تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب : ۴۰۰۶۹۷
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد:

یادواره‌های شهدا به صورت طایفه‌ای برگزار نشود

۰
یادواره‌های شهدا به صورت طایفه‌ای برگزار نشود
کبنا ؛سیدمنصور موسوی بعد از ظهر امروز در نشست شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر بهره‌برداری مؤثر از گلزارهای مطهر شهدا به عنوان مراکز فرهنگی ماندگار، اظهار داشت: برگزاری برخی جلسات شورای اداری استان، تودیع و معارفه مدیران و کارگاه‌های آموزشی مربوط به آسیب‌های اجتماعی از برنامه‌هایی است که می‌توان به منظور اثربخشی بیشتر در گلزارهای شهدا برگزار کرد.
وی افزود: تفاهم‌نامه اجرایی بین بنیاد شهید و امور ایثارگران و سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به منظور ساماندهی کنگره‌ها، یادواره‌ها و یادمان‌های شهدا در راستای برگزاری مراسمات در شأن شهدا با مشارکت نهادها و عموم مردم منعقد شده است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد گفت: برگزاری یادواره‌ها و مناسبت‌های مختلف مربوط به شهدا با همکاری بنیاد شهید و سپاه و با همکاری فرمانداری‌ها از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.
موسوی با بیان اینکه در برگزاری یادواره‌ها تلاش می‌شود مناطق محروم و کمتر دیده شده در اولویت قرار گیرند، عنوان کرد: پیشنهاد می‌شود هیچ دستگاهی بدون هماهنگی با بنیاد شهید و سپاه حق برگزاری یادواره را نداشته باشد.
وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد جهت مشارکت حداکثری مردم در برنامه‌های جدید و جوان پسند و ارزشی در یادواره‌ها اجرایی می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد خواستار عدم برگزاری یادواره‌های شهدا به صورت طایفه‌ای و ایلی و عدم برگزاری پشت سر هم و تکراری یادواره‌های شهدا شد.
موسوی گفت: یادواره‌های شهدا باید به صورت موضوعی و آرمانی با نگاه عدالت‌محوری، سبک زندگی ایرانی-اسلامی، سبک زندگی شهدا و با هدف توانمندسازی جامعه ایثارگری برگزار شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1