کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

اشتغال‌زایی برای 449 نفر در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد

23 خرداد 1397 ساعت 0:15

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان بویراحمد که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد از جذب بیش از 8 میلیارد تومان تسهیلات از محل اشتغال روستایی و عشایری در استان خبر داد.


پروانه نیک‌مرام بابیان اینکه تا کنون 8 میلیارد تومان تسهیلات روستایی و عشایری با اشتغال‌زایی 449 نفر در استان پرداخت‌شده افزود: سهم شهرستان بویراحمد 3 میلیارد و 800 میلیون تومان با اشتغال‌زایی 218 نفر بوده است.
 مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: تا کنون 677 میلیون تومان تسهیلات از محل اشتغال فراگیر با اشتغال‌زایی 40 نفر در استان پرداخت‌شده است.

کارگروه اشتغال شهرستان بویراحمد با حضور مدیرکل تعاون کار ورفاه اجتماعی استان برگزارشد

 وی اظهار کرد: سهم شهرستان بویراحمد از این بخش 365 میلیون تومان با اشتغال‌زایی 22 نفر بوده است.
 نیک‌مرام افزود: تسهیلات درزمینهٔٔ طرح‌های بخش کشاورزی، دام‌پروری، صنایع‌دستی و گردشگری، محصولات گلخانه‌ای و حوزه فناوری اطلاعات پرداخت‌شده است.
 مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان نیز از انحراف و هدرروی تسهیلات انتقاد کرد و گفت: تسهیلات باید سریع و در جای مناسب برای اشتغال‌زایی بیشتر پرداخت شود.
نیک‌مرام نیز اشتغال‌زایی و ایجاد رفاه اجتماعی را از دغدغه‌های خود عنوان کرد و اظهار داشت: تمام تلاش خود را برای تسریع پرداخت تسهیلات و اشتغال پایدار انجام می‌دهم.
وی افزود: اگر مسئولی در جذب تسهیلات که به‌منظور ایجاد اشتغال پرداخت می‌شود کوتاهی کند در حق جامعه و حتی خانواده خود خیانت کرده و باید جوابگوی سهل‌انگاری خود باشد در این جلسه به بانک‌ها و دستگاه‌های مربوطه مهلت ده‌روزه برای ارائه عملکرد درزمینهٔ پرداخت تسهیلات داده شد.


کد مطلب: 400703

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400703/اشتغال-زایی-449-نفر-روستاهای-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1