کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در نشست شورای شهر یاسوج مطرح شد

کار بزرگ و عجیب شهرداری یاسوج از نظر عضو شورا / پشت پرده مخالفت با یک پروژه روشن شد

22 خرداد 1397 ساعت 20:21

برخی مسئولان برای شهرداری کارشکنی می‌کنند به گونه‌ای که برخی روز کلنگ زنی احداث جاده 45 متری بدون اینکه در محدود و حریم این پروژه مالک باشند، ممانعت کرده و شعار می‌دادند.


عضو شورای شهر یاسوج با تاکید بر اینکه اعضای شورای شهر یاسوج به جای پرداختن به حواشی به مشکلات مردم رسیدگی کنند، گفت: در این شورا کارهای بزرگی از جمله شستن برخی خیابان‌ها انجام شده است.
 فرشید احمدی‌کیش در نشست امروز شورای شهر یاسوج که با حضور اعضای این شورا برگزار شد، اظهار داشت: بعد از گذشت 10 ماه از عمر مدیریت شهری رفتن به گذشته در زمینه‌های مختلف از جمله فرایند انتخاب شهردار به صلاح شهرداری نیست زیرا بیش از پیش برای توسعه شهری نیازمند تعامل و همگرائی هستیم.
وی با تاکید بر اینکه در طول تاریخ تاسیس شهرداری بهترین عملکرد را این شهردار و شورای شهر دارد، عنوان کرد: شست‌وشوی خیابان‌ها و جمع آوری پسماند به صورت مرتب انجام می‌شود و پل چهارم بعد از مدت‌ها راکد بودن هم اکنون از حد فعال هم گذشته است.
احمدی‌کیش ابراز کرد: برخی مسئولان برای شهرداری کارشکنی می‌کنند به گونه‌ای که برخی روز کلنگ زنی احداث جاده 45 متری بدون اینکه در محدود و حریم این پروژه مالک باشند، ممانعت کرده و شعار می‌دادند.
این عضو شورای شهر یاسوج با اشاره به اینکه برخی از اعضای شورا در هنگام انتخابات شعار با مردم بودن دادند ولی در نشست‌های شورا غیاب هستند، بیان کرد: انتظار می‌رود در پایان سال هیئت رئیسه لیست حضور و غیاب اعضای شورا را منتشر کند.
کیوان آشنا دیگر عضو شورای شهر یاسوج در این نشست به دفاع از عملکرد عمرانی مدیریت شهری پرداخت و گفت: با دست خالی کارهای بزرگی از جمله پل چهارم بشار، آغاز عملیات اجرایی خیابان 45 متری به طول 5 کیلومتر، اتصال شهرک جوشکاران به پل امامزاده مختار، تعیمر و روکش آسفالت معابر و احداث کانال آب‌های سطحی انجام شده است.


کد مطلب: 400700

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400700/کار-بزرگ-عجیب-شهرداری-یاسوج-نظر-عضو-شورا-پشت-پرده-مخالفت-یک-پروژه-روشن

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1