تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب : ۴۰۰۶۶۳
در جلسه ستاد خدمات سفرمطرح شد

آمادگی شهرستان بویراحمد برای استقبال از گردشگران/پاکسازی معابر و ورودی های شهر یاسوج

۱
آمادگی شهرستان بویراحمد برای استقبال از گردشگران/پاکسازی معابر و ورودی های شهر یاسوج
کبنا ؛فرماندار بویراحمد در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان بویراحمد که صبح امروز با حضور مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان، شهرداران، بخشداران و اعضای ستاد در محل سالن جلسات فرمانداری بویراحمد برگزار شد، ضمن تبریک پیشاپیش عید فطر، اظهارداشت: با توجه به تعطیلات پیش رو برنامه ریزی برای استقبال از گردشگران و ارائه تمهیدات لازم جهت ساماندهی طرح محور گردشگری تنگ مهریان و باغات آبشار یاسوج ضروری به نظر می رسد.
شاهرخ کناری گفت کمیته های چندگانه ستاد خدمات سفر با تعامل و هم افزایی بین دستگاهی آماده خدمت رسانی به مسافران خواهند بود .
رئیس ستادخدمات سفر شهرستان بویراحمد عنوان کرد: مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد همواره به خاطر شرایط خاص اقلیمی و ظرفیت‌های بالای گردشگری مورد استقبال گردشگران قرار گرفته است.
رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان گفت : بویراحمد بعنوان شهرستان برگزیده در خدمات سفر توسط دستگاه های ذیربط ارزیابی شده است؛ لذا انتظار می‌رود با برنامه‌ریزی و ارائه بهترین راهکارها برای خدمات مناسب‌تر به مسافران، همه دستگاه های عضوستاد خدمات سفر به جد پای کار باشند.
کناری از تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز تعطیلات و مسافران خبر داد و گفت: گوشت قرمز، برنج، ۱۶۰ تن آرد مازاد مورد نیاز نانوایی ها، ۱۰۰ تن مرغ منجمد کیلویی شش هزار و ۲۰۰ تومان برای تعطیلات پیش بینی شده است.
فرماندار مرکز استان گفت یکی از معضلاتی که در سالهای قبل در تعطیلات دامنگیر ستاد خدمات سفر وبخصوص شهرداری می شد بحث سرویس بهداشتی پارک ها بود که امسال با تلاش میراث فرهنگی و گردشگری و شهرداری در این خصوص مشکلی وجود ندارد و اقدامات خوبی صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: تعداد ۴۶ چشمه بهداشتی به سرویس بهداشتی پارک اسکان یاسوج افزوده شده است.
فرماندار بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود اعلام کرد: تمام خاموشی‌های با برنامه در روز عید فطر لغو خواهد شد و دستگاه‌ها موظف هستند قطعی آب برق و گاز در روز عید فطر نداشته باشند.
فرماندار بویراحمد با بیان اینکه دستگاه‌های خودپرداز کلیه بانکها باید در روز عید فطر آماده به کار باشند، گفت: همچنین شهرداری‌ها و دهیاری‌ها موظف به پاکسازی معابر و ورودی های شهر یاسوج خواهند بود.
چند نرخی بودن برخی اقلام مورد نیاز، یکی دیگر از معضلاتی بود که فرماندار بویراحمد به آن اشاره کرد و گفت: ضرورت دارد دستگاه‌های مربوطه اقدامات نظارتی موثرتری در این خصوص داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1