کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور مسوولان:

موسایی رسماً سکان را از «ظریف» گرفت / کلید تغییرات در دانشگاه علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد چرخید

21 خرداد 1397 ساعت 10:45

با حضور سرپرست دانشگاه یاسوج، اعضای هیات رئیسه دانشگاه و جمعی از پرسنل دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، رئیس جدید این دانشگاه، رسماً فعالیت خود را آغاز کرد.


 
دکتر احمد عریان، سرپرست دانشگاه یاسوج در این نشست گفت : همه ما باید به دنبال ایجاد دانشگاهی فرهیخته باشیم و برای رسیدن به دانشگاه رشدیافته باید از حاشیه‌های آسیب‌زا دوری کنیم.
وی با ابراز تاسف از نگاه‌های موجود به دانشگاه و مسئولیت‌های دانشگاهی در استان افزود: دانشگاه، محیطی است که همواره باید از مسائل سیاسی و قومی به دور باشد و برای گزینش مدیران دانشگاهی علمی‌بودن، جوانی و پویایی فرای هر مساله دیگری باید در اولویت باشد.
سرپرست دانشگاه یاسوج خاطرنشان کرد : دانشگاه یاسوج به عنوان دانشگاه مادر استان، نقش نظارت و ارزشیابی مهمی در آموزش عالی استان دارد و از این حیث حضور یک عضو هیات علمی دانشگاه یاسوج به افزایش کیفی سطح علمی و آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی کمک خواهد کرد.
عریان تصریح کرد: اگر بخواهیم دانشگاه و مسائل دانشگاه در استان جدی گرفته‌شود نیاز به همدلی همه واحدهای دانشگاهی است.
حجت الاسلام قاسم مقدم، مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این آیین نیز با طبیعی‌دانستن این تغییرات مدیریتی گفت: ما همواره باید به دنبال تکلیف‌مداری باشیم و تغییر جایگاه‌ها نباید خللی در این هدف ایجاد کند.
عباس ظریفی، رئیس سابق دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با ارائه گزارشی از عملکرد 6 ساله خویش در این دانشگاه گفت : اگر تعامل و همدلی با دانشگاه‌ها بیشتر باشد، کارهای بزرگتری صورت خواهد گرفت.
امین موسایی، سرپرست جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با مهم‌دانستن وظیفه این دانشگاه گفت: قرار بوده و هست که این دانشگاه پل ارتباطی بین مهندسین نظری و استادکاران صنعتی باشد که از این هدف فاصله گرفته‌ایم.
وی افزود: اعتقاد دارم که اگر این دانشگاه به رسالت و ماموریت واقعی خویش بازگردد، هویت واقعی دانشگاه نمود پیدا خواهد کرد.
موسایی دانشگاه را کارخانه انسان‌سازی دانست و اظهارکرد: در یک کشور اسلامی، در کنار کارهای علمی مساله فرهنگ نیز نباید به فراموشی سپرده‌شود.
سرپرست جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر نقش نظارتی این دانشگاه اضافه کرد : کیفی‌سازی، پایش مدرسان و اهمیت‌دادن به واحدهای کارورزی از اهم برنامه‌ها خواهد بود.
 در پایان این مراسم از زحمات عباس ظریفی، رئیس سابق دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل و دکتر امین موسایی، عضو هیات علمی گروه مهندسی مکانیک دانشگاه یاسوج و دانش‌آموخته کشور آلمان، بعنوان سرپرست جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
یادآور می شود که قرار است مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد بصورت رسمی و با حضور مسئولان استانی و کشوری در آینده نزدیک برگزار شود.






 


کد مطلب: 400654

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400654/موسایی-رسما-سکان-ظریف-گرفت-کلید-تغییرات-دانشگاه-علمی-کاربردی-کهگیلویه-بویراحمد-چرخید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1