تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۱:۲۳
کد مطلب : ۴۰۰۶۱۶
مدیران آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد مطرح کردند

معضل انشعاب غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد

۲
۰
معضل انشعاب غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد
کبنا ؛
در حالی 6 شهر کهگیلویه و بویراحمد شامل یاسوج، مادوان، لیکک، دیشموک، سوق و باشت با تنش آبی روبه‌رو بوده به گونه‌ای که برخی افراد با افتخار انشعاب غیر مجاز نصب کرده و در طول شابنه روز ساعات‌ها آب هدر می‌رود طوری که مدیران مجموعه آبفای شهری به ستوه آمده‌اند.
مجموعه مدیران شرکت آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد برخورد با مشترکان غیر مجاز آب را به طور ویژه در دستور کار قرار داده و بدون هیچ اغماضی بعد از شناسایی و تشکیل پرونده به دستگاه قضایی معرفی می‌کنند و در نشست امروز مدیران این شرکت بر این مهم تاکید شد.
فعالیت همزمان 54 پروژه در حوزه آب و فاضلاب شهر دوگنبدان
مدیر امور آب و فاضلاب شهری دوگنبدان صبح امروز در بازدید از پروژه‌های آب و فاضلاب شهری دوگنبدان گفت:هم اکنون 54 پروژه فعال در حوزه آب و فاضلاب در سطح شهر دوگنبدان وجود دارد که از این تعدد 30 پروژه آب و اصلاح شبکه توزیع آب و 24 پروژه نیز در حوزه شبکه جمع آوری فاضلاب هستند.
سید بهنام پاد از اصلاح شبکه توزیع آب محلات قدیمی و فرسوده شهر خبر داد و افزود: اصلاح شبکه توزیع آب قدیمی و فروسوده شهر به صورت همزمان در حال انجام است.
آغاز مطالعات هدر رفت آب در شبکه توزیع آب شهر یاسوج
مدیر دفتر مدیریت مصرف و کاهش آب بدون درآمد شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این شرکت برای جلوگیری از هدر رفت آب و کاهش آب بدون درآمد برنامه‌ریزی ویژه دارد، اظهار داشت: در همین راستا طی چهار سال اخیر جمع‌آوری و ساماندهی انشعابات غیرمجاز به صورت ویژه در دستور کار آبفای استان قرار گرفت.
جمالفرد با اشاره به اینکه به همین منظور مطالعات هدر رفت آب در شبکه توزیع آب شهر یاسوج آغاز شده است، بیان کرد: تلاش می‌شود امسال مطالعات این طح تکمیل شود.
وی با بیان اینکه مطالعات صورت گرفته نقش موثری در مهندسی مجدد و تسریع در اصلاح شبکه توزیع آب شهر یاسوج دارد، تصریح کرد: توپوگرافی خاص شهر یاسوج و افزایش جمعیت این شهر از یک سو و قدیمی بودن شبکه توزیع آب این شهر نیز باعث افزایش هدر رفت آب در شبکه توزیع این شهر نسبت به سایر شهرهای استان شده است.
تجهیز و به روزرسانی اکیپ‌های اتفاقات
معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از ساماندهی پیمانکاران اتقاقات آب شهرهای استان خبر داد و گفت: ساماندهی امور پیمانکاران اتقاقات آبفای استان از اوایل امسال در دستور کار قرار گرفت.
سیدیعقوب فرجی بیان کرد: به منظور تسریع در روند رفع شکستگی‌ها و جلوگیری از هدر رفت آب اکیپ‌های پیمانکاران اتفاقات آب ملزم به استفاده از تجهیزات پیشرفته شدند.
وی کاهش زمان رفع حوادث آب و به تبع آن کاهش هدر رفت آب را از مزایای اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: از دیگر مزایا اجرای این طرح افزایش هماهنگی برای انجام استعلامات لازم برای انجام عملیات حفاری و کنده کاری است.
معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حدود 30 درصد شبکه توزیع آب شهرهای استان فرسوده است، تصریح کرد: علاوه بر مرمت و اصلاح شبکه توزیع آب کار مرمت و رفع شکستگی شبکه توزیع نیز باید به صورت مداوم در حال انجام باشد تا هدر رفت آب به حداقل برسد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
استان از پر اب ترین استانهای کشور میباشد و دومین استان از لحاظ اب جاری میباشد اما فیش اب و برق سرساماور میباشد. مردم هم فقیر و بدون درامد. فیش برق من950اومد. دنبال راهی هستم....
علی
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
مدیرعامل محترم آب وفاضلاب
سلام علیکم
مدت یک سال از لنشعاب فاضلاب شهرک جهاد نگذشته که بوی تعفن همه اهالی شهرک جهاد را عاصی کرده است.واز خواهشمنداست علت رابررسی نمایید تشکر
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1