کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در راستای کاهش زمان رفع حوادث آب صورت گرفت

تجهیز اکیپ‌های اتفاقات آبفای استان کهگیلویه و بویراحمد

19 خرداد 1397 ساعت 17:33

معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای کاهش زمان رفع حوادث آب و به تبع آن کاهش هدر رفت آب اکیپ‌های اتفاقات آبفای استان کهگیلویه و بویراحمد تجهیز و به روزرسانی شد.


سید یعقوب فرجی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از ساماندهی پیمانکاران اتفاقات آب شهرهای استان خبر داد.
معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ساماندهی امور پیمانکاران اتفاقات آبفای استان از اوایل سال جاری در دستور کار قرار گرفت اظهار کرد: به منظور تسریع در روند رفع شکستگی ها و جلوگیری از هدر رفت آب اکیپ‌های پیمانکاران اتفاقات آب ملزم به استفاده از تجهیزات پیشرفته شدند.
وی کاهش زمان رفع حوادث آب و به تبع آن کاهش هدر رفت آب را از مزایای اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: از دیگر مزایا اجرای این طرح افزایش هماهنگی جهت انجام استعلامات لازم برای انجام عملیات حفاری و کنده کاری است.
معاون نظارت بر بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه حدود 30 درصد شبکه توزیع آب شهرهای استان فرسوده است تصریح کرد: علاوه بر مرمت و اصلاح شبکه توزیع آب کار مرمت و رفع شکستگی شبکه توزیع نیز باید به صورت مداوم در حال انجام باشد تا هدر رفت آب به حداقل برسد.


کد مطلب: 400605

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400605/تجهیز-اکیپ-های-اتفاقات-آبفای-استان-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1