تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب : ۴۰۰۶۳۴
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از 327 خانوار زندانی

۰
حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از 327 خانوار زندانی
کبنا ؛فرید محبی در دیدار با مدیرکل زندان‌های استان گزارشی از خدمات ارائه‌شده به خانوارهای زندانیان تحت حمایت ارائه داد. 

مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تمام خانوارهای زندانی پشت نوبت این نهاد تحت حمایت قرار گرفته‌اند،گفت: در حال حاضر 327 خانوار زندانی تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند‌ می‌شوند. 

وی با بیان اینکه میزان کمک و خدمات ارائه‌ شده به خانوارهای زندانی همانند سایر خانوارهای تحت‌حمایت است، افزود: خدماتی از قبیل کمک‌ معیشت، فرهنگی، تحصیلی، درمانی، تسهیلات اشتغال و کارگشایی، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، معاضدت قضایی، خدمات مشاوره‌ای و جذب حامی برای فرزندان آن‌ها به خانواده‌های زندانیان ارائه می‌شود. 

محبی با بیان اینکه خانوارهای نیازمند زندانی پس از شناسایی از خدمات  این نهاد بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: خانواده زندانی تا زمان آزادی سرپرست تحت حمایت کمیته امداد است و بعد از آزادی زندانی نیز تسهیلات اشتغال‌زایی به فرد زندانی پرداخت می‌شود.  

وی با یادآوری تفاهم‌نامه منعقدشده میان کمیته امداد و سازمان زندان‌های استان، تأکید کرد: هماهنگی و همکاری در ارائه خدمات بهتر به خانواده‌های زندانیان، توانمندسازی و تلاش در جهت پیشگیری و بروز مجدد آسیب‌های اجتماعی در خانواده‌ها از مهم‌ترین اهداف این تفاهم‌نامه ست. 

اسماعیل جمیاری مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار از همکاری کمیته امداد در خصوص خدمت‌رسانی به خانوارهای زندانی تقدیر کرد و گفت: تلاش ما این است که با ارائه خدمات مناسب به خانواده‌های زندانیان ، دچار آسیب‌های اجتماعی نشوند. 

وی به لزوم توجه بیشتر به خانواده‌های زندانیان اشاره کرد و افزود: فرهنگ‌سازی در خصوص جلب مشارکت خیران و افراد نیکوکار برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در برنامه‌های مختلف از جمله جشن گلریزان بسیار مهم است. 
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1