تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۵
کد مطلب : ۴۰۰۶۲۴
در خصوص وضعیت استخدام‌ها مطرح شد

نامه‌ی نیروهای«ترنینگی» شرکت نفت گچساران به سازمان بازرسی استان

۱۵
۴
نامه‌ی نیروهای«ترنینگی» شرکت نفت گچساران به سازمان بازرسی استان
کبنا ؛نیروهای آموزش دیده شرکت نفت و گاز گچساران متن زیر را در ارتباط با استخدام‌های غیرقانونی و عدم جذب آنان برای این سایت خبری ارسال کردند که عیناً منتشر می‌شود.

ریاست محترم سازمان بازرسی کل استان کهگیلویه و به ویر احمد

با سلام و احترام
 فلسطین پاره تن اسلام است (امام خمینی (ره)
با احترام به استحضار می‌رساند، ما اموزش دیدگان ممتاز آموزشکده شرکت بهره برداری نفت و گاز شهرستان گچساران می‌باشیم، که به موجب مصوبه مهرماه سال یکهزارو سیصدو هفتاد و یک شورای گسترش اموزش عالی که پس ازتلاش های فراوان به موجب اعلام سازمان سنجش اموزش کشور و کسب موفقیت به شرط معدل در سال 1392 پذیرفته شده‌ایم و وارد دوره‌های اموزشی کتبی و عملی و عملیات میدانی در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران شده‌ایم. در این وادی عملیات تولید و فراورش را در مرکز آموزش شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب وابسته به وزارت نفت گذرانده‌ایم. ولی با وجودی که مراحل صد درصد قانونی در موضوع وارد شدن به دوره‌های درسی و عملی در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران را رعایت کرده‌ایم ولی مدتی است که گرفتار بد قولی و بد عهدی مسولان مربوطه شده‌ایم. لذا با توجه به هزاران وعده پس از گذراندن 2 سال اموزش با هزاران امید برای استخدام در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران همچنان بلاتکلیف مانده‌ایم.
در واقع درک این موضوعان قدر سنگین است که با هزاران وعده و وعیده مسولان شرکت نفت گچساران مبنی بر استخدام، پا به این عرصه و این اموزشها گذاشته‌ایم. و درست زمانی که همه تلاشهایمان نتیجه داده و با توجه به صرف میلیاردها تومان از بودجه بیت المال کاملاً برای خدمت به صنعت نفت کشور اماده شده‌ایم، ما را بلاتکلیف نگه داشته‌اند واز طرف دیگر با ضابطه نیروی غیر قانونی استخدام می‌کنند و با این حربه و فریب فرار به جلو می‌کنند ((نیروهای غیر قانونی استخدام شده دارای سابقه بیمه هستند)) در جواب این روشنفکران عرض کنیم این نیروها در زمان ورود به صنعت چگونه جذب شده‌اند که دارای 2 ماه سابقه بیمه شده‌اند؟ ایا ازمونی برگزار شده که حق همه جوانان عزیز شهرستان گچساران می‌باشد یا افراد دارای رابطه با یک جریان خاص سیاسی می‌باشند؟
این خلاف اقتصاد مقاومتی است و نیروی اموزش ندیده نمی‌تواند کشور را از تحریم نجات دهد و اقتصاد مقاومتی را شکوفا سازد.
در نقطه مقابل این نیروهای (ترنینگی) شرکت نفت گچساران هستند، که با اموزش دیدن و ممتازی خود می‌توانند دغدغه‌های رهبر انقلاب در بحث خام فروشی نفت را حل نمایند، و در مقابل تحریمان چنان اقتصاد مقاومتی را پایه ریزی کنندکه سرافرازانه راه پیشرفت را بپیماییم و مانند همین سی و هشت سال الگو شویم برای همه انانی که به این جوانان اعتماد و اعتقادی ندارند.
زمانی که با وعده‌ی استخدام از گچساران راهی اهواز شدیم، هرگز فکر نمی‌کردیم بعد 2 سال اینگونه شود و قول و وعده خود را فراموش کنند. امروز بیشتر دوستان ما به امید استخدام در صنعت نفت به خدمت سربازی رفته‌اند، که بعد از پایان خدمت در شرکت نفت مشغول کار شوند، ولی بعد از 2 سال دوره و اموزش شرایط را به گونه‌ای دیگر نوشتند. و از افراد خاص و دارای ضابطه استفاده می‌کنند. با این مدارک خاص نفتی و گازی و تعمیراتی توانایی فعالیت در هیچ زمینه شغلی را نداریم.
سازمان بازرسی استان کهگیلویه و به ویر احمد
 درخواست برخورد جدی با نیروهای غیر فنی راه یافته به صنعت نفت هستیم. (نحوه جذب انها در سال ورود به صنعت نفت بررسی شود در صورتی که غیر قانونی بودن انها اثابت گردد برابر با قانون برخورد فرمایید.) حق استخدام مربوط به نیروهای اموزش دیده می‌باشد.
شایان ذکر است جذب نیرو در شرکت نفت دارای ضوابط معینی می‌باشد. و هرگاه وزارت نفت مجوز جذب داشته باشد، از طریق فراخوان عمومی و برگزاری ازمون های کتبی و مصاحبه مبادرت به تامین نیروی مورد نیاز می‌نماید. و موارد فوق را تنها نیروهای اموزش دیده طی نموده‌اند لذا شرکت نفت گچساران این رویه را طی نکرده است و از نیروهای دارای ضابطه و غیر قانونی استفاده کرده است، که نحوه ورود انها در سال ورود به شرکت دارای مشکل است.
سازمان محترم بازرسی کل استان
شرکت نفت گچساران در جلسه‌ای که در فرمانداری با حضور وزیر محترم نفت برگزار شد، و نماینده ما اموزش دیدگان دران جلسه حضور داشت بسنده کرده است، و هیچ ازمونی طبق شرایط فوق برای جوانان عزیز گچساران که در مرحله اول حق این جذب با نیروهای اموزش دیده می‌باشد به عمل نیاورده است. و همچنین صدور مجوز جذب حتی با فرض اجازه دادن وزیر نفت بدون ازمون طبق اصل دوم بند نهم قانون جمهوری اسلامی ایران ((تبعیض)) تبعیض بین جوانان عزیز و نخبه و ممتاز شهرستان گچساران می‌باشد.
سازمان محترم بازرسی اقای زنگنه و شرکت نفت گچساران نمی‌توانند با یک دلیل ((من دراوردی)) با این عنوان کسانی که ((دارای بیمه)) هستند، مشغول کار شوند. شرایط پذیرش برای همگان یکسان و طی فراخوان عمومی می‌باشد، یک اشتباه دیگر انها این بود که وزارت نفت و تدوین کنندگان ازمون استخدامی وزارت نفت شرایطی ((من دراوردی)) را تدوین کرده بودند که با پیگیری دانشجویان نفت و نماینده ما در دیوان محترم عدالت اداری ازمون کنسل و وزارت نفت محکوم گشت. لذا این دلیل برای این منظور بود که شرکت نفت گچساران هم با یک شرایط ((من دراوردی)) دیگر سعی در جذب نیروی غیر قانونی نموده است.
سازمان محترم بازرسی کل استان
 
نمایندگان ما اموزش دیدگان امادگی خود را جهت توضیحات بیشتر و همچنین مستندات و مدارک لازم را به بازرسی کل استان اعلام می‌نمایند. مدارک و شواهد دال بر استخدام کردن نیروهای 2 سال اموزش دیده موجود می‌باشد. (البته می دانیم که شرکت نفت گچساران سازمان محترم بازرسی را در موضوع نیروهای اموزش دیده اطلاعی نداده است و به جای 144 نیروی قانونی اموزش دیده 150 نیروی غیر قانونی جذب نموده است که با پیگیری سازمان محترم بازرسی استان حق و حقیقت مشخص می‌گردد.)
مردم شریف شهرستان گچساران و 144 نیروی اموزش دیده منتظر برخورد جدی سازمان محترم بازرسی بامسولان و نیروهای جذب شده و جوابیه این بیانیه هستند تا شفاف سازی این موضوع برای مردم شریف گچساران مشخص شود.
لازم به یاداوریست در جلسه‌ای که در سال 1393 در شرکت نفت گچساران با حضور مدیر عامل سابق و مسولان بلند پایه شرکت نفت برگزار شد حق اول هر گونه پست یا جذبی از کف سازمان گرفته تا هر رده سازمانی برای نیروهای اموزش دیده معین گردید. خواهشمندیم هر 150 نیروی غیر قانونی که از سوی مسولان اشتباهی به جای نیروی اموزش دیده مشغول به کار شده ان اخراج و حق نیروهای اموزش دیده که در این 2 سال هزینه پرداخت کرده‌اند و 2 سال تمام در قسمت‌های نفت گاز برق مکانیک اموزش دیده‌اند داده شود.
 ---------------------
 با تشکر
جمعی از آموزش دیدگان
 
 --------------------------
 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
کاملا خق با شماست
اميد
Iran, Islamic Republic of
سلام
بي /نماينده گچساران و باشت رو اينجا ميشه ديد

كسي كه ٨ سال نماينده بوده و ....
محمدجعفری
Iran, Islamic Republic of
حق با تاجگردون است..
Iran, Islamic Republic of
. کجا بود ..اینها نور چشمین مگه میشه درشون بیاری
امیر
Iran, Islamic Republic of
از نماینده محترم خواهشمندم پیگیری کند
باوی
Iran, Islamic Republic of
باسلام به نماینده توانمند شهرستان گچساران و باشت
از شما تقاضا داریم برای رضای خدا این کار رو بررسی و پیگیری کنید .
با تشکر


جمعی از جوانان
اموزش دیده
Iran, Islamic Republic of
از امام جمعه محترم
از نماینده محترم
از اطلاعات محترم
از فرماندار محترم
خواهشمندم همکاری لازم را انجام دهند تا به حق خود برسیم
Iran, Islamic Republic of
حق با ترینینگ هست
Iran, Islamic Republic of
فقط برید بازرسی کل کشور تهران شکایت کنید اینجا اقدام مثبت نخواهند کرد شکایت مدیر نفت هم جدا برید بازرسی نفت تهران تقدیم کنید شک نکنید جواب خواهی گرفت
تبعیض و پا
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشید خدمت
دکتر تاجگردون
اقای رحیمی
آقای مهدی پور
آقای صیدالی
امام جمعه و نماینده ولایت فقیه در استان
و همه عزیزانی که.ه معنای واقعی خبر دارند.میکنند.
شهاب
Iran, Islamic Republic of
این نیروها در شرایط سخت و شب روز در دورترین نقاط نگهبانی میدادن و انجام وظیفه میکردن که به بدترین شکل این نیروها را اخراج کردن و ناامید به ادامه زندگی ولی با پیگیری ها مککر نماینده محترم مجددا شروع به کار این افراد که همه بومی گچساران و اکثرا داری مدارک تحصیلی مرتبطت هستن مشغول به کار شدن
متعجبم از شما به چه قیمت حاظرین این نیروها از کار اخراج شوند یعنی اینا جوانان این شهر نیستن
شما چه دوره ی گذراندین حراست و نگهبانی چه ربطی به دوره شما داره
در اخر امیدوارم کار شما و همه جونا درست بشه
Iran, Islamic Republic of
این نیروها چگونه استخدام اولیه شدند؟
متاسفانه. گچساران از بی انضباط ترین سازمان های موجود در گچساران است، بی قاعده نفر استخدام میکند و حق بسیاری از جوانان گچساران را . ، و از ان بدتر .مردم گچساران در مجلس با فشار بر وزیر ان ها را مجددا به سر کار می اورد
Iran, Islamic Republic of
هزاران میلیارد توی . حتی کسی نپرسید این پولا چی شدن حالا بماند که کی .چند تا جوون رفتن مشغول به کار شدن خیلی از اینا سرپرست خانواده هستن اینقدر حقیرانه به این مسئله نگاه نکنید دریا دل باشید ما کی اینقدر منفعت طلب شدیم؟ کی اینقدر بیچاره شدیم؟ هر دری که باز میشه نباید انتظار سهم داشته باشیم
گچسارلنی
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز آموزش دیده کاملا حق با شماست و همه میدونن که این 150 نفر دون . جذب شدن، شما هم بدانی و آگاه باشید که باید تهران و از طریق وزارت پیگیر باشید وگرنه چساران شکایت بردن فایده ای نداره و قطعا .ه یه جوری شما رو دست به سر خواهد کرد.پس از طریق مقامات بالاتر پییر باشین.
به امید روزی که به حق و حقوق قانونی تان برسید
محمد
Iran, Islamic Republic of
ببخشيد بس اينطوري كه شما ميكوييد بس كساني كه در مراكز علمي كاربري هلال احمر و بهزيستي درس ميخوانند هم بايد استخدام اونجا بشن بابا جمعش.ميكن استخدام
فوق ليسانس و دكتري دانشكاه دولتي بيكاره اون موقع شما ها .
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1