تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۰
کد مطلب : ۴۰۰۶۹۴
در نشست شورای شهر یاسوج مطرح شد

اکبری: تاجگردون در انتخاب شهردار یاسوج دخالتی نداشت / دهراب‌پور خود باید پاسخگو باشد

۴
۰
اکبری: تاجگردون در انتخاب شهردار یاسوج دخالتی نداشت / دهراب‌پور خود باید پاسخگو باشد
کبنا ؛ سید هدایت اکبری بعد از ظهر در نشست شورای شهر یاسوج که در محل این شورا برگزار شد، اظهار کرد: تمامی اعضای شورای شهر با سرمایه گذاری در پارک جنگلی به شرط دیده شدن حق مردم موافق بوده ولی یکی از اعضای شورای شهر در نشست جمعی از جوانان با استاندار خلاف نظر گذشته خود را بیان کرده است.
 
وی با اشاره به اینکه یک بام و دو هوا با اخلاق سازگار نیست، عنوان کرد: اعضای شورای شهر با نظر آیت الله ملک حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر سرمایه گذاری در پارک جنگلی به شرط لحاظ شدن حق و حقوق مردم موافق هستند.
 رئیس شورای شهر یاسوج افزود: اما بر خلاف همه اعضای شورا؛ آقای نگین‌تاجی عضو شورا دو موضع جداگانه گرفته یکی این که با همه اعضای شورای شهر همراه بوده و دیگر این که در جلسه با استاندار چیز دیگری گفته و خواستار ورود استاندار به قضیه شده است.
اکبری با ابراز گلایه از برخی اعضای شورای شهر یاسوج که از عملکرد 10 ماهه مدیریت شهری انتقاد می‌کنند، ابراز کرد: این افراد باید پاسخگوی عملکرد خود باشند زیرا خود باید کارهای انجام شده که به نوعی دخیل بوده را ارزیابی کند.
 رئیس شورای شهر یاسوج با تشریح برخی از کارهای صورت گرفته در مدت 10 ماهه فعالیت شهرداری دور پنجم افزود: 600 متر از باند برگشت ورودی پل سوم بشار آماده قیرپاشی و بهره برداری است.
 اکبری با اشاره به اینکه یکی از اعضای شورای شهر طی مصاحبه‌ای شهردار یاسوج را منتخب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه دانسته که این موضوع جای تعجب دارد، بیان کرد: نستهن مقدم با رای 6 عضو شورای شهر و در غیاب یک عضو دیگر به عنوان شهردار انتخاب شد و کسی از بیرون دخالت نداشته است. نه با تاجگردون تماس داریم و نه او با ما ارتباط دارد و نه تاجگردون به خود اجازه می‌دهد که در کار شهر یاسوج دخالت کند.
وی با بیان اینکه اعضای شورای شهر «نستهن مقدم»  را در بین افراد مطرح برای شهردار شدن بهتر از سایر گزینه‌ها دانست و افزود: طرح این مسئله که افرادی در بیرون برای شورای شهر نسخه می‌نویسند به نوعی توهین به اعضای شورا است.
 اکبری تاکید کرد: بدون حاشیه سازی دنبال کار مردم هستیم تا بلکه بتوانیم با تقویت زیرساخت‌ها رضایت آنان را به دست آوریم به گونه‌ای که هم اکنون شهر یاسوج به طور کامل آماده میزبانی از گردشگران و مسافران عید فطر است.
 وی با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر در کمیسیون‌های مختلف عضویت دارند، تصریح کرد: فرشاد نگین تاجی خودش تمایلی به عضویت در کمیسیون‌ها نداشت و گر نه ما پیشنهاد نایب رئیس کمیسیونی عمران را به وی دادیم.
 اکبری اظهار داشت: در نیت ما نیست برخی از اعضای شورای شهر را به حاشیه ببریم در حالی رد پای برخی از اعضای شورای شهر در معارضات خیابان 45 متری دیده می‌شود.
 رئیس شورای شهر یاسوج با اشاره به اینکه طرح موضوع اقلیت و اکثریت در شورای شهر توسط دوستانی که هم اکنون خود را اقلیت می‌دانند پایه ریزی شد، بیان کرد: روزهای اول بعد از انتخابات هرکاری کردیم قبول نکردند روی یک میز بنشینیم و به یک جمع بندی واحد برسیم.
 اکبری گفت: هیچ کدام از اعضای شورای شهر یاسوج حق دخالت در امور اجرایی شهرداری از جمله عزل و نصب‌ها را ندارند و اگر جایی انحرافی دیده شد با طرح در هیئت رئیسه تذکر دهید.
وی در خصوص نبود نیروهای کیفی در شهرداری یاسوج گفت: اگر نیروی کیفی در شهرداری نیست آقای دهراب‌پور باید از خودش بپرسد چرا که ایشان سه دوره در شورا بوده و باید پاسخگو باشد که چرا نیروهای غیر کیفی وارد شهرداری شده‌اند.
این عضو شورا از سایر اعضا خواست تا وارد حاشیه نشوند و در ادامه افزود: اگر با کسی بحث می‌کنیم اخلاف ارثی و ملکی نداریم.
وی به کارهایی که در شهرداری انجام شده به خصوص برای تعطیلات عید فطر افزود: همه پارک‌ها آماده هستند و نیروها در آماده‌باش به سر می‌برند و چمن‌ها هرس شده‌اند و معابر شست‌وشو شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
شهردار باید یه شهرسازی یا معمار باشه یا حتی یه کسیرکه تحصیلاتش مرتبط باشه با عمران و آبادی نه کشاورزی واقعا تمام کسایی که توی شهرداری مشغول کارند از نگهبان درب وردی گرفته تا خود درب رییس همه انگار مغز متفکروووو شهردارن واسه خودشون یه جوری لقب مهندس مهندس رو به یدک میکشن انگار که ته انگار...
Netherlands
آقاي دهراپ پور چشه زيه و پهنا
ككا كم سنگ اندازي كو آقاي مثلا ريش سفي
تام
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر سید عزیز و دوست داشتنی
زنده و پاینده باشی جناب اقای اکبری ،به بهترین نحو ممکن جواب دندان شکن ب.
تام
Iran, Islamic Republic of
درود خدا بر سید عزیز و دوست داشتنی
زنده و پاینده باشی جناب اقای اکبری ،به بهترین نحو ممکن جواب دندان شکن
.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1