تاریخ انتشار
سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب : ۴۰۰۶۸۰
در شورای ترافیک مطرح شد

دستور ضرب العجلی فرماندار بویراحمد/ یاسوج در تصرف دستفروشان

۴
۱
دستور ضرب العجلی فرماندار بویراحمد/ یاسوج در تصرف دستفروشان
کبنا ؛شاهرخ کناری در جلسه اضطراری کمیته ویژه رفع موانع ترافیکی شهر یاسوج که به منظور بررسی وضعیت خیابانهای پرتردد و معابر اصلی مرکز استان در محل فرمانداری بویراحمد برگزار شد، با ابراز نگرانی از وضعیت موجود بیان داشت: متأسفانه جلسات متعدد و بی شماری در این خصوص برگزار شد ولی مثمرثمر نبوده است و خیابان‌های شهر یاسوج روز به روز وضعیت نامناسب‌تری پیدا می‌کنند.
فرماندار بویراحمد از ممنوعیت توقف خودروهای دست فروش در خیابان‌های پرتردد و معابر اصلی شهر یاسوج خبر داد و گفت: وانت‌های میوه فروش دست فروشان خیابانی معمولاً در نقاط شلوغ شهر در کنار خیابان‌ها پارک می‌کنند که سبب ایجاد ترافیک و نارضایتی مردم شده است.
فرماندار بویراحمد با بیان اینکه محور ورودی شهر یاسوج از پلیس راه شیراز به سمت پل بشار به صورت رفت و برگشت، مسیر پل بشار تا میدان امام حسین به صورت رفت و برگشت، خیابان ۶۰ متری تا میدان انقلاب، بلوار بویراحمد، بلوار عدل، خیابان اصلی شهر از میدان شهدای ارتش به سمت میدان جهاد، بلوار منتهی به جاده سی سخت و بلوار منتهی به جاده اصفهان به عنوان معابر اصلی شهر هستند که توقف و تصرف خودروهای میوه فروش و دستفروشان باعث ایجاد بار ترافیکی در مرکز استان شده است.
رئیس کمیته ویژه رفع موانع ترافیکی شهر یاسوج دستور داد با حمایت و پشتیبانی قضایی و انتظامی، واحد اجرائیات و سد معبر شهرداری در اسرع وقت نسبت به جمع‌آوری و ساماندهی دستفروشان و خودروهای میوه فروش در سطح معابر و خیابان‌های پرتردد شهر یاسوج اقدام نماید.
فرماندار بویراحمد با بیان اینکه سد معبر باعث نازیبایی و آشفتگی سیمای شهری و مانع استفاده عموم از معابر می‌شود، گفت: برنامه ریزی برای ساماندهی این قشر از افراد که در پی کسب روزی هستند بلندترین گام برای مقابله با این مشکل است وباید تمهیدات لازم در نظر گرفته شود.
رئیس شورای تامین شهرستان بویراحمد افزود: هیچ کس اجازه ندارد به خاطر منافع شخصی آسایش سایرین را نادیده بگیرد و رفتارهای اجتماعی تا زمانی قابل تحمل است که شهروند حق و حقوق خود را رعایت کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

ممو
Iran, Islamic Republic of
خب اقای کناری که چی
خودت هم فرمودی که جلسات زیادی برگزار شد بقیه جلسات هم دقیقا مثل همین جلسه ات بوده ببین خروجی چی داشتی
با جلسه کار حل نمیشه که؟
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
. حرکات . روزی می رسد به دست همین دست فروشان .چطور شماها حق دارین فامیلتون تو ادارات به کار بگیرید ما حق نداریم کار کنیم؟ ضربه ای که نیروی ب.ا در ادرات به کار گرفتین به. وارد می کنند بیشتر است یا دست فروشان؟. بدانند که اگر جلو اقدامات اقای . گرفته نشه . خواهد شد چطور مدیران اینا در خدمات رسانی به مردم پارتی بازی می کنند کسی چیزی نمیگه؟
شما ها فقط دنبال چنتا دست فروش هستین؟
شماها قانون را رعایت کنید دست فروشان هم رعایت می کنند
گارمند
Iran, Islamic Republic of
جناب فرماندارسلام این اولین واخرین جلسه شما و شهردار نیست فکر نمی گنم این معظل را حل گنید چون بارها شهرداذر محترم اعلام کرد سروسامان داده ایم خبری نبود تنها کسی می تواند. اینهارا جمع گند یگان ویژه نیروی انتظامی است که انها را به پارکینگ انتقال دهند البته باید اول جایی برای انها مشخص شود
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای فرماندار روزانه خودش هم سفارش دوستانش را می کند می خواهد برای اشتغال دست فروشان چکا ر کند اگر جمع اوری شوند
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1