کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در گفتگو با کبنا مطرح شد

اعزام دومین« تیم کوهنوردی کهگیلویه» به ارتفاعات دنا

21 خرداد 1397 ساعت 17:19

دومین تیم کوهنوردی کهگیلویه جهت جستجوی اجساد جانباختگان سانحه هوایی تهران-یاسوج،عصر امروز به ارتفاعات دنا اعزام می شوند.


دومین تیم کوهنوردی کهگیلویه جهت جستجوی اجساد جانباختگان سانحه هوایی تهران-یاسوج به ارتفاعات دنا اعزام می شوند.
سیامک محمدی ،مسول هیئت کوهنوردی کهگیلویه در گفتگو با کبنا اظهار کرد:دومین تیم کوهنوردی دهدشت شامل 5 کوهنورد عضو هیئت کوهنوردی کهگیلویه  و 6کوهنورد امداد گر عضو هلال احمر کهگیلویه ،جهت جستجوی اجساد جانباختگان سانحه هوایی تهران –یاسوج،به ارتفاعات دنا  اعزام می شوند.
سیامک محمدی عنوان کرد:اولین تیم کوهنوردی کهگیلویه با 6 عضو که  در 16 خرداد ماه  به ارتفاعات دنا جهت جستجوی اجساد جانباختگان سانحه هوایی تهران-یاسوج اعزام شده بودند به شهرستان باز گشته اند و تیم دوم نیز امروز اعزام می شوند.
به گزارش کبنا از دهدشت،با توجه اینکه مسول هیئت کوهنوردی شهرستان کهگیلویه،در گفتگوی قبلی خود با کبنا اظهار کرده بود که «وضعیت آموزشی امداد کوهستان شهرستان «صفر»است و هرچه داد می زنیم گوش شنوایی نیست،بارها با نهاد های مختلف شهرستان به ویژه فرمانداری کهگیلویه در این خصوص مکاتبه کرده ایم که بی نتیجه بوده است!».
لذا بنا بر این گزارش، امید می رود مسولان به ویژه مدیریت بحران کهگیلویه از هیئت کوهنوردی شهرستان حمایت کرده و به امر آموزش در امداد کوهستان شهرستان بها دهد تا درمواقع بحرانی  انگشت به دهان نمانند!


کد مطلب: 400662

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400662/اعزام-دومین-تیم-کوهنوردی-کهگیلویه-ارتفاعات-دنا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1