تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب : ۴۰۰۶۹۸
شهردار یاسوج مطرح کرد

شناسایی ۸۰۰ خودروی وانت‌بار میوه‌فروش در یاسوج

۰
شناسایی ۸۰۰ خودروی وانت‌بار میوه‌فروش در یاسوج
کبنا ؛تشریح آخرین وضعیت پروژه پل چهارم شهر یاسوج/ آغاز عملیات اجرای اتصال بلوار رجا به پل چهارم  تشریح آخرین وضعیت پروژه پل چهارم شهر یاسوج/ آغاز عملیات اجرای اتصال بلوار رجا به پل چهارم
 سرپرست معاونت عمرانی و امور زیربنایی شهرداری یاسوج گفت: عملیات اجرایی پل چهارم بشار با شتاب خوبی در حال اجراست.
سالم نوروزی با بیان اینکه عملیات اجرایی پل چهارم بشار که پس از چند وقفه طولانی و تعطیلی یکساله از زمان ورود دکتر مقدم به شهرداری یاسوج مجدداً از سر گرفته شد، تصریح کرد: عملیات ساخت پایه‌های پل تمام شده است.
 نوروزی ادامه داد: هم اکنون عرشه پل در کارگاه مجهزی در شهر قزوین در حال ساخت است.
 وی ابراز کرد: میزان پیشرفت فیزیکی پل چهارم قریب به 80 درصد است که با اتمام ساخت عرشه و نصب آن تکمیل می‌گردد.
 سرپرست معاونت عمرانی و امور زیربنایی شهرداری یاسوج خاطرنشان کرد: عملیات اتصال بلوار رجاء به پل چهارم نیز در قالب 25 درصد به پیمانکار ابلاغ شده است و کار از سوی پیمانکار آغاز شده است.
 نوروزی با اشاره به نشست مشترک شهردار، رئیس و نائب رئیس شورای شهر با پیمانکار و مشاور پروژه بیان داشت: خوشبختانه همت و همدلی خوبی برای اجرای این پروژه مهم شهری وجود دارد و تصمیمات خوبی در این نشست گرفته شد.
 وی در خصوص فاز دوم پروژه و اتصال آن به جاده سروک بیان داشت: برای ادامه مسیر گزینه‌هایی در دست اقدام است که با هماهنگی مشاور طرح و دفتر فنی استان و تصویب طرح فاز دوم پروزه نیز بزودی شروع خواهد شد.
 سالم نوروزی ابراز امیدواری کرد با اجرای این پروژه بخشی از مشکلات ترافیکی شهر یاسوج کاهش پیدا کند.
 
  شناسایی ۸۰۰ خودروی وانت بار میوه فروش/ لزوم ایجاد محدودیت ترافیکی شناسایی ۸۰۰ خودروی وانت بار میوه فروش/ لزوم ایجاد محدودیت ترافیکی
 شهردار یاسوج از شناسایی ۸۰۰ خودروی وانت بار میوه فروش در شهر یاسوج با هدف ساماندهی خبر داد.
 نستهن مقدم در نشست شورای ترافیک استان افزود: ساماندهی وانت بارهای میوه فروش در شهر یاسوج اجرایی شده است اما تخلفات زیادی مانند خروج از جایگاه ساماندهی رقم خورده که عزم بیشتری برای رفع این مشکلات نیاز است.
 مقدم با بیان اینکه بیش از ۳۰ درصد وانت‌های میوه فروش در شهر یاسوج فاقد پلاک‌اند، ابراز داشت: دستور قضایی محکم‌تر و همکاری بهتر دستگاه‌های متولی برای تحقق ساماندهی این موارد مورد تاکید است.
 شهردار یاسوج گفت: دغدغه حقوق شهروندی، ساماندهی هرچه سریع‌تر این وانت بارها را طلب می‌کند.
 وی افزود: با هدف ساماندهی ترافیکی، سازه‌های موقت امحا و جمع آوری شده است و هدف اصلی ما پوشش وانت بارها در قالب جایگاه ویژه است و این موضوع می‌طلبد که شهرداری، فرمانداری و راهنمایی و رانندگی همکاری بهتری برای رفع مشکلات داشته باشند.
 مقدم خاطرنشان کرد: این موضوع یک معضل ترافیکی است و در کنار آن برای میوه فروش‌های رسمی نیز دغدغه‌هایی ایجاد کرده است.
 وی افزود: باید مسئله وانت بارها را مدیریت کنیم.
 شهردار یاسوج با تاکید بر اینکه مشکلات ترافیکی تنها با ایجاد پارکینگ حل نمی‌شود، گفت: بسیاری از این موارد با ایجاد محدودیت‌های ترافیکی با نگاه کارشناسی شده قابل حل است.
 
 
نرخ خدمات ناوگان حمل و نقل بار در یاسوج اعلام شد نرخ خدمات ناوگان حمل و نقل بار در یاسوج اعلام شد
  سرپرست سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری یاسوج با اعلام نرخ نامه خدمات ناوگان حمل و نقل بار در یاسوج و حومه گفت: شرکت‌های باربری شناسایی و ساماندهی می‌شوند.
ضرغام خلقی‌پور اظهار داشت: جابه‌جایی بار در سامانه حمل و نقل درون شهری از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و نقش آن در شکوفایی و توسعه اقتصادی شهری کتمان ناپذیر است با این وجود این سازمان در راستای بهبود وضعیت حمل و نقل و براساس دستورالعمل مراجع ذیصلاح شرکت‌های باربری را شناسایی و در حال ساماندهی آن‌ها است.
 وی با تاکید بر ضرورت تشکیل بانک اطلاعاتی فعالان بخش حمل و نقل و شرکت‌های باربری درون شهری عنوان کرد: سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری یاسوج برای شرکت‌های باربری شناسایی شده، اقدام به صدور پروانه فعالیت کرده است.
 خلقی‌پور ابراز کرد: نرخ نامه خدمات حمل و نقل و بار درون شهری و حومه یاسوج بر اساس رسته‌های وانت بار با ظرفیت مجاز یک تن، دو تن، کامیونت با ظرفیت 3 تن، انواع خاور با ظرفیت مجاز 5 تن و کامیون از 6 تن به بالا، پیک موتوری، یدک‌کش و... تقسیم بندی شده است.
 سرپرست سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری یاسوج با اشاره به نرخ مصوب شده، ادامه داد: نرخ کرایه وانت پیکان تا شعاع 10 کیلومتری 15 هزار تومان، تا 20 کیلومتر 20 هزار تومان و تا 25 کیلومتر 25 هزار تومان است.
 خلقی پور با بیان اینکه نرخ کرایه وانت نیسان تا شعاع 10 کیلومتر 20 هزار تومان، 20 کیلومتر 30 هزار تومان و 25 کیلومتر 35 هزار تومان است، تصریح کرد: ایسوزو سه تن و ماشین‌های مشابه تا شعاع 10 کیلومتر 30 هزار تومان، تا شعاع 20 کیلومتر 40 هزار تومان و تا 25 کیلومتری 45 هزار تومان است.
 وی با بیان اینکه نرخ کرایه 5 تن تا شعاع 10 کیلومتری 40 هزار تومان، 20 کیلومتری 50 هزار تومان و 25 کیلومتر 55 هزار تومان است، افزود: کرایه بنز 10 تن به ازای هر تن تا شعاع 35 کیلومتری 6 هزار و 600 تومان، یدک کش در محدوده خدمات شهری 40 هزار تومان، پیک موتوری از مرکز شهر تا شعاع 10 کیلومتری هر سرویس 2 هزار و 400 تومان است.
 
 
آسفالت کمربندی بلوار عدل به پل سوم بشار
شهردار یاسوج از شروع عملیات آسفالت پروژه اتصال کمربندی بلوار عدل به پل سوم بشار خبر داد.
نستهن مقدم با اعلام این خبر بیان داشت: عملیات اجرایی جاده کمربندی یاسوج از حدفاصل گلزار شهدا تا پل سوم بشار در حال اجراست.
 وی بیان داشت: این محور به طول یکهزار و 500 متر و با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال اجرا می‌شود.
 مقدم بیان کرد: هم اکنون عملیات آسفالت این معبر در حال اجراست.
 شهردار یاسوج عنوان کرد: با بهره‌برداری از این باند مشکل ترافیک شهری و تسهیل در عبور و مرور شهروندان و مسافران به نحو چشمگیری کاهش پیدا می‌کند و دسترسی ایمن به پل سوم بشار فراهم می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1