کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در مراسم معارفه مدیرکل جدید پست استان

«مفتح» برای انتصابش از «وکیلی» و «زارعی» تشکر ویژه کرد

20 خرداد 1397 ساعت 14:08

محسن مفتح مدیرکل جدید پست استان کهگیلویه و بویراحمد در مراسم معارفه خود این‌گونه اظهار کرد:


تشکر ویژه دارم از جناب آقای زارعی که باوجوداینکه در انتخابات گذشته برای ایشان هیچ اقدام خاصی انجام نداده‌ام و هیچ حب و بغضی هم نداشتم، اما با من همکاری ویژه داشتند.
از دکتر محمدعلی وکیلی که دایی بنده هستند هم تشکر ویژه دارم و البته تشکر می‌کنم از نمایندگان شهرستان گچساران و باشت و کهگیلویه، بهمئی و چرام و همچنین از آقای شجاعی مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری، غلام پور مدیرکل ارتباطات استان، از فرماندار همیشه خندان جناب آقای کناری عزیز و مسئولان محترم که شرف حضور دارند، هم تشکر می‌کنم.
بعد از لطف خداوند این عزت و آبرو در انتخابات شورای شهر دوره چهارم یاسوج هم مورد اعتماد مسئولین و مردم بودیم.
امیدوارم به لطف خداوند این توان و این لیاقت را که به من داده شد تا بتوانم بر تکریم و احترام مردم پا جای پایشان بگذارم؛ و پاسخگوی این اعتماد باشم؛ و از اندیشمندان و دلسوزان انقلاب، معتمدین معتقد به آرمان‌های انقلاب و در مسیر خدمت بدون منت و چشمداشت ارائه دادند، یاری‌ام داده است و ازآنجایی‌که به علت ضعف تجربه یا خامی در جنگ بحرانی قرار می‌گیرم، دلسوزانه و از روی تعهد از مسیر ذلت به دورباشم.
آرزوی قلبی من این بود که این خلقی خدمت و خدمت گذاری را از دست پدرم دریافت کنم، افسوس که نشد و به‌جای ایشان دوست خوب و صمیمی‌شان جناب آقای مهندس نجاری بیش از 20 سال دوست نزدیک پدرم دریافت کنم.
از مادر رنج‌دیده و زجرکشیده‌ام تعظیم می‌کنم و دستش را می‌بوسم.
این افتخار نصیب من شد که به‌عنوان جوان‌ترین مدیر باشم، البته این را بگوییم که در دوره گذشته جوان‌ترین عضو شورای شهر کشور بودم.
قول می‌دهم که اگر ماشین فرسوده‌ای را در اختیار من قرار دهید، انشا الله. صحیح و سالم تحویل می‌دهم، البته هرچند در اداره پست استان همه زیرساخت‌ها آماده است و همه‌چیز روی اصول خود است.

 


کد مطلب: 400626

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400626/مفتح-انتصابش-وکیلی-زارعی-تشکر-ویژه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1