تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۸
کد مطلب : ۴۰۰۶۵۸
استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

فضای مجازی سرعت طلاق را افزایش داده است

۰
فضای مجازی سرعت طلاق را افزایش داده است
کبنا ؛علی‌محمد احمدی در جلسه شورای راهبردی جمعیت استان اظهار کرد: این برنامه در قالب طرحی پژوهش محور و بر اساس سیاست‌های کلی ۱۴ گانه مقام معظم رهبری، برنامه ششم توسعه، قوانین ابلاغی و دستور کار شورای مشورتی کشور و شاخص‌ها و ظرفیت‌های استانی تدوین گردد.
 وی تأکید کرد: در قالب این برنامه باید آسیب‌ها و مشکلات مربوطه با پیوست ایده‌ها، پیشنهادها و راهکارها در حوزه وقایع چهارگانه حیاتی توسط ثبت‌احوال و پایش جمعیتی توسط سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان انجام شود.
 احمدی ادامه داد: این برنامه با یک مطالعه علمی و با طرح در شورای راهبردی جمعیت استان اولویت‌بندی و موردبررسی نهایی قرارگرفته و به‌عنوان یک طرح پنج‌ساله وارد فاز عملیاتی شود.
 استاندار بابیان اینکه، ملاک سیاست‌های کلی در استان باید داشتن برنامه‌ای راهبردی پنج‌ساله باشد، تصریح کرد: اجرا و پیاده‌سازی فرآیند چنین برنامه‌ریزی مستلزم توسعه منابع انسانی است.
 احمدی با تأکید بااینکه در تدوین این برنامه پژوهش برای شناسایی پیش‌نیازها و ضرورت‌های ساختاری و زیرساختی موردتوجه باشد، گفت: اطلاعات پراکنده نمی‌تواند به خواسته‌های منطقی و واقعی جمعیتی جواب دهد و به اهداف و برنامه‌های شورای راهبردی جمعیت استان تحقق ببخشد.
 استاندار به دامن زدن دشمنان در فضای مجازی به ازدواج جوانان اشاره کرد و افزود: فضای مجازی به‌شدت و به شکل بسیار نادرستی به فرهنگ، مقوله و فلسفه ازدواج که یکی از ارکان مهم جمعیتی و وقایع چهارگانه حیاتی است، دامن می‌زند.
 وی ادامه داد: بااینکه دین ما به مقوله ازدواج تأکید فراوان دارد و برای آن ارزش بسیار بالایی قائل است اما به دلیل عدم تولید محتوا در فضای مجازی، دشمنان با تنوع و تکثر بالا علیه ارزش‌های ما فعالیت می‌کنند.
 احمدی یادآور شد: اگر مطالبه‌ای شود که روند افزایش و کاهش نرخ طلاق قبل و بعد از فضای مجازی بررسی گردد و اینکه از آن‌طرف چه اندازه تولید محتوا شده اما از این‌سو چه مقابله‌ای با آن صورت گرفته، آن‌وقت خواهید دید که به چه سرعتی و چه هجمه‌ای و با چه گستردگی در این خصوص از سوی دشمنان کارشده و می‌شود.
 استاندار به فرهنگ‌سازی و تلاش برای تسهیل، افزایش، تقویت و پایداری ازدواج جوانان تأکید کرد و افزود: همه دستگاه‌های اجرایی بخصوص فرهنگی استان نسبت به رفع موانع و مشکلات ازدواج جوانان و ایجاد فرصت برای اشتغال و مسکن آن‌ها تلاش کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1