کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

دبیر کمیسیون نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان مطرح کرد

دستگیری ۱۸ زن متهم به قاچاق در کهگیلویه و بویراحمد

21 خرداد 1397 ساعت 22:28

دبیر کمیسیون هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی دو ماه سال جاری، ۱۸ زن متهم در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز دستگیر شدند.


حسین بهمنی امروز دوشنبه در نشست ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، اظهار کرد: طی دوماهه سال جاری ۴۱۸ متهم در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز دستگیر شدند، که از این تعداد ۴۰۰ نفر را مردان و ۱۸ نفر را زنان تشکیل می‌دادند.
بهمنی ابراز داشت: همچنین در مدت‌زمان دوماهه سال گذشته ۳۱۸ مرد و ۱۵ زن به دلیل قاچاق کالا و ارز دستگیر شدند.
بهمنی بابیان اینکه ۱۱۴ خودرو طی دوماهه سال جاری در حوزه قاچاق کالا و ارز توقیف‌شده‌اند، اظهار داشت: این تعداد در مدت‌زمان مشابه سال قبل ۱۲۳ دستگاه بود.
بهمنی با اشاره به ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق و ارز در دوماهه اخیر، عنوان داشت: طی دوماهه سال جاری ۵۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کشف شد که ارزش ریالی این میزان در سال گذشته ۴۸ میلیارد ریال بود.
دبیر کمیسیون هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان به مقایسه آماری سال ۹۶ و ۹۵ حوزه قاچاق کالا و ارز پرداخت و بیان داشت: ۳۶۷ میلیارد ریال ارزش ریالی مجموع کشفیات سال ۹۶ حوزه کالا و ارز استان بود و این در حالی است که این میزان در سال ۹۵، ۲۴۱ میلیارد ریال بوده است.
وی از توقیف ۸۱۳ خودرو در سال ۹۶ باهدف مبارزه با قاچاق کالا و ارز در استان خبر داد و گفت: تعداد خودروهای توقیفی این حوزه در سال ۹۵، ۶۸۳ مورد بوده است.
بهمنی تعداد کل متهمین دستگیرشده حوزه قاچاق کالا و ارز استان در سال گذشته را 2 هزار و 323 نفر عنوان کرد و گفت: این تعداد در سال ۹۵، ۱۷۵۶ نفر بوده است.
بهمنی از تشکیل هزار و 922 پرونده در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز طی سال گذشته خبر داد و گفت: تعداد پرونده‌ها در مدت‌زمان مشابه در سال ۹۵، هزار و 840 مورد بود.
وی افزود: تعداد باندهای متلاشی‌شده در حوزه قاچاق کالا و ارز طی سال‌های ۹۵ و ۹۶ شش باند در هرسال است.


کد مطلب: 400669

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400669/دستگیری-۱۸-زن-متهم-قاچاق-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1