تاریخ انتشار
دوشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب : ۴۰۰۶۵۴
با حضور مسوولان:

موسایی رسماً سکان را از «ظریف» گرفت / کلید تغییرات در دانشگاه علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد چرخید

۱۱
۰
موسایی رسماً سکان را از «ظریف» گرفت / کلید تغییرات در دانشگاه علمی کاربردی کهگیلویه و بویراحمد چرخید
کبنا ؛
 
دکتر احمد عریان، سرپرست دانشگاه یاسوج در این نشست گفت : همه ما باید به دنبال ایجاد دانشگاهی فرهیخته باشیم و برای رسیدن به دانشگاه رشدیافته باید از حاشیه‌های آسیب‌زا دوری کنیم.
وی با ابراز تاسف از نگاه‌های موجود به دانشگاه و مسئولیت‌های دانشگاهی در استان افزود: دانشگاه، محیطی است که همواره باید از مسائل سیاسی و قومی به دور باشد و برای گزینش مدیران دانشگاهی علمی‌بودن، جوانی و پویایی فرای هر مساله دیگری باید در اولویت باشد.
سرپرست دانشگاه یاسوج خاطرنشان کرد : دانشگاه یاسوج به عنوان دانشگاه مادر استان، نقش نظارت و ارزشیابی مهمی در آموزش عالی استان دارد و از این حیث حضور یک عضو هیات علمی دانشگاه یاسوج به افزایش کیفی سطح علمی و آموزشی دانشگاه جامع علمی کاربردی کمک خواهد کرد.
عریان تصریح کرد: اگر بخواهیم دانشگاه و مسائل دانشگاه در استان جدی گرفته‌شود نیاز به همدلی همه واحدهای دانشگاهی است.
حجت الاسلام قاسم مقدم، مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این آیین نیز با طبیعی‌دانستن این تغییرات مدیریتی گفت: ما همواره باید به دنبال تکلیف‌مداری باشیم و تغییر جایگاه‌ها نباید خللی در این هدف ایجاد کند.
عباس ظریفی، رئیس سابق دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با ارائه گزارشی از عملکرد 6 ساله خویش در این دانشگاه گفت : اگر تعامل و همدلی با دانشگاه‌ها بیشتر باشد، کارهای بزرگتری صورت خواهد گرفت.
امین موسایی، سرپرست جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با مهم‌دانستن وظیفه این دانشگاه گفت: قرار بوده و هست که این دانشگاه پل ارتباطی بین مهندسین نظری و استادکاران صنعتی باشد که از این هدف فاصله گرفته‌ایم.
وی افزود: اعتقاد دارم که اگر این دانشگاه به رسالت و ماموریت واقعی خویش بازگردد، هویت واقعی دانشگاه نمود پیدا خواهد کرد.
موسایی دانشگاه را کارخانه انسان‌سازی دانست و اظهارکرد: در یک کشور اسلامی، در کنار کارهای علمی مساله فرهنگ نیز نباید به فراموشی سپرده‌شود.
سرپرست جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر نقش نظارتی این دانشگاه اضافه کرد : کیفی‌سازی، پایش مدرسان و اهمیت‌دادن به واحدهای کارورزی از اهم برنامه‌ها خواهد بود.
 در پایان این مراسم از زحمات عباس ظریفی، رئیس سابق دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل و دکتر امین موسایی، عضو هیات علمی گروه مهندسی مکانیک دانشگاه یاسوج و دانش‌آموخته کشور آلمان، بعنوان سرپرست جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
یادآور می شود که قرار است مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید دانشگاه جامع علمی و کاربردی استان کهگیلویه و بویراحمد بصورت رسمی و با حضور مسئولان استانی و کشوری در آینده نزدیک برگزار شود.






 
نام شما

آدرس ايميل شما

تن
Iran, Islamic Republic of
گچساران
حق التدریسی
Switzerland
بالاخره خرمشهر .
درود بر دکتر عریان
انتظار است دکتر موسایی حراست و معاونین خود را سریعتر تغییر دهد و از کارکنان اصیل علمی کاربردی استان برای این منظور استفاده نماید
Iran, Islamic Republic of
موسایی آدم باند بازی نیست بیشتر علمی است بگیر بخواب
Iran, Islamic Republic of
بدترین ظلم، ظلمی ست که بنام عدالت انجام گیرد.
امام علی ع
سلام
آ.، بدانید که این رسم دنیاست. از بهشت و جهنم که خبر ندارم ولی یقین دارم همه چی همین دنیا پس داده میشه.
نه به خاطر اینکه اومدم و دست رد به سینه ام زدین، بخاطر مسایلی که همه میدونن نه تنها من. چجوری . بودین ولی نفوذ نداشتین توی واحدهای استان بجز بقول خودتون نظارت. همه چی رو به خدا سپردم و دیدم. خدایا ممنونم که همه چی رو به چشم دیدم.
اقای . از برکناری شما خرسند نیستم ازینکه ن.ید هم همینطور. به هر حال خلایق هر چه لایق.
Iran, Islamic Republic of
به این میگن یه کار خوب واقعا
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر موسایی بنده بعنوان یه دانشجو خواهش دارم افراد دانا دلسوز باتجربه توانمند که سال ها در این مجموعه زحمت کشیدند و شناسنامه دانشگاه علمی کاریردی هستن به جایگاههای کلیدی و مهم برگردونید از خود کارمندان دانشگاه مشاوره بگیرید براتون توضیح خواهند داد چه کسانی در آن حق حقوقشون را ظریفی ضایع کرد
Iran, Islamic Republic of
هیچ حقی را دکتر ظریفی ضایع نکرده همه 6 سال ریاستش فقط خدمت پاک وصادقانه بوده خدایش نگهدارش باد
Iran, Islamic Republic of
ظریفی در حق افراد توانمند دانشگاه واقعا اجحاف کرد چه افراد توانمند با سابقه را کنار گذاشت و افرادی تازه کار ناپخته را جایگزین کرد این ظلم بزرگی در حق جامه دانشجویی دانشگاه بود
Iran, Islamic Republic of
آقای دکتر موسایی
با سلام
ضمن عرض تبریک
معاونت ها را به اهلش بسپار مشاوره در دانشگاه از افراد مومن خیرخواه دلسوز بگیر
مدرس
Iran, Islamic Republic of
آقاي دكتر موسايي خسته نباشيد . با ارزوي موفقيت براي جنابعالي
لطفا به وضعيت مدرسان ق التدريس رسيدگي كنيد. همين حق التدريس كم را هم دير دير واريز مي كنند.قرارداد ها را به ما نميدن و ما اجازه دسترسي نداريم.
در جريان ريز حضور و غيابها نيستيم و سليقه اي كار مي كنند.
تعداد حضور براي هر مدرس و هر كلاسي را هر جور بخواهند مي زنند و در آخر معلوم نيست چطور حساب مي كنند.
ماليات كسر مي كنند . آيا حق التدريس زير يك يا دو مليون ماليات دارد؟
گاهي حق التدريس را مطابق برنامه كلاسي ما حساب نمي كنندو
گاهي ليست كلاس 40 نفر است ولي وقت امتحان برگه 60 نفر را بررسي مي كنيم و حق التدريس همان تعداد كمتر را ميگيريم.لطفا واريز حق لالتدريس را سيستمي كنيد. همانطور كه دانشگاه جامع شهريه دانشجو را سيستمي دريافت مي كند و 15 درصد حق جامع را در سيستم پرداخت مي كنند. كاري كنند كه حق التدريس هر مدرس هم به محض اعلام نمرات و در زمان مشخص و مطابق با تعداد دقيق درسهايي كه برايش ثبت شده واريز شود.
لطفا رسيدگي كنيد.
حق الزحمه كارورزي هم مطابق بخشنامه واريز شود.
Iran, Islamic Republic of
سلام باارزوی موفقیت شما اقای دکتر .جا داره از همین جا از زحمات شبانه روزی جناب اقای دکتر ظریفی تشکر ویژه کنم .ممنونیم از زحمات بیکرانشون دست مریزاد دکتر ظریفی
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1