کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تیر خلاص به خناسان با انتخاب مجلسیان، تاجگردون و هاشمی

22 خرداد 1397 ساعت 13:29

چه بسیار تیر زهرآگین که از جانب خناسان و تنگ‌نظران به‌سوی دو فرزند برومند استان از ترکش آن‌ها خارج و به یاری پروردگار به سنگ خورد و حیله‌های از سر بغض و کینه به خودشان برگشت و خداوند چنان کرد که تصورش را هم نمی‌کردند.


با انتخاب مجدد تاجگردون به ریاست کمسیون برنامه‌وبودجه و انتخاب حاج عدل هاشمی به نائب رئیسی کمسیون انرژی هر چه تنگ‌نظران بافته بودند پنبه شد و همه‌ی حیلت‌ها نقش بر آب گردید و موج خوشحالی را برای دلسوزان استان به ارمغان آورد.
چقدر می‌تواند شیرین باشد وقتی ببینی دو تن از بهترین‌های خادم ملت در رأس بزرگ‌ترین جایگاه تصمیم‌گیری کشور قرار می‌گیرند وزین پس می‌توانند با چانه‌زنی‌های محکم‌تر و با پشتوانه اعتبارات گوناگون را سرازیر استان نمایند و به حد توان و بیشتر روند رشد توسعه را تندتر نموده و چهره محرومیت کشیده مناطق مختلف را هر چه سریع‌تر زدوده و آبادانی را به مردم صبور و مؤمن مناطق مختلف ارزانی دارند.
در رأی‌گیری مجلس برای بار دیگر حاج غلامرضا تاجگردون به‌عنوان فرد بلا منازغ بودجه در رأس هرم تصمیم‌گیری بودجه‌ای‌ مجلس قرار گرفت و ثابت شد که ایشان از جایگاهی رفیع در میان مجلسیان دارد که مجدد به وی اعتماد کرده و ریاست مهم‌ترین کمسیون مجلس را به ایشان سپرده‌اند.
از آن‌سوی حاج عدل هاشمی در همین زمان کم نمایندگی چنان خود را به مجلسیان اثبات نمود که با قاطعیت و آرای بالا ایشان را به نائب رئیسی کمسیون انرژی مجلس نشاندند تا یکی دیگر از خدمت‌گزاران و خادمین مردم برای گره‌گشایی از مشکلات عدیده گریبان گیر مردم اهرم فشاری قوی داشته و بتواند با تعامل با وزرا و معاونین آن‌ها امتیازات بیشتری را نصیب استان و حوزه نمایندگی خود نماید.
به فضل الهی این اتفاق میمون و مبارک می‌تواند برگ زرین دیگری بر اوراق شایستگی فرزندان برومند استان کهگیلویه و بویراحمد بیفزاید و زمینه را برای رشد و تعالی دیگر بزرگان مهیا نماید اگر دست در دست هم به فکر آبادانی استان محروممان باشیم از حواشی حول محور این دو بزرگوار بپرهیزیم و آن‌ها را حمایت نماییم.
از آن‌سو این دو عزیز من‌بعد درراه خدمت‌گزاری مردم گام‌ها را استوارتر و صحه صدر خود را افزوده و سینه‌های خویش را برای پذیرش نقد و انتقاد آماده نمایند به مصداق این آیه‌ی قرآنی که می‌فرماید (الم نشره لک صدرک ) بگو آیا سینه‌های شمارا گشاد نکرده‌ایم و هیچ‌گاه از مردم خویش به خاطر نقد و انتقاد دلگیر و آزرده‌خاطر نگردند.
آرزومندم همچنان که این دو عزیز به موفقیت دست‌یافته‌اند دیگر فرزندان شایسته استان که در رأس مدیریت‌های مختلف کشوری قرار دارند در مسیر خدمت‌گزاری پله‌های ترقی را روزبه‌روز بیشتر طی نموده و کشتی موفقیت‌ها هیچ‌گاه از حرکت بازنایستد و آن‌ها را همواره در اوج اقتدار و شکوفایی نگه دارد انشالله.
سید قربانعلی موسوی شیرازی روزنامه‌نگار و فعال فرهنگی رسانه‌ای چرام
 


کد مطلب: 400691

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400691/تیر-خلاص-خناسان-انتخاب-مجلسیان-تاجگردون-هاشمی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1