کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در حاشیه راهپیمایی روز قدس:

در تریبون آزاد بسیج دانشجویی یاسوج چه گذشت؟

19 خرداد 1397 ساعت 13:21

در همین راستا همزمان با حضور پرشور مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی روز قدس، بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام به برگزاری تریبون آزاد مردمی در خصوص لاحیه FATF در میان راهپیمایان و رای گیری باروت خیس کرد.


لایحه «FATF» در مجلس شورای اسلامی همچنان در دستور کار مجلس قرار دارد، که این لایحه ارائه ‌شده با بهت بسیاری از کارشناسان مواجه شده است و در واقع برخی از آنها عقیده دارند یکی از بزرگترین آزمون‌های مجلس دهم نحوه واکنش نسبت به این لایحه است.

در همین راستا همزمان با حضور پرشور مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در راهپیمایی روز قدس، بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد اقدام به برگزاری تریبون آزاد مردمی در خصوص لاحیه FATF در میان راهپیمایان و رای گیری باروت خیس کرد. می توانید گزیده ای از سخنان مردم خطاب به نمایندگان مجلس خاصه نمایندگان کهگیلویه و بویراحمدی در مجلس شورای اسلامی را در زیر بخوانید:
 
قانون پالرمو و قانون FATF برای کشور واقعا خوش خیالی آقایان است که فکر می کنند می تواند وضعیت اقتصادی ما را بهتر کند و یا باعث رفع تحریم ها شود. مگر ما چند بار باید از یک سوراخ گزیده بشیم؟ به نظر من قانون های پالرمو و FATF باعث خود تحریمی کشور ما خواهد شد.

اسرائیل و رژیم نکبتش نه 25 سالی که مقام معظم رهبری فرمودند بلکه بسیار زودتر از اینها از بین خواهد رفت. و ما تنها یک پیشنهاد برایشان خواهیم داشت و آن این است یا از کشور چین بخواهید برای شما تابوت بسازید یا ما خودمان برایتان تابوت خواهیم ساخت.

برجام نتیجه تفکر و چشم مسئولان به خارج بود، ما در اقتصاد موفق نخواهیم شد مگر اینکه نگاهمان به ظرفیت ها و پتانسیل های بالقوه داخلی باشد. آیا قانون FATF که قصد مدیریت و کنترل منابع و درآمدهای ما در ظاهر اما جاسوسی اطلاعات حقیقی و حقوقی ماست باعث موفقیت اقتصاد ما خواهد شد؟ آیا بازهم سر تعظیم جلوی کدخدا خم کردن برای کشور ما سودی خواهد داشت؟ هدف از برجام، قانون FATF و سایر برجام هایی که رهبر انقلاب نیز 2 سال قبل به مسئولان گوشزد کردند استحاله انقلاب و اسلام است.
مردم با فریاد الله اکبر و مرگ بر آمریکا از سخنان وی استقبال کردند.

بنده به نیابت از ملت ایران به آن دسته از مسئولانی که زحمات چندین ساله دانشمندان ما را به راحتی پایمال و ضایع کردند بخواهند برجام دیگری بر این ملت تحمیل کنند، به آنها گوشزد می کنیم همانطور که اوایل انقلاب عده ای از مسئولان به ملت خیانت کردند و به سزای  خیانتشان رسیدند، و همین مردم قهرمان با قدرت مقابل آنها ایستادن و امام را حمایت کردند الان هم همانطور که امروز در جای جای ایران نشان دادند پشتیبان و حامی امام زمان خود حضرت آیت الله العظمی خامنه ای هستند.
مردم در تأیید سخنان وی شعار "خامنه ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است " سر دادند.
 

آنچه که جامعه ما محتاج آن هست و به آن نیاز دارد وحدت و یکپارچگی است، حرف هایی که دشمن شاد شود را بیان نکنند زیرا دشمن از اختلاف و دودستگی داخلی خرسند می شود و بهتر است چنین حرفایی را در مورد دولت و مسئولان بیان نکنیم. مسئولان ما و شخص رئیس جمهور اشخاصی متدین و خوبی هستند، مسئولانی هستند که اکثریت جامعه آنها را انتخاب کردند.
«مردم در این لحظه با شعارهای "مرگ بر فتنه گر" "پشیمانیم، پشیمان" " مرگ بر مسئول بی ارزه" سخنان وی را با وقفه ای کوتاه مواجه کردند.»
وی افزود: مسئولینی که ما داریم از فیلترهای انقلاب عبور کرده اند، و رهبر انقلاب نیز خدمات آنان را مورد تقدیر قرار دادند. ما باید وحدت و یکپارچگی خود را در زیر سایه ولایت فقیه حفظ کنیم و نقطه ای که همه ما در آن اشتراک داریم مبارزه با استکبار جهانی و غده سرطانی رژیم کودک کش اسرائیل است.
 

حقیقتاً وضعیت جامعه امروزی ما آنطور که مورد انتظار و خواست مردم بود، نیست. مردم مسئولین را حمایت کردند و مسئولین نیز باید در جهت اهداف مردم حرکت میکرند. اما الان مسئولین ما در چه جهتی در حال حرکتند؟ آیا در مسئله برجام مسئولین هشدارها و رهنمودهای مقام معظم رهبری رو گوش کردند؟ به نظرم من مسئولین ما منافع شخصی خودشان را در نظر دارند و برای آنها تلاش می کنند.
در این دولت چقد فیش های نجومی و اختلاس های قومی و خویش آوندی پیش آمد؟ من به عنوان یک شهروند از عملکرد قوه قضائیه در برخورد با فیش های نجومی و اختلاس گران وابسته راضی نیستم.
 


نکته اول اینکه چیزی که یک کشور را زمین میزند تخلف مسئولین و اختلاف بین مردم است، پس از تخلف و اختلاف باید پرهیز کنیم. نکته ی دوم که خطاب به نمایندگان باید بگویم را با این آیه قرآن بیان میکنم " فَقاتِلُوا أَئِمَّهَ الْکُفْرِ إِنَّهُمْ لا أَیْمانَ لَهُمْ" « فرموده با سران کفر پیکار کنید نه برای اینکه کافر هستند یا دین ندارند، بلکه برای اینکه عهد و امضاء ندارند»
مردم با شعارهای "احسن" و مرگ بر آمریکا، مرگ بر منافق از سخنان وی استقبال کردند.
 

ای امت روزه دار، امروز آن روزی نیست که خواب روزه دار ثواب داشته باشد، امروز خواب روزه دار خیانت است. به فرمودی امام علی (علی) : «اگر کسی در زمان یاری ولی اش در خواب باشد، با لگد دشمن بیدار خواهد شد»
جریان های 2030 سازمان ملل، قانون های FATF، برجام موشکی خیانتشان از برجام هسته ای بسیار بیشتر و زیان بار تر خواهد بود، پس ای ملت بیدار شوید و که زمان خواب نیست.
 


دوستان FATF دارد در مجلس کشوری مورد تصویب قرار می گیرد، که این کشور در سه دهه گذشته در لیست سیاه این قانون و سازمان بوده است، این قانون رژیم های کودک کش اسرائیل و آل سعود را تروریست نمی دونه اما حزب الله لبنان، سپاه قدس و ... تروریست می داند. یعنی اگر مجلس ما چنین قانونی ننگینی را تصویب کنند، بانک های ما موظف هستند که نهادی نظامی، سردار سلیمانی ها، وزارت دفاع و هرکسی که آنها خواستند را به دست خودمان تحریم کنند.

 

تشکر میکنم از پرزیدنت روحانی، آقای روحانی در برجام قرار بود چیزی بدهیم و در عوض و چیزی بگیریم (که متأسفانه هنوز گرفته ها را ما مردم نه دیده و نه لمس کرده ایم). ملت امروز شاهد هستند که آمریکا و همدستانشان "روغنی" را از دستان دولت شما گرفتند که قرار است ملت ما و مسئولین ما را با آن سرخ کنند. اما من به همه ی همدستان داخلی و خارجی استکبار جهانی می گویم که ما دست از انسجام اسلامی خود و حمایت از قلب جغرافیایی اسلام یعنی "قدس شریف" دست نخواهیم کشید.
 

اولاً که امروز روز اتحاد است و نباید به شخصی،گروهی و حزبی توهین کنیم. یکی از وظایف اصلی ما و رهبری نیز حفظ انسجام و اتحاد بین همه ی احاد،اقشار و دستگاه هاست. اما نکته دوم اینکه همه ی استراتیژیست های نظامی بر این باور بودند اسرائیل خاور میانه را در محاصره خود دارد اما امروزه حتی خود نوام چافسکی بر این باور است که اسرائیل در خاور میانه به محاصره در آمده است. در پایان از شما خواهش دارم که به شخصی یا حزبی توهین نکنین و حرف های تفرقه افکنانه نزنید.
 

 
دوست قبلی ما در مورد وحدت صحبت کردند، ما زمانی که انقلاب کردیم هدفمان وحدت بود و الان نیز با وحدت خود انقلاب را حفظ کرده ایم. اما این را بدانید کسی که بصیرت نداشته باشد، وحدت برایش چاره ساز نیست و به کارش نخواهد آمد.
« حضار با شعارهای خود اقدام به تحسین سخنان، سخنران کردند.»
وی ادامه داد: این را باید بدانید، کسی که نان عربستان و امریکا را بخورد و با دشمنان اسلام مخصوصاً استکبار جهانی دست دوستی دهد، رئیس جمهور کشور شیعه و دوست دار امام حسین نیست. سال های باقی مانده از ریاست جمهوری را با همه فشارهای اقتصادی و بازی های داخلی که برای نارضایتی مردم دیده اند تحمل خواهیم کرد اما بدانید چنین مسئولانی که چشم به کدخدا دارند برای وحدت مردم احترامی قائل نیستند.
کسانی که در مجلس هستند باید حق مردم مظلوم و استان های محروم را بستانند، کشوری که گندم و حتی سنگ پا نیز برایش تحریم است قانون FATF چه سودی برایش دارد.

 

در مسئله FATF با یک محرمانگی مرموز تر از برجام مواجهیم. یک نمونه ساده اینکه شما در هنگام داد ستدهای بانکی ملزم به استفاده از کد ملی خو هستید حال با تصویب FATF سازمان های جاسوسی بیگانه نظیر سازمان سیا، موساد و ... به راحتی می توانند با کنترل و رهگیری کد ملی مورد استفاده شما در بانک  به تمامی اطلاعاتی، هویتی،کاری و غیره شما دست پیدا کند.سردار سلیمانی و حزب الله، انصار الله یمن و امثالهم دارند برای اسلام می جنگد، FATF قصد ندارد فقط امثال سردار سلیمانی را تحریم کند، خودمان رو گول نزنیم آنها قصد دارند مردم و ملت را تحریم کنند، قصد دارند ملت و مردمی که پشتوانه و پیشانی اسلام هستند را تحریم کنند.
 














کد مطلب: 400601

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/400601/تریبون-آزاد-بسیج-دانشجویی-یاسوج-گذشت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1