کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از 327 خانوار زندانی

20 خرداد 1397 ساعت 18:23

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: 327 خانوار زندانی جرائم غیرعمد تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد قرار دارند و از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند‌ می‌شوند.


فرید محبی در دیدار با مدیرکل زندان‌های استان گزارشی از خدمات ارائه‌شده به خانوارهای زندانیان تحت حمایت ارائه داد. 

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تمام خانوارهای زندانی پشت نوبت این نهاد تحت حمایت قرار گرفته‌اند،گفت: در حال حاضر 327 خانوار زندانی تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند‌ می‌شوند. 

وی با بیان اینکه میزان کمک و خدمات ارائه‌ شده به خانوارهای زندانی همانند سایر خانوارهای تحت‌حمایت است، افزود: خدماتی از قبیل کمک‌ معیشت، فرهنگی، تحصیلی، درمانی، تسهیلات اشتغال و کارگشایی، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، معاضدت قضایی، خدمات مشاوره‌ای و جذب حامی برای فرزندان آن‌ها به خانواده‌های زندانیان ارائه می‌شود. 

محبی با بیان اینکه خانوارهای نیازمند زندانی پس از شناسایی از خدمات  این نهاد بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: خانواده زندانی تا زمان آزادی سرپرست تحت حمایت کمیته امداد است و بعد از آزادی زندانی نیز تسهیلات اشتغال‌زایی به فرد زندانی پرداخت می‌شود.  

وی با یادآوری تفاهم‌نامه منعقدشده میان کمیته امداد و سازمان زندان‌های استان، تأکید کرد: هماهنگی و همکاری در ارائه خدمات بهتر به خانواده‌های زندانیان، توانمندسازی و تلاش در جهت پیشگیری و بروز مجدد آسیب‌های اجتماعی در خانواده‌ها از مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه ست. 

اسماعیل جمیاری مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار از همکاری کمیته امداد در خصوص خدمت‌رسانی به خانوارهای زندانی تقدیر کرد و گفت: تلاش ما این است که با ارائه خدمات مناسب به خانواده‌های زندانیان ، دچار آسیب‌های اجتماعی نشوند. 

وی به لزوم توجه بیشتر به خانواده‌های زندانیان اشاره کرد و افزود: فرهنگ‌سازی در خصوص جلب مشارکت خیران و افراد نیکوکار برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در برنامه‌های مختلف از جمله جشن گلریزان بسیار مهم است. 


کد مطلب: 400634

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400634/حمایت-کمیته-امداد-کهگیلویه-بویراحمد-327-خانوار-زندانی

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1