کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نماینده کهگیلویه بزرگ:

تعرفه برق کهگیلویه و چرام اصلاح می‌شود

19 خرداد 1397 ساعت 16:57

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس، با بیان اینکه اصلاح تعرفه برق شهرستان‌های حوزه انتخابیه در انتظار مصوبه دولت است، گفت: تلاشمان را به کار می‌بریم این اصلاحیه به تابستان امسال برسد.


عدل هاشمی‌پور در پاسخ به اقدامات انجام شده در جهت اصلاح تعرفه برق شهرستان اظهار داشت: تغییر تعرفه برق را طی نامه‌ای با آقای چیت‌چیان وزیر وقت نیرو مطرح کردم و به کمیته‌های تخصصی ارجاع دادند که در این کمیته‌ها هم بررسی و به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ارجاع دادند.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس، افزود: کار اصلاح تعرفه در کمیته‌های تخصصی به اتمام رسید و قرار است جهت تصویب به هیئت دولت ارسال شود.

وی، با بیان اینکه در کمیسیون انرژی مجلس هر هفته این موضوع را پیگیری می‌کنم، تصریح کرد: شرکت توانیر هم پیگیر است و اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

هاشمی‌پور، گفت: تلاش دارم اصلاح تعرفه برق طی سه ماهه تابستان امسال صورت بگیرد و این خبر خوش به مردم شهرستان کهگیلویه و چرام برسد.

وی، به احداث نیروگاه برق در پادوک از توابع کهگیلویه اشاره کرد و گفت: احداث این نیروگاه با تجهیز کارگاه شروع شده و پیشرفت خوبی دارد.

هاشمی‌پور، با بیان اینکه نیروگاه پادوک یکی از سه نیروگاه کشور است که در دست بخش خصوصی است،افزود: تجهیزات این نیروگاه در کشور ایتالیا در حال ساخت است.

وی، بیان کرد: با همکاری خوب بانک صنعت، معدن در تأمین نیاز مالی و تلاش سرمایه‌گذار این نیروگاه ظرف 2 سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.


کد مطلب: 400602

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400602/تعرفه-برق-کهگیلویه-چرام-اصلاح-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1