تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۴۰۰۶۹۱

تیر خلاص به خناسان با انتخاب مجلسیان، تاجگردون و هاشمی

۱۳
۰
تیر خلاص به خناسان با انتخاب مجلسیان، تاجگردون و هاشمی
کبنا ؛با انتخاب مجدد تاجگردون به ریاست کمسیون برنامه‌وبودجه و انتخاب حاج عدل هاشمی به نائب رئیسی کمسیون انرژی هر چه تنگ‌نظران بافته بودند پنبه شد و همه‌ی حیلت‌ها نقش بر آب گردید و موج خوشحالی را برای دلسوزان استان به ارمغان آورد.
چقدر می‌تواند شیرین باشد وقتی ببینی دو تن از بهترین‌های خادم ملت در رأس بزرگ‌ترین جایگاه تصمیم‌گیری کشور قرار می‌گیرند وزین پس می‌توانند با چانه‌زنی‌های محکم‌تر و با پشتوانه اعتبارات گوناگون را سرازیر استان نمایند و به حد توان و بیشتر روند رشد توسعه را تندتر نموده و چهره محرومیت کشیده مناطق مختلف را هر چه سریع‌تر زدوده و آبادانی را به مردم صبور و مؤمن مناطق مختلف ارزانی دارند.
در رأی‌گیری مجلس برای بار دیگر حاج غلامرضا تاجگردون به‌عنوان فرد بلا منازغ بودجه در رأس هرم تصمیم‌گیری بودجه‌ای‌ مجلس قرار گرفت و ثابت شد که ایشان از جایگاهی رفیع در میان مجلسیان دارد که مجدد به وی اعتماد کرده و ریاست مهم‌ترین کمسیون مجلس را به ایشان سپرده‌اند.
از آن‌سوی حاج عدل هاشمی در همین زمان کم نمایندگی چنان خود را به مجلسیان اثبات نمود که با قاطعیت و آرای بالا ایشان را به نائب رئیسی کمسیون انرژی مجلس نشاندند تا یکی دیگر از خدمت‌گزاران و خادمین مردم برای گره‌گشایی از مشکلات عدیده گریبان گیر مردم اهرم فشاری قوی داشته و بتواند با تعامل با وزرا و معاونین آن‌ها امتیازات بیشتری را نصیب استان و حوزه نمایندگی خود نماید.
به فضل الهی این اتفاق میمون و مبارک می‌تواند برگ زرین دیگری بر اوراق شایستگی فرزندان برومند استان کهگیلویه و بویراحمد بیفزاید و زمینه را برای رشد و تعالی دیگر بزرگان مهیا نماید اگر دست در دست هم به فکر آبادانی استان محروممان باشیم از حواشی حول محور این دو بزرگوار بپرهیزیم و آن‌ها را حمایت نماییم.
از آن‌سو این دو عزیز من‌بعد درراه خدمت‌گزاری مردم گام‌ها را استوارتر و صحه صدر خود را افزوده و سینه‌های خویش را برای پذیرش نقد و انتقاد آماده نمایند به مصداق این آیه‌ی قرآنی که می‌فرماید (الم نشره لک صدرک ) بگو آیا سینه‌های شمارا گشاد نکرده‌ایم و هیچ‌گاه از مردم خویش به خاطر نقد و انتقاد دلگیر و آزرده‌خاطر نگردند.
آرزومندم همچنان که این دو عزیز به موفقیت دست‌یافته‌اند دیگر فرزندان شایسته استان که در رأس مدیریت‌های مختلف کشوری قرار دارند در مسیر خدمت‌گزاری پله‌های ترقی را روزبه‌روز بیشتر طی نموده و کشتی موفقیت‌ها هیچ‌گاه از حرکت بازنایستد و آن‌ها را همواره در اوج اقتدار و شکوفایی نگه دارد انشالله.
سید قربانعلی موسوی شیرازی روزنامه‌نگار و فعال فرهنگی رسانه‌ای چرام
 
نام شما

آدرس ايميل شما

ذوق مرگ
Iran, Islamic Republic of
.ت معلومه خیلی ذو.ی.اگر تو از پشت پرده مجلس خبر نداری،ما خبر داریم .
حسین
چه قدرقهرمان پروری می کنید. نایب رییس دوم کمیسیون .اسطوره سازی نکنید
دشمن فرضی
Spain
یا دچار ت.ه شده اید و یا برای بازار گرمی جنگ زرگری راه انداخته ای. برادر عزیز و سید بزرگوار! دو نماینده شهرستانهای استانمان رییس و نائب ریس دو کمیسیون بزرگ و مهم شده اند.این برای همه ی ما مایه مباهات و سربلندی است. اما این چه مقاله ای است که تدوین نموده اید تیرزهرآگین یعنی چه!!! دست بردارید از این فضاسازی های تصنعی و ساختگی.
عضنفر
Iran, Islamic Republic of
نائب رئيس دوم يعني علي البدل =هيچ
اقبال
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا فعال فرهنگی به این اسم نداشتیم.
لطفا نوع فعالیت خود را بفرمایید.
چون واقعا فرهنگ مظلوم است.هرکسی قلم بدست گرفت میگوید من فعال فرهنگی هستم.
اقبال
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا فعال فرهنگی به این اسم نداشتیم.
لطفا نوع فعالیت خود را بفرمایید.
چون واقعا فرهنگ مظلوم است.هرکسی قلم بدست گرفت میگوید من فعال فرهنگی هستم.
عشقم کهگیلویه بزرگ
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای کمایی مدیر و مسئول سایت کبنا نیوز

لطفاً در انتشار مقالات و یادداشت های ارسالی دقت و توجه بیشتری داشته باشید..
پس خواهشاً برای ارزش سایت خود در انتشار دقت بیشتری داشته باشید

با تشکر فراوان
موفق باشید
United States
درضعیف ترین. ترین مجلس تاریخ،پست گرفتن افتخارکه نیست .ودراقتصادی که دلارش شده ۷تومن،سکه دوونیم،بایدبه کسی که بودجه بسته نشان لیاقت داد.
چرام
Iran, Islamic Republic of
شیرازی یک محله در آخر شهرک چرام است این محله را مردم چرام میشناسند ...... این آقا را میشناسیم این دفعه چیزی نمیگوییم خودت بس کن
جواب .
Iran, Islamic Republic of
کدوم .سری بهت وعده سر خرمن داده که اینقدر. می‌کنی هم.
Iran, Islamic Republic of
کبنانوز متاسفم برات.مطلب مستند بعضی ها رو نمی زنی،عوضش مطالب.ر رو در اولین لحظه،تیتر اول اخبارت میکنی.کمایی برات متاسفم
ق.
Iran, Islamic Republic of
.من با نام خانوادگیش یه کم مشکل دارم.اگر شیرازی هستی،پس چرام چکار می کنی و باز اگر شیرازی هستی،به تو چه که در مورد تاج و عدل نظر مینی.بگیر بش.وعده چی بهت داده که اینقدر. رو به سینه می زنی؟!
لیشتری
Italy
خدایا به کسانی که همه چیز را برای مردم میخواهند عزت و سلامتی عطا می نمایید و هرگز از محبت لایزال خود بی نصیبش نخواهد کرد و دکتر ما تا به امروز تلاش نمود ه و امروز منزلت خواهد دید برکه چشم حسودان که نتوانند موفقیت و پیشرفت شایسته فرزندان دیارمان را ببیند
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1