran, Islamic Republic of
اخه چکاری
همشهری
Iran, Islamic Republic of
با سلام
اقای احمدی شده توی دستی نمایندگان و داره به شدت موضع دولت ضعیف روحانی رو ضعیف تر میکنه . اصلاح طلبان واقعی باید از مردم به خاطر دعوت به انتخابات پوزش بطلبن و از خدای مننان ارزوی بخشش داشته باشند. توفیقی درست گفتی ولی دیر شده زمان خادمی هم این حرفهارو ما بهت گفتیم ولی نذاشتن حرف مردمو بزنی. توی این استان عقب افتاده از همه چی ،قومیت و منطقه گرایی بیداد میکنه. وای به حال مردم
Iran, Islamic Republic of
پیشنهاد میکنم نرو
حسین
Iran, Islamic Republic of
درود بر شرفت مرد شریف جناب سیدضیالدین رضاتوفیقی ، همیشه ساده و پاک نهاد بودی چه در زندگی شخصی چه در دنیای سیاست ، هرگز یاد ندارم از تهدیدی ترسیده باشی یا به کسی باج داده باشی و همیشه عمل حق و حرف حق را زده ای ، اگر در ابتدا این نقد ها را میکردی همین دوستان برمیگشتن میگفتن بابا هنوز کاری صورت نگرفته تو فرصت بده بعد نقد کن اما حالا میگن چرا قبلا نقد نکرده مگه میشه به استاندار تازه اومده نقد کرد باید عمل کرد ایشون نمایش داده میشد و بعد نقد کرد
حسین
United States
کی گفته رضاتوفیقی خادمی رو نقد نکرده؟ شما از چه چیز آگاه هستید که خودتون و مشرف به همه چیز میدونید؟ حرف هایی که ایشون به آقای خادمی در جلسات میزد هیچ کدوم از رسانه ها نبودند که منعکس کنند اما ایشان حرف حق را میزد ، ایشون در زندگی شخصی چه مال و اموالی دوخته که دوستان تهمت معامله گری میزنن؟ میشه یکی بگه سید ضیاالدین رضاتوفیقی به جز یک خانه و یک ماشین پژو و یک زمین ارث پدری چه اندوخته ای از این 40 سال سیاست و معامله داره؟
اما بقیه دوستان چی؟ آقای زارع آقای عدل هاشمی آقای تاجگردون اینها هر کدام چقدر ثروت دارند؟ سید باقر موسوی چقدر ثروت داره ؟ آقای پناه چقدر ثروت داره؟ اول به ثروت اشخاص نگاه کنید اون وقت میفهمید کی فکر مال اندوزی بوده کی فکر مردم .
اصلاح طلب بویراحمد
United States
جناب اصلاح طلب لنده بهتر است حرفی نزنیم که به دل نه به باور ننشیند! استاندار فقط به حرف نمایندگان عمل میکند و استقلال عملی از خود ندارد، چگونه استاداری که استقلال ندارد شجاع و دلیر و پاک هست؟ آیا این دو در تناقض نیست؟ فضای سیاسی اصلاح طلبان را شما و امثال شما در استان مسموم کردید و میکنید وگرنه همه در استان چه در حوزه باشت و گچساران چه کهگیلویه و بهمئی چه در بویراحمد و دنا همه از سید ضیا رضاتوفیق به عنوان شخصی پاک دامن و پاک تینت و صادق و راستگو و خیر خواه و مرد عمل یاد میکنند و هیچ کس نمیتواند حتی یک دروغ باز تکرار میکنم حتی یک دروغ از ایشان در طول مدت زندگیشان نام ببرد .
اصلاح طلب بویراحمد
United States
جناب رضاتوفیقی دوستانی که کامنت میگزارند معمولا مثل این جانب از شخصیت حقیقی خود استفاده نمیکنند و چه بسا اصول گرایان و یا اصلاح طلبان فرصت طلب هم در میان آنها باشند که میدانند با صحبت های جناب عالی منافعشان به خطر میوفتد و شروع به تهمت معامله گری به شما میزنند تا نیت زشتشان برملا نشود لطفا ادامه بدهید که مردم آزاده و آزادی خواه همیشه دشمن داشتند اما نامشان به نیک به یادگار میماند
دهدشت
Netherlands
درود بر سید زجر کشیده اصلاحات حاج رضاتوفیقی
تهران
Netherlands
اقای رضاتوفیقی درست میگوید باید به استاندا ر فرصت داده میشد و بعد از ۹ماه الان استاندار ثابت کرده که اصلاح طلب نیست و حالا موقع نقد استاندار است
احمد
Iran, Islamic Republic of
درود بر رضاتوفیقی پاک نهاد و پاک سرشت ، در همین حد بگم که دوستان برن زندگی سه تا نماینده فعلی از آقای زارع و عدل و تاجگردون گرفته ، از سید باقر موسوی از آقای افشانی از آقای تقوی نژاد از آقای مندنی پور از آقای وکیلی از تمام سیاسیون مطرح اصول گرا گرفته تا اصلاح طلب از مدیران فعلی و قبلی که مثل ایشان مدیر بودن گرفته تا رئیس های احزاب و تشکل ها ببینید که اونها چه وضع مالی به هم زدند ببینید سید ضیاالدین چه چیزی به جز یک خونه کهنه ساخت و یک ماشین پژو یک زمین کشاورزی ارث پدری داره و اون وقت معلوم میشه کی معامله گره کی نیست ، که حرف دل مردم رو میزنه کی نمیزنه ، به قول امیرالمونین علی ع شکم سیر به فکر شکم گرسنه مردم نمیوفته ، جناب رضاتوفیقی در طول زندگیش همیشه در سطح متوسط بوده و هرگز با وجود اینکه میتونست مثل خیلی از این آقایون به مال و اموال برسه نخواست و در عوض کار تشکیلاتی کرد و احزاب رو فعال کرد و در بدنه مردم و جامعه زندگی کرد و هر آنکه او را از نزدیک میشناسد میتواند بر این ادعا صحه بگزارد
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
آقای توفیقی چه اصلاح طلبی که از زارع حمایت می کنین حالا چون به دوستان خودتون پست نداد سرو صدا می کنین چون خانم حسینی رو نبرد بانوان چون خانم آرامش رو برداشت چون کریمی و بهشتی رو برداشت چون محنایی رو برداشت چون راستین رو مدیرکل نکرد چون همه اونهایی که دور ور شما بودن برداشت و تا الان منتظر بودی بهشون پست بده حالا که نداد صداتونو درآوردین تا الان خواب بودین بعد یه سال ....این اسمش فرصت طلبی هست نه ستاندن حق مردم حالا هم برای گرفتن حق مردم خیلی دیر شده هر کس به حق خودش خواهد رسید نیازی به شما ندارند....
دوست
United States
برادر عزیز آقای رضاتوفیقی و هم فکران ایشون در چه شرایطی از آقای زارع حمایت کردند؟ چرا یک طرف ماجرا رو میگید طرف دیگه رو نمیگید؟ در دو دوره قبلی در مقابل ستار هدایت خواه از آقای زارع حمایت کردند . دراومد و دیگه حمایت نکردند اما خوب بود حمایت نمیکردند آقای هدایت خواه رای می آورد؟ نباید بین..د رو انتخاب میکردند؟ خوب اصلاح طلب های واقعی که تائید صلاحیت نمیشن که بشه از اون ها حمایت کرد مجبور هستند دفع.
عضو ستاد
United States
یاد دارم در طول انتخابات ریاست جمهوری آقای . وقتی به شهرستانی میرفت برای آقای روحانی تبلیغ کنه موقع برگشت به ستاد مرکزی نامه و فاکتوری در دست داشت که یک غذا گرفتم لطفا جهت باز پرداخت آن دستور لازم را مبذول فرمائید در صورتی که هر کس در اوج بی پولی ستاد کمک میکرد ایشون حتی از یک غذا هم نمیگذشت حالا به نام ستاد روحانی بیانیه میده و سهم خواهی میکنه و جلسات رو متشنج میکنه .رد فضای سیاسی استان رو و هر. خودش و دوستانش هست در کامنت ها به سید عزیز و پاک و صادق ما حاج رضاتوفیق نسبت میده . ادامه بدی نامه هایی که برای د. نوشتی انتشار میدم
بلاد شاپور
Iran, Islamic Republic of
رضاتوفیقی ثابت کرد اهل معامله نیست و مثل این تازه به دوران رسیده ها نیست شجاع و ثابت قدم است
اصلاح طلب دهدشت
Iran, Islamic Republic of
سلام خدمت استاد رضاتوفیقی. شما را دوست داریم چون درددل اصلاح طلبان واقعی را گفتید. کسانی که کامنت مغرضانه مینویسند کسانی هستند که فرصت طلبان هستند نه اصلاح طلب و ای کاش یک بار دیگر کامرانی در انتخابات حاضر میشد تا ببینیم چقدر رای دارد با این نفاق افکنی
شهرام
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما سیدضیا رضاتوفیق. شیر مادرت حلالت باشد
شهرام
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما سیدضیا رضاتوفیق. شیر مادرت حلالت باشد
شاهد غیب
Iran, Islamic Republic of
پیروزی واقعی از آن کسانی است که اندیشه خود را به هیچ مصلحتی نفروختند تا همیشه پایدار بمانند. لذت ببرید از شجاعت اقای رضاتوفیقی
بویراحمد گرمسیری
Iran, Islamic Republic of
بسیار زیبا و پر انرژی و جذاب گفتی سید.
بویراحمد گرمسیری
Iran, Islamic Republic of
بسیار زیبا و پر انرژی و جذاب گفتی سید.
بویراحمد گرمسیری
Iran, Islamic Republic of
بسیار زیبا و پر انرژی و جذاب گفتی سید.
شاید بیایم
Iran, Islamic Republic of
اینکه میگن زمان احمدی‌نژاد ابلاغ برای کامرانی صادر شده راست است؟ از رای دادن به ایشان پشیمان شدم
دوم خرداد
Iran, Islamic Republic of
اصلاحات استان را به نام شما میشناسند اقای رضاتوفیقی. شما راسخ و صادق هستید. متاسفانه عده‌ای تازه به دوران رسیده که الان اطراف استاندار هستند نمیدانند که این چند صباح هم میگذرد و بعدش شب دراز است و قلندر هم بیدار.
ارشاد
Iran, Islamic Republic of
همه بدانند که .نیست
کم از نام اصلاح طلبان . نکردی
.رو شده
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
جز چنگیز هاشمی و چند نفر دیگه مث استاد خواجوی بقیه رو نمیشناسم ولی پرسیدم گفتن اطرافیان رضا عسکری هستن
Iran, Islamic Republic of
واقعا زحمات را آقایان در ستاد روحانی برای پیروزی کشیدند.ولی نه از خودشون در استان استفاده میشه نه هم از نظراتشان استفاده میشه .....واقعا صبر آقایان هم زیاد است
Iran, Islamic Republic of
واقعا زحمات را آقایان در ستاد روحانی برای پیروزی کشیدند.ولی نه از خودشون در استان استفاده میشه نه هم از نظراتشان استفاده میشه .....واقعا صبر آقایان هم زیاد است
Iran, Islamic Republic of
قال قیل سر صدا داد بیداد هوار واویلا بپا بشه تا دوستان تکراری شما (افشانی تقوی نژادصفدر نجومی نیکبخت تاجگردون صوفی دوستی و......مجدد اندر مجدد به پست برسند بعد دلار بشه ۷۵۰۰ تومان بعد جهانگیری م.ی بگه در دوره احمدی نژاد صبح تا ظهر معلوم نبود دلار چنmد میشه بعله بعله بعله حالا دلار یورور درهم دینار وسکه نیم سکه وربع سکه چنده بعله حالا کار کیه احوا. چطوره تکرار میکنم کجاست بعله بعله بعله ببلی ببه
علی
Iran, Islamic Republic of
ا. شما و رضا عسکری اصلاحات رو ن.
مردم دیگه با ریسمان .تو و .. به. نخواهند رفت فقط دنبال منفعت .ن هستین احمدی دیگر خادمی نیست شما دارین اصلاحات را به نفع خانواده و بستگان خود مصادره میکنید این جلسه صرفا برای عزل.ها برگزار شده ما اصلاحات قوم و خویشی را قبول نداریم
.قمپز
Iran, Islamic Republic of
این .جلساتش که یک خروجی که به درد سر سوزنی بخورد نداشته و ندارد دنبال رزومه ست. من که تو جلساتش شرکت میکنم.کردن چیزی نمیبینم
سیدمحمدتقوی
Iran, Islamic Republic of
درود برشما سید پاک و بزرگوار که همیشه شجاع بودید و هرگز معامله گر نبودید و نیستید و نخواهید بود
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
به نظر شما کدام دانشگاه سال 1402 در استان کهگیلویه و بویراحمد عملکردی بهتری داشته است؟
دانشگاه یاسوج
دانشگاه علوم پزشکی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه پیام‌نور
دانشگاه علمی کاربردی
دانشگاه فنی و حرفه‌ای
هیچ کدام
1