کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

وحدت رمز موفقیت و پیروزی جهان اسلام در برابر اسرائیل است

وحدت رمز موفقیت و پیروزی جهان اسلام در برابر اسرائیل است

20 خرداد 1397 ساعت 18:19

نماینده ولی فقیه در استان گفت: روز قدس روز مقاومت در برابر هرآنچه توحش است،روز قداست و عز و افتخار است، روز جبران کننده قصور و اشتباهات مسلمینی است که اجازه دادند در کشورشان غده سرطانی پابگیرد.


وحدت رمز موفقیت و پیروزی جهان اسلام در برابر اسرائیل است
نماینده ولی فقیه در استان گفت: روز قدس روز مقاومت در برابر هرآنچه توحش است،روز قداست و عز و افتخار است، روز جبران کننده قصور و اشتباهات مسلمینی است که اجازه دادند در کشورشان غده سرطانی پابگیرد.
آیت الله سیدشرف الدین ملک حسینی در مراسم راهپیمایی روز قدس و در جمع مردم شهرستان باشت، ضمن محکوم کردن رژیم کودک کش صهیونیسم اظهار داشت: روز قدس روز مقاومت در برابر هرانچه توحش است،روز قداست و عز و افتخار است،روز جبران کننده قصور و اشتباهات مسلمینی است که اجازه دادند در کشورشان غده سرطانی پابگیرد.
وی با تقدیر از حضور مردم در این راهپیمایی عظیم دینی، ادامه داد: احسنت به شما مردم که به لبیک رهبرتان پاسخ دادید و علیه استکبار راهپیمایی کردید.
آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: بیت المقدس تنها یک مکان معمولی نیست،مسجد القصی معبد انبیاء،جایی که برای امت اسلامی مقامی مقدس است،مبدا عروج امام مهدی(عج) است.
نماینده ولی فقیه در استان با ابیان اینکه امت اگر بیدار باشند به چنین نکبتی گرفتار نمی شوند.اظهار کرد: بیت المقدس نقطه ای با عزت بود و امروز فلسطین بخاطر قصور تاریخی برخی مسلمین زیر پای دشمنان لگدمال شده است.
آیت الله ملک حسینی با اشاره به اشتباهات مسلمانان در فلسطین تصریح کرد: روزی برخی ها قسمتی از زمین هارا فروختند ،یهودیان از سراسر دنیا به انجا رفتند و باعث غصب کشورشان در سال ۹۴۸ شد و اعلام مقصدی کفر شد.
آیت الله ملک حسینی افزود: خواب امت اسلام برابر توسعه زیاده خواهی های رژیم کودک کش اسرائیل است،حساب آیین یهود از حساب صهیونیسم جداست.
نماینده ولی فقیه در استان دو موضوع انحراف عملی و اعتقادی را باعث از بین رفتن شیرازه دین یهود دانست و گفت: شیرازه این دو موضوع دین را متلاشی کرد، پس از انحراف معنایی برای این نمیماند که ،لجاجت،ایستادن در برابر أمتشان باعث شد تعدادی کثیری از انبیاء را میکشتند و به خانه می رفتند.
آیت الله ملک حسینی تصریح کرد: وقتی انبیاء در برابر دنیای دشمنان ایستادند آنها را به شهادت میرساندند،انحراف اعتقادی نکبت بار در ایین یهود رخ داد و تحریف تورات و کتب مقدس رخ داد،ساختند و در تورات و زبور گذاشتند و چهره آیین یهود را تغییر دادند.
وی افزود: اسلام ناسخ ادیان گذشته است،دین های قبل از اسلام ناقص بودند ادیان گذشته توسط عده ای تحریف شده و در اختیار مردم قرار می گفت و مردم نیز آنان را می پذیرفتند و باید یک دین کامل برای هدایت مردم می آمد.
آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه صهیونیسم برگرفته از همین تحریف در دین است؛ با اشاره به نوشته ها در کتب تاریخی به تشریح این انحرافات پرداخت.
وی تصریح کرد: آیین یهود و رژیم صهیونیسم از هم جدا هستند، اما تفکری که بر پایه آن صهیونیسم شکل گرفته تفکر کشتار است و مردم ما امروز در تیررس اسلحه های صهیونیسم ها نیستید وگرنه باید کشته می شدند.
نماینده ولی فقیه در استان اظهار کرد: اگر رهبرمان میفرمایند؛ موضوع فلسطین اولین موضوع مهم جهان اسلام است برای این است که اگر جبهه مقاومت در برابر آنها نباشد این رژیم کودک کش توسعه خود را از جنوب لبنان تا شرق ایران ادامه می دهند و به هیچ نقطه ای که مسلمان در آن زندگی می کند رحم نمی کند. صهیونیسم هااز کشتار مسلمانان هیچ دریغی ندارند،داعش بر تفکر این رژیم پایه گذاری شده است.
وی با توضیح حمایت های استعمارگران غرب از گروه های تکفیری امثال داعش با طرح سوالی با عنوان آیا تیری از داعش به سمت رژیم صهیونیسم و اسرائیل
شکیک شده است؟ گفت: نیروهای خود را به ظاهر با شعار مبارزه با یهود جمع آوری می کنند اما حتی زخمی های داعشی در اسرائیل مداوا میشوند که دوباره برگردند و مسلمانان را به شهادت برسانند. اگر تدبیر مقام معظم رهبری نبود امروز در جای جای ایران اسلامی باید شاهد این کشتارها توسط داعش بودیم.
وی بصیرت ملت در کنار تدبیر رهبری را رمز موفقیت و پیروزی در برابر تکفیریان دانست و افزود: بی بصیرتی موجب می شود که جوانی در جبهه دشمن به خیال جنگ بر علیه دشمن بر روی مسلمین و مردم بیگناه اسلحه بکشد.
نماینده ولی فقیه در استان داعش را تفاله عربستان و غرب دانست و ادامه داد: ما نمیتوانیم ادعای مسلمانی کنیم ولی در مقابل مظلومان فلسطین ساکت بنشینیم .
آیت الله ملک حسینی بیان داشت: امروز صهیونیسم دیگر دین نیست بلکه به مثابه حزب است و بسیاری از یهودیان بر علیه آن سخنرانی می کنند و مقاله می نویسند زیرا می دانند که این حرکت نکبت بار حزبی منجر به نابودی یهود خواهد شد.
وی با اشاره به عوامل شناخت دشمن ابراز داشت: امروز عوامل مختلفی باعث می شود ما دشمن را بشناسیم،تفکر دشمن باعث نابودی ما میشود باید در مقابل تفکر انها باستیم، گروه و حزب برای فتنه می سازد باید در برابر آن باستیم ، سیاست های درون کاخ سفید را رقم میزنند باید جلوی آنها بایستیم.
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه ۸سال جنگ دفاع مقدس را فراموش نمی کنیم ، گفت: اگر بیدار نباشیم جنگ دیگری بر علیه ما رشروع می شود . بیدار ماندیم و مقابل دشمنان ایستادیم،مسلمانان جهان اجازه تکرار فاجعه را به دشمنان نخواهند داد.
آیت الله ملک حسینی با تأکید بر حفظ وحدت در میان امت اسلام و ایرانیان، گفت: باید میزان بصیرت و شعور خود را در شمن شناسی بالا برده و آنچه امروز در انقلاب ما و کشور ما به مثابه نقطه وحدت است حفظ نماییم .
وی ادامه داد: می توانیم ادعا کنیم تمام تفکرهای دینی در ایران با این توحش صهیونیستی مخالفند و این رمز خوبی است برای وحدت و این وحدت جز با ولی شناسی، دشمن شناسی، دین شناسی محقق نمی شود.
نماینده ولی فقیه ابراز داشت: آموزه های ما چنین دستوری نمیدهد که دشمن را قوی بدانیم،سید حسن نصرالله میفرمایند: بخدا سوگند اسرائیل سست تر از تارهای عنکبوت است.این تفکر قرانی است.زمانی که بیداری در امت اسلامی صورت بپذیرد ذلت اسرائیل برای دنیا اعلام می شود،اگر شیعه و اسلام عزت میخواهد و میخواهد این غده سرطانی را از بین ببرد باید مقابله کنند و جلوی انها به ایستند.
آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه قدس پایبست و مبدا بیداری جهان اسلام است، گفت: مرحبا به رهبر بصیری که فراخواند من و شما را که از مظلومان دنیا دفاع کنیم و مرحبا به شما مردم که به لبیک رهبر پاسخ دادید.
خبر از فتح الله پوران پور
 


کد مطلب: 400633

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400633/وحدت-رمز-موفقیت-پیروزی-جهان-اسلام-برابر-اسرائیل

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1