کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در شورای ترافیک مطرح شد

دستور ضرب العجلی فرماندار بویراحمد/ یاسوج در تصرف دستفروشان

22 خرداد 1397 ساعت 11:33

​​​​​​​فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: هیچ کس اجازه ندارد به خاطر منافع شخصی آسایش سایرین را نادیده بگیرد و رفتارهای اجتماعی تا زمانی قابل تحمل است که شهروند حق و حقوق خود را رعایت کنند.


شاهرخ کناری در جلسه اضطراری کمیته ویژه رفع موانع ترافیکی شهر یاسوج که به منظور بررسی وضعیت خیابانهای پرتردد و معابر اصلی مرکز استان در محل فرمانداری بویراحمد برگزار شد، با ابراز نگرانی از وضعیت موجود بیان داشت: متأسفانه جلسات متعدد و بی شماری در این خصوص برگزار شد ولی مثمرثمر نبوده است و خیابان‌های شهر یاسوج روز به روز وضعیت نامناسب‌تری پیدا می‌کنند.
فرماندار بویراحمد از ممنوعیت توقف خودروهای دست فروش در خیابان‌های پرتردد و معابر اصلی شهر یاسوج خبر داد و گفت: وانت‌های میوه فروش دست فروشان خیابانی معمولاً در نقاط شلوغ شهر در کنار خیابان‌ها پارک می‌کنند که سبب ایجاد ترافیک و نارضایتی مردم شده است.
فرماندار بویراحمد با بیان اینکه محور ورودی شهر یاسوج از پلیس راه شیراز به سمت پل بشار به صورت رفت و برگشت، مسیر پل بشار تا میدان امام حسین به صورت رفت و برگشت، خیابان ۶۰ متری تا میدان انقلاب، بلوار بویراحمد، بلوار عدل، خیابان اصلی شهر از میدان شهدای ارتش به سمت میدان جهاد، بلوار منتهی به جاده سی سخت و بلوار منتهی به جاده اصفهان به عنوان معابر اصلی شهر هستند که توقف و تصرف خودروهای میوه فروش و دستفروشان باعث ایجاد بار ترافیکی در مرکز استان شده است.
رئیس کمیته ویژه رفع موانع ترافیکی شهر یاسوج دستور داد با حمایت و پشتیبانی قضایی و انتظامی، واحد اجرائیات و سد معبر شهرداری در اسرع وقت نسبت به جمع‌آوری و ساماندهی دستفروشان و خودروهای میوه فروش در سطح معابر و خیابان‌های پرتردد شهر یاسوج اقدام نماید.
فرماندار بویراحمد با بیان اینکه سد معبر باعث نازیبایی و آشفتگی سیمای شهری و مانع استفاده عموم از معابر می‌شود، گفت: برنامه ریزی برای ساماندهی این قشر از افراد که در پی کسب روزی هستند بلندترین گام برای مقابله با این مشکل است وباید تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.
رئیس شورای تامین شهرستان بویراحمد افزود: هیچ کس اجازه ندارد به خاطر منافع شخصی آسایش سایرین را نادیده بگیرد و رفتارهای اجتماعی تا زمانی قابل تحمل است که شهروند حق و حقوق خود را رعایت کنند.


کد مطلب: 400680

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400680/دستور-ضرب-العجلی-فرماندار-بویراحمد-یاسوج-تصرف-دستفروشان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1