کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در تودیع و معارفه مدیرکل پست چه خبر بود؟

آیا 54 ماه پست «کهگیلویه و بویراحمد» تعطیل بود

20 خرداد 1397 ساعت 21:14

آیین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید پست استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور غلامرضا نجاری عضو هیات مدیره شرکت پست ایران برگزار شد.


ظهر امروز آیین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید پست استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور غلامرضا نجاری عضو هیات مدیره شرکت پست ایران برگزار شد.
این آیین که در سالن همایش‌های ارشاد اسلامی استان برگزار شد به مانند آیین‌های مشابه تودیع و معارفه در استان جایی برای سوزن انداختن نبود و از طوایف مختلف و بستگان مدیر سابق و جدید تعداد زیادی شرکت کرده بودند.
در این آیین محسن مفتح به عنوان مدیر جدید دستگاه برگزیده و منصوب شد.
همچنین جمال حسن‌زاده که 53 ماه در این منصب فعالیت کرده بود پس از سپردن صندلی مدیریتی خود به مفتح به عنوان معاون روابط عمومی شرکت پست برگزیده شد.
غلامرضا نجاری عضو هیات مدیره شرکت پست ایران که از سخنرانان جلسه بود با بیان اینکه همه حرف‌ها را آقای حسن‌زاده زدند!! و دیگر حرفی برای ما باقی نمانده است؛ اظهار کرد: این که می‌گویند مفتح جوان‌ترین مدیری بوده که تاکنون در مجموعه وزارت ارتباطات به کار گمارده شده اشتباه است چرا که برای مثال خود من هنگامی که 28 سال داشتم مدیرکل پست استان بوشهر شدم.
وی گفت: آقای مفتح جوان‌ترین مدیر وزارت ارتباطات در برهه فعلی هستند اما در گذشته مدیرانی با سن پایین‌تر هم به کار گمارده شده بودند.

نجاری با بیان این که آقای مفتح با این مجموعه ناآشنا نیست تصریح کرد: ایشان مدتی مشاور آقای نعمتی بوده‌اند.
وی با بیان این که ما پیرمردها خودمان نمی‌خواهیم برویم اظهار کرد: مهندس جهرمی به نیروهای جوان اعتقاد دارد.
مهم‌ترین بخش سخنان عضو هیات مدیره شرکت پست مربوط به عملکرد شرکت پست استان کهگیلویه و بویراحمد بود.
نجاری گفت: جهشی در استان شما نمی‌بینیم و استان در ارزیابی‌ها جز استانهای انتهایی است هر چند نافی زحمات آقای حسن‌زاده نیستیم.
وی گفت: آقای حسن‌زاده زیرساخت‌ها را دست آقای مفتح دادند و باید از این پس شاهد سیر صعودی در شاخص‌های استان باشیم.
این عضو هیات مدیره شرکت پست بیان کرد: چندین وظیفه بر عهده شماست یکی بحث جی‌نف است که به عنوان یکی از ستون‌های دولت الکترونیک است که باید به زودی در استان نهایی شود.
نجاری گفت: بحث سیماک هم یکی دیگر از اولویت‌های ما در استان است که از پروژه‌های اقتصاد مقاومتی است و استان‌های دیگر فوق‌العاده از شما جلوتر هستند.

وی بیان کرد: در مقوله تجارت الکترونیکی که آقای حسن‌زاده کارهای خوبی انجام داده‌‌اند باید شرکت پست استان به جوان‌‌ها کمک کند و فضای مجانی در اختیار آن‌ها قرار دهد.
جمال حسن‌زاده مدیر سابق هم یکی از سخنرانان بود که به بیان عملکرد خود پرداخت و از نمایندگان استان به خصوص غلام‌محمد زارعی نماینده بویراحمد و دنا به صورت ویژه و خاص قدردانی کرد که پست استان را در زمان مدیریت وی مورد حمایت تمام قد قرار داده بود.


کد مطلب: 400638

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400638/آیا-54-ماه-پست-کهگیلویه-بویراحمد-تعطیل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1